Klagetråd

Sleit også med at kjeven var låst fordi det var så betent. Er en del år siden, men mener å huske at det meste av smertene var borte. Klarte hvertfall å få åpnet munnen nok til at tannlegen kom frem. Kjøpte tannbørste til barn, syns det var litt lettere å få rengjort, selvom det selvfølgelig ikke ble optimalt da heller ettersom det er helt umulig å gape godt nok opp. Klarte heller ikke å skylle munnen ordentlig, tok en god slurk, la hode over på siden og lot tannen "ligge" i munnskyllevannet. Huff, håper du snart blir bedre!❤
Huff, høres ikke lovende ut i det hele tatt:hilarious: tanna kom aldri ordentlig opp, siden det ikke er plass til den. Å nå er både tannkjøttet å kjinnet så hovent inni munnen at det dekker over selve tannen... har ikke sjangs å nå den. Jeg har klippet tustene på tannbørsten så de er halvert, selv ikke det nytter:hilarious:
 
Huff, høres ikke lovende ut i det hele tatt:hilarious: tanna kom aldri ordentlig opp, siden det ikke er plass til den. Å nå er både tannkjøttet å kjinnet så hovent inni munnen at det dekker over selve tannen... har ikke sjangs å nå den. Jeg har klippet tustene på tannbørsten så de er halvert, selv ikke det nytter:hilarious:

Huff! Får håpe det går over snart!:)
 
Ja det banker så vildt mye å så innst inni hodet att jeg holder på å bli gal. Har 2 sterke typer munnskyllevann uten alkohol for å føle att munnen blir renset.. men ble liksom lovet att smertene skulle være levende med til nå... siden jeg går på antibiotika,men her dundrer det fortsatt.

Hvis det ikke blir bedre når du går på antibiotika må fu ta kontakt med tannlegen, da må du få en annen antibiotika som virker bedre. Det skal begynne å bli bedre raskt. Har selv måtte gjøre dette en gang. Føler med deg, betennelse i tenner er det verste :/
 
Tro meg... du er ikke alene....
Har vært nokså dårlig her også.. har 4 barn fra før av som i støytene krever ALT for mye når formen er for jævlig. Å når man da blir "senket" i hverdagen av ett foster,som her også,var helt uplanlagt... da er det vanskelig å holde fokus.. har i tillegg vært plaget med en visdomstann i 4 dager, der ansiktet er så hovent att jeg ligner en alien, å munnen er låst så jeg får kun i meg flytende kost.... med den kvalmen... Å pga denne lille bønna får jeg ikke operasjon siden jeg ikke kan ta røntgenbilde ... da er den ikke mye værdt i mine øyne:( å jeg skjemmes av meg selv for å i det hele tatt tenke sånn.. grusomt av meg... når formen kommer seg håper jeg tankene blir mer positiv både for meg å deg:Heartred

Jeg synes oppriktig synd på deg. Har vært igjennom smertehelvete pga en tann og det er ikke til å spøke med. Som hos deg var kjaken gigantisk og smertene uutholdelige. Jeg var ikke gravid så fikk gjort noe med det. Lå 6 døgn på sykehus med antibiotika intravenøst. Måtte til slutt operere ut tanna, i full narkose. Dette var da etter betennelsen hadde roet seg litt.

Altså, jeg får helt vondt i hjertet av deg, jeg. [emoji174]
Håper antibiotikaen tar det for sånn kan du ikke ha det.
Jeg sender over massevis av god bedring-klemmer. [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
 
Hvis det ikke blir bedre når du går på antibiotika må fu ta kontakt med tannlegen, da må du få en annen antibiotika som virker bedre. Det skal begynne å bli bedre raskt. Har selv måtte gjøre dette en gang. Føler med deg, betennelse i tenner er det verste :/
Skal man gi det lang tid ? Startet med apocillin 660mg x 4 tirsdag i 17 tiden å enda er det ett mareritt.. jeg synes plutselig synd i alle som har vært gjennom dette :inpain::hilarious:
 
Jeg synes oppriktig synd på deg. Har vært igjennom smertehelvete pga en tann og det er ikke til å spøke med. Som hos deg var kjaken gigantisk og smertene uutholdelige. Jeg var ikke gravid så fikk gjort noe med det. Lå 6 døgn på sykehus med antibiotika intravenøst. Måtte til slutt operere ut tanna, i full narkose. Dette var da etter betennelsen hadde roet seg litt.

