Klagetråd

Har aldri hatt det før jeg.. men virker som folk blander det med voksesmerter? ( murring) For ligamentsmerter er i lysken?

Finnes flere ligamenter enn de i lysken, så man kan kjenne det flere andre steder. Noen kaller det voksesmerter men det kommer som regel fra disse ligamentene som strekkes[emoji5]
758022a094efa4af50ef987ffbe3e090.png

Finnes flere ligamenter enn de i lysken, så man kan kjenne det flere andre steder. Noen kaller det voksesmerter men det kommer som regel fra disse ligamentene som strekkes[emoji5]
758022a094efa4af50ef987ffbe3e090.png

Men jeg har sagt voksesmerter når jeg har murringer. For har skjønt det er livmor som utvider seg?

Men jeg har sagt voksesmerter når jeg har murringer. For har skjønt det er livmor som utvider seg?

Murringer skyldes nok at livmoren utvider seg ja, men om de kommer fra små ligamenter eller fra selve livmoren aner jeg ikke? Ligamentsmerter fra de store båndene kjenner jeg mer som knivstikk ved bråe bevegelser...

Mens jeg kjenner de både som knivstikk ved brå bevegelser, samt skikkelig heftige murringer i siden, ned mot lysken. Og da er det så vondt og langvarig at jeg har vært på telefon til legevakt. Sist svangerskap ble jeg lagt inn på grunn av det, med mistanker om svangerskap utenfor livmor, eventuelt blindtarmbetennelse.

Butting out again, sorry. [emoji85]

Sinna!!! Har sinnarydda hele grunnetasjen, vaska do i underetasjen, kasta fire poser med søppel, to avfallssekker med papp i bilen, støvsuga og hele trappa er nå full av skittentøy som jeg har samla i hele huset. Den klesvasken gidder jeg ikke å ta nå. Jeg har lyst på en røyk, men tanken på den lille spiren i kramper etter luft stopper meg. Jeg kan ikke drikke Pepsi Max enda heller for det må jeg spare til i natt da jrg skal jobbe et sted jeg virkelig hater og er underkvalifisert til. Akkurat nå har jeg halsbrann deluxe og har lagt meg i senga for å sove bort resten av denne sinna-følelsen. Herregud jeg hadde glemt hvor sint jeg blir som gravid. Pregnancy glow?? No chance in hell! [emoji23][emoji1303][emoji16]

Kjenner jeg er redd for å miste. Tiden går alt for tregt! Skal til legen med sønnen på onsdag, tenkte å høre om han kan bestille tidlig ul til meg. Merker ikke så mye til at jeg er gravid bortsett fra at jeg er en del trøtt og har vondt i livmora om jeg reiser meg for kjapt. Er litt mer beroliget siden testene er sterkere og at jeg har fått 2-3 på digital i forhold til da jeg testet positiv i april/mars og hadde ikke økning i testene.

Ikke nok med at jeg er så kvalm men nå er jeg svimmel også[emoji849]Selv om jeg er 100% sykemeldt må jeg allikevel ned på jobben å ta rusmiddelanalyser fordi de ikke klarer å finne en stabil vikar[emoji849]Så sitter her å ber en stille bønn om at færrest mulig brukere kommer idag, urin er virkelig ikke stas når man er så kvalm

Ikke nok med at jeg er så kvalm men nå er jeg svimmel også[emoji849]Selv om jeg er 100% sykemeldt må jeg allikevel ned på jobben å ta rusmiddelanalyser fordi de ikke klarer å finne en stabil vikar[emoji849]Så sitter her å ber en stille bønn om at færrest mulig brukere kommer idag, urin er virkelig ikke stas når man er så kvalm

Til info. Dette er farlig. Hvis noe skjer deg nå så får du null støtte og hjelp fordi du er sykmeldt. Søk på nettet, en som mistet alt da han datt og brakk ryggen på jobb mens har var sykmeldt. De sier han var der privat og hans egen feil. Dette må du virkelig ikke gjøre!

