Klagetråd

Da startet blødningene, om dette er ennå en SA så er jeg usikker på om jeg orker flere forsøk. Kjenner jeg er bare lei og sliten å vil at kroppen skal finne ut om det skal gå veien eller ei. :banghead: Ultralyd til uken, det er, enn så lenge, ikke ferskt blod men brunt. Men jeg har krampe i magen og stråling i ryggen så jeg er tvilsom på at dette går veien...

Åneii, krysser fingrene for at det går bra!❤
 
Uff, har hatt ei fæl natt. Sovna kl.18.30, våkna kjempesulten kl.22.30 og spiste en banan. Lå våken en stund og fikk plutselig skikkelig smerter i hele rygg og mage. Ble så redd og glovarm i hodet. Duppa og våkna med vondt flere ganger. Og i dag er jeg skikkelig klein. Brekker meg og kvalm.
 
Uff, har hatt ei fæl natt. Sovna kl.18.30, våkna kjempesulten kl.22.30 og spiste en banan. Lå våken en stund og fikk plutselig skikkelig smerter i hele rygg og mage. Ble så redd og glovarm i hodet. Duppa og våkna med vondt flere ganger. Og i dag er jeg skikkelig klein. Brekker meg og kvalm.
Huff da
 
Dør snart av denne kvalmen!!! Fikk beskjed fra legen om at jeg kan ta en TBL postafen, men idag fungerer ingenting åååj
 
Mannen gikk glipp av ul 9+0 fordi parkering appen ikke ville fungere. Fikk heller ikke bilde
 
Jeg er så sykt lei av å være nedfor... Føler humøret bare daler og daler,og jeg kan sikkert begynne å grine om jeg setter meg ned for å tenke på ting...Føler hormonene styrer meg helt.
 
Må gå helt til onsdag for privat ultralyd for å se om alt er bra. Bare fordi den teite legen min ikke skjønner hvorfor jeg gikk under risikosvangerskap sist :banghead: (Pga immunsvikt osv)
Nå blør gammelt blod innimellom har hatt feber som kommer og går og føler meg temmelig elendig med kvalmen og alle symptomene på toppen av det. Onsdag kan ikke komme fort nok!
 
F*** i helv**** hvor kvalm det skal gå ann å bli.... var okei på dagtid idag men utover ettermiddagen har det vært helt jæ****. Når skal dette gi seg :(:(:(:(
 
F*** i helv**** hvor kvalm det skal gå ann å bli.... var okei på dagtid idag men utover ettermiddagen har det vært helt jæ****. Når skal dette gi seg :(:(:(:(

Det samme lurer jeg på...? Har i grunn hatt noen fine dager nå hvor kvalmen har vært minimal, men nå i kveld helt grusom. Måtte stå opp og spise litt nå og håper det hjelper. Kl er 2 på natta.
Har heldigvis fri i morgen så har mulighet til å sove lenge, men våkner som regel gry-tidlig.
 
Det samme lurer jeg på...? Har i grunn hatt noen fine dager nå hvor kvalmen har vært minimal, men nå i kveld helt grusom. Måtte stå opp og spise litt nå og håper det hjelper. Kl er 2 på natta.
Har heldigvis fri i morgen så har mulighet til å sove lenge, men våkner som regel gry-tidlig.
Begynner å bli så sliten allerede, og er bare 8+2. Håper virkelig at dette gir seg snart.... her kaller jobb, men har heldigvis fri to dager på rad etter idag, så får hente meg inn igjen da. Ha en fin dag :)
 
Må gå helt til onsdag for privat ultralyd for å se om alt er bra. Bare fordi den teite legen min ikke skjønner hvorfor jeg gikk under risikosvangerskap sist :banghead: (Pga immunsvikt osv)
Nå blør gammelt blod innimellom har hatt feber som kommer og går og føler meg temmelig elendig med kvalmen og alle symptomene på toppen av det. Onsdag kan ikke komme fort nok!
Det er jo enda mer håpløst en legen min!!
 
Er så lei denne møkka smaken i munn som får meg til å spise H E L E tiden. Begynner å bli deppa pga det :-(
 
Back
Topp