Jaggu er det spy her også... ikke omgangssyka altså,men kvalm til langt oppetterørene å jaggu ble det for fult

Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari

Du må ikke ha dårlig samvittighet. Sånn er det bare av og til. Og jeg er helt sikker på at de får en super dag i barnehagen med andre barn [emoji106][emoji4]
Nå må jeg bare klage til noen! Endelig kommet meg på påskeferie sammen med storfamilien (på min side). I natt våknet jeg med oppkast og diare-altså omgangssyke. Nå må jeg ligge helt alene på et rom de neste 48 timene for å ikke smitte alle de andre. Og alt dette kunne vært ungått om svigerinnenen min kunne holdt på 48 timers regelen, men neida de ville komme på besøk til oss på søndag som var (uten å informere om at de har hatt omgangssyke på forhånd). Irriterende! Hadde gledet meg såå mye til påskeferien.
Tusen takk [emoji173] Ja, heldigvis er påsken litt lang. Nå får jeg får bare håpe jeg har smittet noen andre her på hyttenTusen takk fine! Kjenner det gjør godt å holde sofaen for en dag, men likevel litt vondt i hjertet.
Noe så dårlig gjort! Håper virkelig hun kjenner på kropp og sjel at det er hennes feil at du ligger rett ut i ferien! Heldigvis er påsken lang og etter de 48 timene kan du nyte siste rest av ferien [emoji173]️ Ønsker deg masse god bedring! En klem til deg [emoji8]
Tusen takk [emoji173] Ja, heldigvis er påsken litt lang. Nå får jeg får bare håpe jeg har smittet noen andre her på hytten
God klem sendes tilbake [emoji4]
Fyf.... så kvalm at jeg ble tvunget til å stikke fingeren i halsen. Føler meg uvel store deler av dagen nå.. åhhh!
Tusen takkSender deg en stor klem [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️

. Det er sikkert et godt tegn men jeg er så sliten allerede!! Føler jeg har vært kvalm i evigheter nå (inne i andre uke, begynte vel for fullt forrige uke). Er 6+3 idag

å dette utsetter man seg selv for

Tusen takk. Det er sikkert et godt tegn men jeg er så sliten allerede!! Føler jeg har vært kvalm i evigheter nå (inne i andre uke, begynte vel for fullt forrige uke). Er 6+3 idag
Tusen takk for gode ord! Dagen startet ikke bedre idag, våknet sykt kvalm og måtte nærmest løøøøpe til toalett for å spy, men det kom ikke mye opp annet enn væske da jeg ikke har fått i meg så mye mat, MEN jeg ser fremover og er positiv til at jeg kan bli bedre i løpet av dagen! Ha en fin dag<3Det er klart man blir sliten når man ikke får i seg nok næring. Plei deg selv og gi deg muligheten til å kun være i første trimester. Legg deg ned og gjør så lite som mulig. Altfor mange presser seg, og det er ikke godt for noe/noen. Mest sannsynlig er kvalmen snart over (min pleier å forsvinne i uke 8) og du kan leve som normalt igjen. Håper du våkner i dag med et litt bedre utgangspunkt [emoji8][emoji173]️ Klem!
Tusen takk for gode ord! Dagen startet ikke bedre idag, våknet sykt kvalm og måtte nærmest løøøøpe til toalett for å spy, men det kom ikke mye opp annet enn væske da jeg ikke har fått i meg så mye mat, MEN jeg ser fremover og er positiv til at jeg kan bli bedre i løpet av dagen! Ha en fin dag<3
Ja.. derfor sa jeg detFlere som syns det er slitsomt å ha hemmeligheten for seg selv? Er så sosial og har lyst til å finne på en haug, men redd for å avsløre meg. Ei venninne ville på kaffe her, men jeg klarer ikke kaffe lengre. Hva sier man til sånt? Jeg er bedt med ut med familie i dag, men de kjenner meg så godt, og syns det er vanskelig å skjule kvalmen hele tiden. Gleder meg veldig til alle vet!!
Ja.. derfor sa jeg dethehe..
Ahh ja da blir det annerledesHaha. Vi har så lyst at barna skal få æren av å dele nyheten denne gangen. Men de er så små, så vil ikke si noe før det er store sjanser for at det går bra. Hadde det ikke vært for det hadde jeg hylt det ut for to uker siden [emoji28]
Sliter veldig der jeg også... har en tvillingsøster , som jeg rett å slett må unngå i minst 4 uker nå for å ikke bli avslørtFlere som syns det er slitsomt å ha hemmeligheten for seg selv? Er så sosial og har lyst til å finne på en haug, men redd for å avsløre meg. Ei venninne ville på kaffe her, men jeg klarer ikke kaffe lengre. Hva sier man til sånt? Jeg er bedt med ut med familie i dag, men de kjenner meg så godt, og syns det er vanskelig å skjule kvalmen hele tiden. Gleder meg veldig til alle vet!!
ikke greit når man har familien nær i denne sammenheng
å min mor røyker... kommer til å dævve om hun titter innom her....