Altså, jeg får helt vondt i hjertet av deg, jeg. [emoji174]
Håper antibiotikaen tar det for sånn kan du ikke ha det.
Jeg sender over massevis av god bedring-klemmer. [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️
Oy, på sykehuset faktisk :eek: ja jeg har tenkt tanken å be om iv for dette tar en evighet. Enda jeg har juksa å tok tablettene utover natta istedenfor å starte opp med 2 doser for så å vente til neste morgen med å fortsette . Tenkte jeg sparte meg noen timer med smerte men der tok jeg feil:shifty:
Takker sååå mye:Heartred:Heartred nå kan det iallefall ikke bli værre:nailbiting:
 
Stakkars, går du sånn med smerter ennå?[emoji13][emoji17] Da må du ringe tannlegen å si ifra om at det ikke hjelper og du må få en annen antibiotikakur! Får så vondt av deg, for tannpine er virkelig ekstremt vondt[emoji26] [emoji44]
 
Stakkars, går du sånn med smerter ennå?[emoji13][emoji17] Da må du ringe tannlegen å si ifra om at det ikke hjelper og du må få en annen antibiotikakur! Får så vondt av deg, for tannpine er virkelig ekstremt vondt[emoji26] [emoji44]
Ja dette må jeg si var en prøvelse fra en annen verden... får gi det noen timer til i fare for att det blir bedre etter jeg har ringt.. vet jo han ikke kan gjøre noe :/ bortsett fra å skifte type antibiotika å kanskje skrive ut resept på sterkere smertestillende... Har stor respekt for smertestillende og tar det uhyre skjeldent. Selv ikke gjennom fødslene.. men siden mandag har jeg knafset i meg Paracet og pinex som om det var smågodt:hilarious:
 
Huff, høres ikke lovende ut i det hele tatt:hilarious: tanna kom aldri ordentlig opp, siden det ikke er plass til den. Å nå er både tannkjøttet å kjinnet så hovent inni munnen at det dekker over selve tannen... har ikke sjangs å nå den. Jeg har klippet tustene på tannbørsten så de er halvert, selv ikke det nytter:hilarious:
Prøvd å skylle med corsodyl? Det hjalp meg raskt da jeg hadde sykt betent tannkjøtt pga visdomstann.
 
D

Det Er ikke prøvd ut , da skal det prøves :)

Jeg fikk en sånn «sprøyte» som hadde UTROLIG lang spiss som jeg klarte å lirke inn i munnen og klarte å spyle området med munnskyllevann etc.
Kan være verdt ett forsøk [emoji173]️
Masse god bedring!!
 
Skal man gi det lang tid ? Startet med apocillin 660mg x 4 tirsdag i 17 tiden å enda er det ett mareritt.. jeg synes plutselig synd i alle som har vært gjennom dette :inpain::hilarious:

Jeg ringte tannlegen etter to dager og fortalte at det var like vondt. Han sa at det skulle det ikke, for antibiotika virker vanligvis veldig raskt. Så da fikk jeg en sterkere kur av ett annet merke. Dette var forrige gang jeg var gravid, så jeg kunne heller ikke gjøre noe annet enn å ta antibiotika. Fikk fikset tanna etter fødsel.
 
Ja dette må jeg si var en prøvelse fra en annen verden... får gi det noen timer til i fare for att det blir bedre etter jeg har ringt.. vet jo han ikke kan gjøre noe :/ bortsett fra å skifte type antibiotika å kanskje skrive ut resept på sterkere smertestillende... Har stor respekt for smertestillende og tar det uhyre skjeldent. Selv ikke gjennom fødslene.. men siden mandag har jeg knafset i meg Paracet og pinex som om det var smågodt:hilarious:
Er ikke rart du må knaske smertestillende som godteri, for tannpine og betennelse er pain til de grader[emoji44] [emoji53] Har slitt med det selv. Og jeg har tannlegeskrekk i tillegg, så går ikke til tannlegen om jeg virkelig ikke må... Det som har hjulpet for meg før med hovent kinn og kjeve er denne, men vet ikke om du kan bruke den som gravid? Munnskyllevann. Den fjerner all smerte og hevelse.20180405_112743.jpg
 
