Håpefull93
Betatt av forumet
Ouff, ble syk i går.. oppkast og feber! Men føler meg allerede mye bedre da, og baby var så aktiv mens det holdt på så hun har det tilsynelatende bra
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Prøv grilstad sin kokte salami! Den er faktisk ganske god! Ser ikke så god ut men er faktisk et veldig bra substitutt [emoji6]Eneste Jeg har lyst på og er fysen på om dagen er salami! Kjære å jeg gleder meg til å spise det på brødskiva etter fødselen. Sist spiste jeg brødskive med salami alle dagene på barsel [emoji23] hehehe
Eneste Jeg har lyst på og er fysen på om dagen er salami! Kjære å jeg gleder meg til å spise det på brødskiva etter fødselen. Sist spiste jeg brødskive med salami alle dagene på barsel [emoji23] hehehe
Du kan jo lage toast med salamiEneste Jeg har lyst på og er fysen på om dagen er salami! Kjære å jeg gleder meg til å spise det på brødskiva etter fødselen. Sist spiste jeg brødskive med salami alle dagene på barsel [emoji23] hehehe
Våkner om natta med driiiitvondt i ryggen Jordmor mener det har sammenheng med bekkenløsning.. er 22+6 i dag. Hun anbefaler kiropraktor. Er visst ei som har god erfaring med gravide i området her vi bor. Noen som har erfaring?
Kjenner godt til problemet :/ jeg synes fysikalsk bassengtrening for gravide har hjulpet før.
Utenom det masserer mannen meg med sportsmassasjekrem hver kveld før vi legger oss og jeg har ei ekstra dyne mellom beina når jeg sover. Hjelper litt men sliter fremdeles veldig
10 kg i et svangerskap er ikke unormalt det..Kjenner meg så uvel for tiden, gått opp 10kg siden startvekt og føler meg så "tjukk" (kg har ikke bare gått til magen for å si det sånn) [emoji849] Er ganske liten av vekst så når jeg først legger på meg er det veldig tydelig... Føler meg skikkelig teit når jeg skriver dette, men er skikkelig kjedelig når de fleste klærne mine ikke passer lenger [emoji20]
Kjenner meg så uvel for tiden, gått opp 10kg siden startvekt og føler meg så "tjukk" (kg har ikke bare gått til magen for å si det sånn) [emoji849] Er ganske liten av vekst så når jeg først legger på meg er det veldig tydelig... Føler meg skikkelig teit når jeg skriver dette, men er skikkelig kjedelig når de fleste klærne mine ikke passer lenger [emoji20]
Det er ikke en unormal veltoppgang, bare for å ha sagt det. Men forstår følelsen, kroppen forandrer seg fort i et svangerskap! Hva med å ta deg en shoppingtur, finn noen freshe fine gravidklær som passer og kanskje en tur til frisøren? Litt egenpleie gjør alltid godt [emoji4]Kjenner meg så uvel for tiden, gått opp 10kg siden startvekt og føler meg så "tjukk" (kg har ikke bare gått til magen for å si det sånn) [emoji849] Er ganske liten av vekst så når jeg først legger på meg er det veldig tydelig... Føler meg skikkelig teit når jeg skriver dette, men er skikkelig kjedelig når de fleste klærne mine ikke passer lenger [emoji20]