Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Er da virkelig ikke din feil, søte du. En SA er vondt å gå gjennom[emoji174][emoji22] vært gjennom det jeg også. Og man blir så nervøs i etterkant for at det samme skal skje. Masse lykke til på UL[emoji173] Jeg er på vei nå. Så om en time vet jeg svaret. Er så nervøs. Kvalm og vondt i magen pga nervøsitet. Slår ut magen helt detta[emoji19] [emoji44]nei jeg har heldigvis aldri opplevd MA men opplevde min første SA i februar og jeg var absolutt ikke forberedt på det overhodet.. trodde sånne ting ikke kunne skje meg.. Så arrogant vet du... Kanskje derfor det skjedde,tenker jeg.. og derfor så absolutt ikke skal tenke sånn denne gangen.. denne hjernen ass..
Masse lykke til på UL[emoji173] [emoji173] [emoji173]Skal også på tul i morgen. Krysser fingrene for oss begge!![]()

Gikk fra jobb etter to timer, legetime i morgen, spørs om det ikke blir jobb på en stund da siden legen egentlig ville sykemelde meg før påske.
Det er kvalmen ja, sliter med å spise fordi det gjør meg kvalm, går jeg for lenge sulten så blir jeg kvalm. En evig fin runddansHåper det ordner seg for deg og at legen hører på deg.
Er det kvalen som tar knekken på deg? [emoji173]️
Klager på tul med ufullstedigt svar.
Er 7+2 ifølge eggløsning, men jordmor fant ikke hjertelyd i dag.
Var plommesekk og embryo, men ingen liv.
Jeg frykter MA nr to på rappen, selv om jeg skal ta blodprøver å måle hcg.
Møkka dag[emoji22]
Nei huff altsåKlager på tul med ufullstedigt svar.
Møkka dag[emoji22]
Jeg må bare få sakt det til noen, jeg er så kvalm å sliten å dårlig i form at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg selv. Klarer ikke noe. Bare spyr å brekker meg å gulper. Hele dagen å kvelden. Jeg kan ikke noe for det, men jeg blir så deprimert , jeg har ikke lyst til dette p ser så mørkt på det. Er jeg alene? Var ikke planlakt i utgangspunktet heller så det hjelper ikke akkuratt, å nå ser jeg mørkt på alt :-(
Neeeei, stakkars[emoji27] [emoji33] Håper de finner hjertelyd på en ny UL og at hcg stiger som det skal[emoji173] fikk veldig vondt av deg. Vet hvordan det tærer på å gå i usikkerhet og ikke vite[emoji22] Sender deg en stor klem[emoji177]Klager på tul med ufullstedigt svar.
Møkka dag[emoji22]
Tro meg... du er ikke alene....Jeg må bare få sakt det til noen, jeg er så kvalm å sliten å dårlig i form at jeg vet ikke hvor jeg skal gjøre av meg selv. Klarer ikke noe. Bare spyr å brekker meg å gulper. Hele dagen å kvelden. Jeg kan ikke noe for det, men jeg blir så deprimert , jeg har ikke lyst til dette p ser så mørkt på det. Er jeg alene? Var ikke planlakt i utgangspunktet heller så det hjelper ikke akkuratt, å nå ser jeg mørkt på alt :-(