Klagetråd

Nei [emoji53][emoji53]
Så dumt :( jeg var veldig spent på kjemien med jordmor, og hadde derfor som plan B å bare gå til fastlegen. Nå likte jeg henne heldigvis godt, slik at jeg går annenhver gang til lege og jordmor, men kan det være et alternativ for deg å ta alle kontrollene hos fastlegen?

Så dumt :( jeg var veldig spent på kjemien med jordmor, og hadde derfor som plan B å bare gå til fastlegen. Nå likte jeg henne heldigvis godt, slik at jeg går annenhver gang til lege og jordmor, men kan det være et alternativ for deg å ta alle kontrollene hos fastlegen?

Jeg hadde ei sabla koselig jordmor helt til i dag da jeg fikk ny pga sprengt kapasitet. Men hu nye var mer opptatt av å prøve få meg til å si ja til foreldrehjelp siden jeg hadde opplevd å miste et par ganger og siden jeg har hatt hard oppvekst enn å faktisk høre på at jeg hadde det bra og hadde all den støtten og hjelp rundt meg som jeg trengte, enn å faktisk snakke om ting jeg lurte på. Å hun synes det var helt feil at barnefar ikke var med på jordmortimer og skulle plutselig starte gå gjennom blodsukkermålinger å snakke om svangerskapsdiabetesen min når jeg sa gjentatte ganger at jeg får supergod oppfølging fra sykehuset annen hver uke pga svangerskapsdiabetesen så jeg har all oppfølging der jeg trengte.
Skal gi henne en sjangs til når jeg skal på time om 1 mmd igjen (hun ville ha om 1 1/2 uke igjen) men har hun ikke roet seg til da dropper jeg jordmor med en gang, for får supergod oppfølging fra fødepoliklinikken annen hver uke

Men siden jeg var så godt igang med å klage på drittjordmor , så kan en jo fortsette å klage på NAV kontoret her [emoji35] kommer inn med bekreftelse at jeg er passert 26 uker og spørr om hjelp til å søke på foreldrepenger, men de er ikke i stand til annet enn vise hva sjema jeg må fylle ut, og trengte jeg videre hjelp med hvordan sjemaet skulle fylles ut på måtte jeg ringe tlf linja deres.
Kan hvem som helst jobbe på nav nå? For en trenger jo ikke kunne annet enn å vite hvor de forskjellige sjemaene ligger på nettsiden deres tydeligvis, for hun kunne ikke svare på noe spørsmål

Jeg hadde ei sabla koselig jordmor helt til i dag da jeg fikk ny pga sprengt kapasitet. Men hu nye var mer opptatt av å prøve få meg til å si ja til foreldrehjelp siden jeg hadde opplevd å miste et par ganger og siden jeg har hatt hard oppvekst enn å faktisk høre på at jeg hadde det bra og hadde all den støtten og hjelp rundt meg som jeg trengte, enn å faktisk snakke om ting jeg lurte på. Å hun synes det var helt feil at barnefar ikke var med på jordmortimer og skulle plutselig starte gå gjennom blodsukkermålinger å snakke om svangerskapsdiabetesen min når jeg sa gjentatte ganger at jeg får supergod oppfølging fra sykehuset annen hver uke pga svangerskapsdiabetesen så jeg har all oppfølging der jeg trengte.
Skal gi henne en sjangs til når jeg skal på time om 1 mmd igjen (hun ville ha om 1 1/2 uke igjen) men har hun ikke roet seg til da dropper jeg jordmor med en gang, for får supergod oppfølging fra fødepoliklinikken annen hver uke
Veldig forståelig at du ikke var fornøyd etter den timen ja! Håper det blir bedre neste gang, men uansett godt at du i det minste får god oppfølgning fra fødepoliklinikken :)

Men siden jeg var så godt igang med å klage på drittjordmor , så kan en jo fortsette å klage på NAV kontoret her [emoji35] kommer inn med bekreftelse at jeg er passert 26 uker og spørr om hjelp til å søke på foreldrepenger, men de er ikke i stand til annet enn vise hva sjema jeg må fylle ut, og trengte jeg videre hjelp med hvordan sjemaet skulle fylles ut på måtte jeg ringe tlf linja deres.
Kan hvem som helst jobbe på nav nå? For en trenger jo ikke kunne annet enn å vite hvor de forskjellige sjemaene ligger på nettsiden deres tydeligvis, for hun kunne ikke svare på noe spørsmål