Til info. Dette er farlig. Hvis noe skjer deg nå så får du null støtte og hjelp fordi du er sykmeldt. Søk på nettet, en som mistet alt da han datt og brakk ryggen på jobb mens har var sykmeldt. De sier han var der privat og hans egen feil. Dette må du virkelig ikke gjøre!

Så lenge det er i arbeidsgiverperioden var det 0 problem ifg legen min. Men etter de første 16 dagene går det ikke lengrer uten gradert sykemelding.

Jeg er blitt forkjøla i tillegg til at jeg er skikkelig kvalm... jeg er så tett i nesa at jeg brekker meg av at jeg ikke får puste :bored: ikke kult!

Så lenge det er i arbeidsgiverperioden var det 0 problem ifg legen min. Men etter de første 16 dagene går det ikke lengrer uten gradert sykemelding.
Problemet hun tenker på (tror jeg) er yrkesskadedekning dersom noe skulle skje. De reglene er veldig strenge. Og det gjelder også k arbeidsgiverperioden
(Jeg Har jobbet og jobber mye med trygd)

Problemet hun tenker på (tror jeg) er yrkesskadedekning dersom noe skulle skje. De reglene er veldig strenge. Og det gjelder også k arbeidsgiverperioden
(Jeg Har jobbet og jobber mye med trygd)

Ja, skjønte det var det hun tenkte på. Har en skriftlig avtale med lederen min ang dette da jeg er ene og alene om å ha ansvaret for disse analysene i kommunen så regner med jeg er sikret der. Men skal sjekke det opp med ks og forbund for å være på den sikre siden[emoji106]Takker for omtanken damer[emoji173]

Er så trøtt for tiden. :sleep011Kommer hjem fra jobb og sovner på sofaen. Guttungen er heldigvis veldig flink til å leke aleine, så han er veldig snill og lar meg sove litt. Ellers så er puppene ømme og tålmodigheten ikke så høy på jobb lengre :sorry:

Jeg har hatt lyst på ny jobb lenge, har fått en kjempe mulighet. Var klar til å ai ja til jobben på mandag morgen, fant ut jeg var gravid mandag ettermiddag. Og det er såååå surt [emoji30][emoji30][emoji30] Og jeg trengte et sted å klage!! Fordi jeg får mer penger av å bli i jobben min, så gjør så klart det! Men jeg fikk et skikkelig bra jobbtilbud, og muligheten til å starte en jobb jeg trives i. Fuck, snakk om timing?

Sinnsykt vondt i magen på høyre side. Hatt det på nattevakt hele natten. Ble sykt kvalm og fikk dratt på legevakt på morran. Fikk beskjed om at det ikke var noen spesiell grunn de kunne finne og at de heldigvis ikke mistenkte svangerskap utenfor livmor. Gøy å ha så sykt vondt og ikke kunne ta smertestillende! [emoji30][emoji30][emoji30]

Jeg har hatt lyst på ny jobb lenge, har fått en kjempe mulighet. Var klar til å ai ja til jobben på mandag morgen, fant ut jeg var gravid mandag ettermiddag. Og det er såååå surt [emoji30][emoji30][emoji30] Og jeg trengte et sted å klage!! Fordi jeg får mer penger av å bli i jobben min, så gjør så klart det! Men jeg fikk et skikkelig bra jobbtilbud, og muligheten til å starte en jobb jeg trives i. Fuck, snakk om timing?

Åååå, snakk om grusom timing!! Skjønner dilemmaet ditt! [emoji30]

Klager over CanalDigital som har lovet oss Internett siden 2.10!! og det har fortsatt ikke skjedd noe. De var her å skulle montere for en uke siden, men da fant de ut at det ikke var kabler til huset her (noe de hadde glemt å sjekke på forhånd) [emoji854]

Back
Topp