Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurer på om det samme, har dog aldri hatt det før. Eller så er det en UVI men det har jeg bare hatt en gang å da skippet jeg rett fra normalt til å tisse blod, så vet ikke hva «mellomtingen» erÆsj.. tror jeg har fått sopp... av ingen grunn.. bruker avogtil å få det etter samleie men det er ikke det nå.. Har heldigvis canesten tablett liggende men vil ikke bruke den..det er jo trygt men alikevel...

Tar du 15-30 ml daglig inntil 4 dager så er det forhåpentligvis godt igangBaaah, jeg klarer ikke å gå på do...
Har vært treg i magen, men igår og idag har det stoppet helt opp!
Føler at endetarmen snart skal sprenge, men jeg får ikke ut en dritt... (bokstavlig talt!)
Hvir lang tid før lactulose virker?
Fikk tak i det før idag og har tatt en deilig og kvalmende shot på 30ml!![]()
Baaah, jeg klarer ikke å gå på do...
Har vært treg i magen, men igår og idag har det stoppet helt opp!
Føler at endetarmen snart skal sprenge, men jeg får ikke ut en dritt... (bokstavlig talt!)
Hvir lang tid før lactulose virker?
Fikk tak i det før idag og har tatt en deilig og kvalmende shot på 30ml!![]()
) samme dag. Viktig at du får i deg nok væske, ellers kan den ha motsatt effekt
6+3 idag, og ingen symptomer annet enn litt trøtthet. Noen som har opplevd å få kvalmen senere enn dette, eller har jeg gått klar? [emoji23][emoji23]

Det skjønner jeg godt!! Men er sikker på at dette går kjempebra!!Skal på TUL i morgen og gruer meg så sinnsykt til å få et klart svar. Er så redd[emoji15]
Skal du ha ul hos legen? Hva er du redd for er galt?Går nok helt fint, kjære søte du[emoji173]Jo mer det nærmer seg torsdagen (legetime) jo mer gruer jeg meg... Jeg er så redd for at det er noe galt...
Nei jeg skal egentlig bare til legen å få henvisning,så er ikke så redd for akkurat det men han vet jeg er engstelig så jeg håper han får henvist meg fort,og det er UL'en jeg er redd for... er så redd det ikke fins noe hjerteslag.....Skal du ha ul hos legen? Hva er du redd for er galt?Går nok helt fint, kjære søte du[emoji173]
Har gått i 2 uker i morgen siden jeg fikk beskjed om at det høyst sannsynlig var en Exu. Siste gang på TUL for 5 dager siden så det ut som en normal graviditet. Håper det nå er plommesekk og et embryo med hjerteslag synlig i livmoren og jeg nå kan gå videre og nyte graviditeten[emoji173] Takk for gode ord, snille du[emoji8]Det skjønner jeg godt!! Men er sikker på at dette går kjempebra!!
Ja du har ikke akkurat hatt det lett til nå! Skjønner godt du er bekymret.. ! Men jeg er helt sikker på at alt er bra med den i magen,ingen blødninger og ingen smerter! dette går fintHar gått i 2 uker i morgen siden jeg fikk beskjed om at det høyst sannsynlig var en Exu. Siste gang på TUL for 5 dager siden så det ut som en normal graviditet. Håper det nå er plommesekk og et embryo med hjerteslag synlig i livmoren og jeg nå kan gå videre og nyte graviditeten[emoji173] Takk for gode ord, snille du[emoji8]
Nååårh, så god du er[emoji173] Kjenner jo det er litt betryggende det er andre som tror dette går bra[emoji9] Er 6+2 nå og har ikke blødd eller kjent noe til magesmerter. Heldigvis har jeg time i morgen formiddag kl 09.50!Ja du har ikke akkurat hatt det lett til nå! Skjønner godt du er bekymret.. ! Men jeg er helt sikker på at alt er bra med den i magen,ingen blødninger og ingen smerter! dette går fint![]()
Unner deg å se noe fint imorgen, virkeligNååårh, så god du er[emoji173] Kjenner jo det er litt betryggende det er andre som tror dette går bra[emoji9] Er 6+2 nå og har ikke blødd eller kjent noe til magesmerter. Heldigvis har jeg time i morgen formiddag kl 09.50!
Har du opplevd en MA før?[emoji22] Forstår godt redselen din. Jeg ble henvist til sykehuset forrige svangerskap og fikk UL på dagen.Nei jeg skal egentlig bare til legen å få henvisning,så er ikke så redd for akkurat det men han vet jeg er engstelig så jeg håper han får henvist meg fort,og det er UL'en jeg er redd for... er så redd det ikke fins noe hjerteslag.....![]()
Jeg håper jeg etter i morgen kan senke skuldrene[emoji173]Unner deg å se noe fint imorgen, virkeligDet fortjener du.. du har hatt nok for i år syns jeg
![]()
nei jeg har heldigvis aldri opplevd MA men opplevde min første SA i februar og jeg var absolutt ikke forberedt på det overhodet.. trodde sånne ting ikke kunne skje meg.. Så arrogant vet du... Kanskje derfor det skjedde,tenker jeg.. og derfor så absolutt ikke skal tenke sånn denne gangen.. denne hjernen ass..Har du opplevd en MA før?[emoji22] Forstår godt redselen din. Jeg ble henvist til sykehuset forrige svangerskap og fikk UL på dagen.
Skal på TUL i morgen og gruer meg så sinnsykt til å få et klart svar. Er så redd[emoji15]
Lykke til til dere begge [emoji4][emoji173]Skal også på tul i morgen. Krysser fingrene for oss begge!![]()