Jeg fikk også beskjed om å ringe der hvis jeg hadde noen spørsmål. Tror kanskje de er «spesialisert» på hvert sitt område, men er jo litt dumt at de ikke harnoen på kontoret som kan være behjelpelig [emoji85]

Jeg fikk også beskjed om å ringe der hvis jeg hadde noen spørsmål. Tror kanskje de er «spesialisert» på hvert sitt område, men er jo litt dumt at de ikke harnoen på kontoret som kan være behjelpelig [emoji85]

Ja de har liksom pcer der så du kan søke om de forskjellige tinga , og da bør de iallefall kunne hjelpe litt mer enn å bare gi deg et tlf å ringe
For det vil jo si ar nav kontoret er ubrukelig. En kan like så greit sitte hjemme å søke fordi en får samme hjelp der. Bare hjemme sitter en bedre å har mer privatliv og som oftest bedre pcer

Halsbranndag fra helvete [emoji53][emoji53]
Har hatt ekstremt med halsbrann i hele dag. Så kraftig at det medfører oppkast opptil flere ganger, slitt med å få i meg mat og vært utrolig slakk og sliten hele dagen.
Satser på at jeg får en mye bedre dag i morgen

Så kjedelig! du kan jo også velge å gå til fastlegen dersom kjemien er bedre der :)

Fastlegen er snill og god som dagen er lang, men har selv sagt at han vil jeg skal ta kontroller hos jordmor fordi han føler ikke han er god nok til å kunne svare på alt jeg måtte lure på.
Så skal gi jormora ei til sjangse. Men blir det likt neste gang så får jeg klare meg med sykehus kontrollene mine

Må klage litt på den hersens halsbrannen.. Og at magesekken blir full av ingenting. Brekker meg i et par timer etter jeg har spist, og det kjennes ut som alt kommer opp igjen opp igjen ved den minste bevegelse:arghh::shifty:

Klager over at det er lenge til lønn... :(
Er blakk.

Kjenner meg så uvel for tiden, gått opp 10kg siden startvekt og føler meg så "tjukk" (kg har ikke bare gått til magen for å si det sånn) [emoji849] Er ganske liten av vekst så når jeg først legger på meg er det veldig tydelig... Føler meg skikkelig teit når jeg skriver dette, men er skikkelig kjedelig når de fleste klærne mine ikke passer lenger [emoji20]

Vet ikke om det hjelper, men jeg har gått opp 20kg! [emoji85] ! Og mer blir det nok frem juli/august...

Håper du slipper unna med noen få! Krysser fingrene. Her er det hver dag, dvs hver kveld/natt. Blir slitsomt!

Har ikke hatt flere etter denne,så håper det.
Uff, misunner deg ikke! Det gjør så vondt!

dei to siste dagane har ikkje ryggvondten forsvunne når i løpet av natta og i dag er det begynt å stråle nedover i høgre foten... om det ikkje blir bedre til i morgon, blir det ein hard dag på jobb :(

Hatt en fireåring med feber i helga, feberfri i dag, men må være hjemme i dag. Og på kvelden i går kom feberen til meg. Svetter og fryser om hverandre, hoster så det river i halsen og har ett utbehehagelig trykk i brystet.. [emoji21] Passer da så fint at mannen må jobbe overtid hele uka. Blir en laaang dag [emoji30]

Ryggen har gjort vondt fra eg stod opp og bekkenet verka fra eg gjekk ut av bilen på jobb :(

Høres ut som du må ha en ny tur til legen... Hvis du presser deg for mye vil du nok bare bli verre! Dette bør han/hun forstå...
Eg veit det. Men sist fekk eg beskjed om å tilrettelegge meir på jobb - prøvd det, men er minimalt å gjere på 1.-3.trinn på skule.. :( men fysio igjen neste tirsdag, så får vi sjå kva ho seie :) ho var meir forståelsesfull! Får nyte dei fridagane eg og prøve å slappe av!

Back
Topp