Klagetråd

Lykke til begge to :) krysser fingrene for det beste!

nei jeg har heldigvis aldri opplevd MA men opplevde min første SA i februar og jeg var absolutt ikke forberedt på det overhodet.. trodde sånne ting ikke kunne skje meg.. Så arrogant vet du... Kanskje derfor det skjedde,tenker jeg.. og derfor så absolutt ikke skal tenke sånn denne gangen.. denne hjernen ass..
Er da virkelig ikke din feil, søte du. En SA er vondt å gå gjennom[emoji174][emoji22] vært gjennom det jeg også. Og man blir så nervøs i etterkant for at det samme skal skje. Masse lykke til på UL[emoji173] Jeg er på vei nå. Så om en time vet jeg svaret. Er så nervøs. Kvalm og vondt i magen pga nervøsitet. Slår ut magen helt detta[emoji19] [emoji44]

Må klage over tannlegen på øya... har så vondt i trynet att jeg ikke klarer å gape . Får ikke inn annet enn veske.. Har slurpet i meg smertestillende i pulverform for å overleve natten.. åsså åpner ikke tannlegekontoret telefonlinjene:arghh:

Tok en halv postafen idag tidlig, for å klare meg gjennom jobbdagen.. men fyfaennn så kvalm jeg ble igjen nå!!!!

Er så slakk og uggen om dagen... og i dårlig humør.. sliter av bare tanken å gå på jobb eller gjøre noen ting som helst..

Gikk fra jobb etter to timer, legetime i morgen, spørs om det ikke blir jobb på en stund da siden legen egentlig ville sykemelde meg før påske.

Har sååå mye luft i magen! OMG!

Gikk fra jobb etter to timer, legetime i morgen, spørs om det ikke blir jobb på en stund da siden legen egentlig ville sykemelde meg før påske.

Håper det ordner seg for deg og at legen hører på deg.
Er det kvalen som tar knekken på deg? [emoji173]️

Agggghhhhhhh.... :puke
Blir kvalm av å puste...... :pale

Håper det ordner seg for deg og at legen hører på deg.
Er det kvalen som tar knekken på deg? [emoji173]️
Det er kvalmen ja, sliter med å spise fordi det gjør meg kvalm, går jeg for lenge sulten så blir jeg kvalm. En evig fin runddans :P det er vertfall tegn på noe bra :)

Klager på tul med ufullstedigt svar.
Er 7+2 ifølge eggløsning, men jordmor fant ikke hjertelyd i dag.
Var plommesekk og embryo, men ingen liv.
Jeg frykter MA nr to på rappen, selv om jeg skal ta blodprøver å måle hcg.
Møkka dag[emoji22]

Møkka dag[emoji22]

[emoji173]️ huff ikke gøy beskjed å få! Krysser fingrene for at alt går bra!

Møkka dag[emoji22]
Nei huff altså:(

Jeg må bare få sakt det til noen, jeg er så kvalm å sliten å dårlig i form at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg selv. Klarer ikke noe. Bare spyr å brekker meg å gulper. Hele dagen å kvelden. Jeg kan ikke noe for det, men jeg blir så deprimert , jeg har ikke lyst til dette p ser så mørkt på det. Er jeg alene? Var ikke planlakt i utgangspunktet heller så det hjelper ikke akkuratt, å nå ser jeg mørkt på alt :-(

Jeg må bare få sakt det til noen, jeg er så kvalm å sliten å dårlig i form at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg selv. Klarer ikke noe. Bare spyr å brekker meg å gulper. Hele dagen å kvelden. Jeg kan ikke noe for det, men jeg blir så deprimert , jeg har ikke lyst til dette p ser så mørkt på det. Er jeg alene? Var ikke planlakt i utgangspunktet heller så det hjelper ikke akkuratt, å nå ser jeg mørkt på alt :-(

Tror ikke du er alene... men tror det kommer til å bli bedre.. jeg derimot har jobbet hardt for å bli gravid. Har ikke spydd enda men er skikkelig uggen hele tiden og orker ingenting. Så føler ikke helt gleden på at jeg er gravid enda.. men tror når formen blir bedre kommer gleden mer igjen også.

Møkka dag[emoji22]
Neeeei, stakkars[emoji27] [emoji33] Håper de finner hjertelyd på en ny UL og at hcg stiger som det skal[emoji173] fikk veldig vondt av deg. Vet hvordan det tærer på å gå i usikkerhet og ikke vite[emoji22] Sender deg en stor klem[emoji177]

Krangler med kjæresten tror jeg. Gav han silent treatment i hele går og nå biter det meg i ræven siden han ikke sier noe.. jævla mannfolk,det klikker for meg. Hormonene mine gjør meg så ilsint.

Tro meg... du er ikke alene....
Har vært nokså dårlig her også.. har 4 barn fra før av som i støytene krever ALT for mye når formen er for jævlig. Å når man da blir "senket" i hverdagen av ett foster,som her også,var helt uplanlagt... da er det vanskelig å holde fokus.. har i tillegg vært plaget med en visdomstann i 4 dager, der ansiktet er så hovent att jeg ligner en alien, å munnen er låst så jeg får kun i meg flytende kost.... med den kvalmen... Å pga denne lille bønna får jeg ikke operasjon siden jeg ikke kan ta røntgenbilde ... da er den ikke mye værdt i mine øyne:( å jeg skjemmes av meg selv for å i det hele tatt tenke sånn.. grusomt av meg... når formen kommer seg håper jeg tankene blir mer positiv både for meg å deg:Heartred

Back
Topp