Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Har aldri hatt det før jeg.. men virker som folk blander det med voksesmerter? ( murring) For ligamentsmerter er i lysken?
Finnes flere ligamenter enn de i lysken, så man kan kjenne det flere andre steder. Noen kaller det voksesmerter men det kommer som regel fra disse ligamentene som strekkes[emoji5]
Men jeg har sagt voksesmerter når jeg har murringer. For har skjønt det er livmor som utvider seg?
Ikke nok med at jeg er så kvalm men nå er jeg svimmel også[emoji849]Selv om jeg er 100% sykemeldt må jeg allikevel ned på jobben å ta rusmiddelanalyser fordi de ikke klarer å finne en stabil vikar[emoji849]Så sitter her å ber en stille bønn om at færrest mulig brukere kommer idag, urin er virkelig ikke stas når man er så kvalm
Til info. Dette er farlig. Hvis noe skjer deg nå så får du null støtte og hjelp fordi du er sykmeldt. Søk på nettet, en som mistet alt da han datt og brakk ryggen på jobb mens har var sykmeldt. De sier han var der privat og hans egen feil. Dette må du virkelig ikke gjøre!
Problemet hun tenker på (tror jeg) er yrkesskadedekning dersom noe skulle skje. De reglene er veldig strenge. Og det gjelder også k arbeidsgiverperiodenSå lenge det er i arbeidsgiverperioden var det 0 problem ifg legen min. Men etter de første 16 dagene går det ikke lengrer uten gradert sykemelding.
Problemet hun tenker på (tror jeg) er yrkesskadedekning dersom noe skulle skje. De reglene er veldig strenge. Og det gjelder også k arbeidsgiverperioden
(Jeg Har jobbet og jobber mye med trygd)
Jeg har hatt lyst på ny jobb lenge, har fått en kjempe mulighet. Var klar til å ai ja til jobben på mandag morgen, fant ut jeg var gravid mandag ettermiddag. Og det er såååå surt [emoji30][emoji30][emoji30] Og jeg trengte et sted å klage!! Fordi jeg får mer penger av å bli i jobben min, så gjør så klart det! Men jeg fikk et skikkelig bra jobbtilbud, og muligheten til å starte en jobb jeg trives i. Fuck, snakk om timing?