Har så vondt i ryggen i dag [emoji21]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Det skal finnes ulike nesesprayer og tabletter som hjelper, men de er på resept og jeg vet ikke om de er trygge i svangerskapet.. har du prøvd vanlig nesespray ala Otrivin? Det er trygt!Og der tettet bihulene seg helt! Har hatt mye hodepine i det siste og tatt en Paracet nesten hver dag i en uke. Tar vanligvis ikke tabletter... og nå tør jeg snart ikke ta flere siden jeg har tatt nesten hver dag, men må har det tettet seg helt og er så j***** vondt! Ikke feber så da er det vel ikke betennelse (antibiotika kur som trengs) heller?! Desperat etter noe som fungerer...
Det skal finnes ulike nesesprayer og tabletter som hjelper, men de er på resept og jeg vet ikke om de er trygge i svangerskapet.. har du prøvd vanlig nesespray ala Otrivin? Det er trygt!
Er så lei av smerter i magen.. [emoji21] Føles ut som jeg har en SA hver dag. Heldigvis er det bare 4 dager igjen til jeg skal til legen, så da håper jeg at jeg får høre hjertet. Og 8 dager igjen til jeg skal på ultralyd igjen [emoji173]
Jeg har egentlig time hos jordmor i dag, men jeg mistet babyen på fredag.
Veldig trist. Kondolerer så mye.Jeg har egentlig time hos jordmor i dag, men jeg mistet babyen på fredag.