Jeg fikk en sånn «sprøyte» som hadde UTROLIG lang spiss som jeg klarte å lirke inn i munnen og klarte å spyle området med munnskyllevann etc.
Kan være verdt ett forsøk [emoji173]️
Masse god bedring!!
Det var lurt :D vurderte å prøve å fylle på ett sugerør å sleppe innst inni munnen :hilarious: tusen takk :joyful:
 
Jeg ringte tannlegen etter to dager og fortalte at det var like vondt. Han sa at det skulle det ikke, for antibiotika virker vanligvis veldig raskt. Så da fikk jeg en sterkere kur av ett annet merke. Dette var forrige gang jeg var gravid, så jeg kunne heller ikke gjøre noe annet enn å ta antibiotika. Fikk fikset tanna etter fødsel.

Ååh.. Ja er det ikke typisk at sånt skjer når man er gravid:) håper jeg slipper å gå så lenge... :nailbiting:
 
Er ikke rart du må knaske smertestillende som godteri, for tannpine og betennelse er pain til de grader[emoji44] [emoji53] Har slitt med det selv. Og jeg har tannlegeskrekk i tillegg, så går ikke til tannlegen om jeg virkelig ikke må... Det som har hjulpet for meg før med hovent kinn og kjeve er denne, men vet ikke om du kan bruke den som gravid? Munnskyllevann. Den fjerner all smerte og hevelse.Vis vedlegget 251915
Ja jeg har hørt mange ganger att det skulle være så sabla vondt,men at det skulle være SÅ galle kunne jeg aldri forestille meg:hilarious::hilarious::hilarious: ifølge Felleskatalogen kan både gravide og ammende ta den så jeg skal komme meg på apoteket idag :) hevelsen er pussig nok minket siden i morrest,men smertene er enda der.. ikke så sinnsykt som de har vært så nå hååååper jeg det går rette veien å ikke rett vest igjenn :woot:
 
Ja jeg har hørt mange ganger att det skulle være så sabla vondt,men at det skulle være SÅ galle kunne jeg aldri forestille meg:hilarious::hilarious::hilarious: ifølge Felleskatalogen kan både gravide og ammende ta den så jeg skal komme meg på apoteket idag :) hevelsen er pussig nok minket siden i morrest,men smertene er enda der.. ikke så sinnsykt som de har vært så nå hååååper jeg det går rette veien å ikke rett vest igjenn :woot:
Vet, det er forferdelig smertefullt. En skulle ikke tro det skulle være så vondt, men jo, helt grusomt når det banker konstant og alt er vondt[emoji19] [emoji37] Det munnskyllevannet funker som gull. Gjort det for meg hver gang[emoji119] Håper betennelsen din er på vei ned, men smertene skulle jo gitt seg fort med antibiotika.
 
Er uke 8 +0,idag, måtte sykemelde meg nå av flere grunner, gav beskjed til sjefen om at jeg ikke ønsker at de andre skal vite noe så får jeg en innboks melding nå om at det blir vanskelig for henne å ikke si noe til de andre ansatte siden hun nå må lyse ut stillingen min .. Skal jeg bare akseptere dette? Har ikke lyst å si det til slekt en gang før uke 12, ???! :shifty:o_O:eek:
 
Er uke 8 +0,idag, måtte sykemelde meg nå av flere grunner, gav beskjed til sjefen om at jeg ikke ønsker at de andre skal vite noe så får jeg en innboks melding nå om at det blir vanskelig for henne å ikke si noe til de andre ansatte siden hun nå må lyse ut stillingen min .. Skal jeg bare akseptere dette? Har ikke lyst å si det til slekt en gang før uke 12, ???! :shifty:o_O:eek:
Hææ..? hvorfor må hun lyse ut stillingen din? du har jo ikke sagt opp??
 
Back
Topp