Klagetråd

Når jeg endelig har kommet fram til hva jeg har lyst til å spise til middag (ris med soyasaus++) og mannen lager det og det viser seg at jeg absolutt ikke tåler smaken av det likevel.. Lei av å måtte bruke så sykt mye tid på å komme fram til hva jeg skal klare å få i meg av mat.

Er så lei av å ikke har internett eller tv i leiligheten. I dag fikk vi beskjed om at det ikke kom til å skje med det første heller (2-3 måneder).
Det er utrolig kjedelig å gå hjemme hele dagen uten å kunne titte litt på TV engang [emoji17][emoji17]

Er så lei av å være forkjøla [emoji30] For andre gang på 4 uker så ligger jeg med kraftig forkjølelse. Hoster pg nyser om hverandre og kjennes ut som alt revner i magen! Håper virkelig det gir seg snart så jeg blir ferdig til jul.

Må bare få syte litt over hvor sinnsykt dårlig form jeg er, ligger på sofaen og er kvalm, vondt i hodet og utmattet, føler meg helt jævlig. Og på toppen av det hele begynner jeg å få vondt i halsen... :( Typisk min flaks å bli syk i tillegg.

Må bare få syte litt over hvor sinnsykt dårlig form jeg er, ligger på sofaen og er kvalm, vondt i hodet og utmattet, føler meg helt jævlig. Og på toppen av det hele begynner jeg å få vondt i halsen... :( Typisk min flaks å bli syk i tillegg.
Huff, ikke noe særlig å få det i tillegg :(
Ligger på sofaen selv med både kvalme og hodepine. Får håpe det blir bedre for oss begge snart. Hold ut :rolleyes:

Er så lei av å nyse.. nyser å nyser heeele tiden.. slitsomt:/

Har fått så problemer med å sovne den siste uken. Kan være helt sjukt trøtt og sliter med å holde øya åpne, men så snart jeg legger meg i senga blir jeg lys våken [emoji35][emoji35]

Har fått så problemer med å sovne den siste uken. Kan være helt sjukt trøtt og sliter med å holde øya åpne, men så snart jeg legger meg i senga blir jeg lys våken [emoji35][emoji35]
Har vært sann her i flere ukeer.. kan også vokne i 2 tiden på natten å får ikke sove igjen før i 6tiden!! Sykt iriterende når jeg er i full jobb vedsiden av:(

Kjenner meg igjen! Veldig slitsomt! Har blitt litt bedre de siste dagene for meg. Jeg har begrenset skjermbruk veldig i timen før jeg legger meg, kan være derfor.

9+6 og kvalmen blir bare verre og verre! Trodde den snart skulle roe seg litt. Gah[emoji36]

Falt så lang jeg er på speilglatt fortau idag! Endte opp gul og blå [emoji36]

En kollega tok meg på magen i dag og spurte om alt stod bra til[emoji35]Hvem gjør sånt?
Blir så irritert at man ikke kan få ha noe for seg selv lenger!

En kollega tok meg på magen i dag og spurte om alt stod bra til[emoji35]Hvem gjør sånt?
Blir så irritert at man ikke kan få ha noe for seg selv lenger!

Hehe, kjenner meg igjen:hilarious: skjønner ikke hvorfor folk tror det er ok gå rundt ta på magene til andre. I hælja møtte jeg en venninne som tok meg på magen og lurte på om jeg kjente spark:banghead: hun har en 2åring og "husket ikke" hvordan det var selv. Kjente jeg sikkert blei mer irritert enn jeg burde.

Og vedkommende vet ikke at du er gravid? skjønner godt du ble irritert over den oppførselen der!! [emoji33]Veldig dårlig gjort av folk og ta på magen til de som er gravid. Du får bare gi beskjed om at du ikke synes noe om det, og det er ikke fritt frem for alle og enhver til å ta på magen din selv om du er gravid![emoji4]

Og vedkommende vet ikke at du er gravid? skjønner godt du ble irritert over den oppførselen der!! [emoji33]Veldig dårlig gjort av folk og ta på magen til de som er gravid. Du får bare gi beskjed om at du ikke synes noe om det, og det er ikke fritt frem for alle og enhver til å ta på magen din selv om du er gravid![emoji4]

Jeg har ikke annonsert graviditeten på jobb enda (kun sjefen som vet). Personen sitter ved siden av meg og kan jo ha lagt to og to sammen når jeg har kommet mye sent og vært borte pga kvalme, men syns likevel at slik gjør man bare ikke. Sitter i landskap så ville ikke lage et større nummer enn nødvendig. Personen tok hintet til slutt og har ikke mast mer etter det.

Greit at man kan ha lagt sammen to og to, men sånn gjør man da bare ikke uansett.. finnes andre måter å spørre deg på![emoji4] Jeg liker ikke at andre enn min samboer tar på magen [emoji4]

Back
Topp