Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kunne ikke vært mer enig, bortsett fra at her har det ikke snødd..men er -10 grader...Det har snødd igjen i natt [emoji35][emoji35][emoji35] Jeg er sååååå lei. Jeg vil ha vår. Eller jeg vil ha sommer sol og varme
Kunne ikke vært mer enig, bortsett fra at her har det ikke snødd..men er -10 grader...
Det er det vi drømmer om nå [emoji6]Gradene skal hold seg fint på pluss siden nå og snøen skal være smelta bort.
Det er det vi drømmer om nå [emoji6]
Helt klart.. men et sted der fremme så er det lys i tunnelen [emoji6]Men de blir rimeli knust når jeg ser ut vinduet og ser snøen daler ned tett i tett
Sliter med å klare sove
Det har jeg også gjort de siste nettene, sovnet ikke før 03:30 i natt
Jeg sovna vell rundt 4 og sov en times tid og våkna, så har jeg ligget å halvsove til frøkna kom inn rett før 7
Så i dag når de stikker opp i trekket og ut i snøen så skal jeg ha meg en kvil
Veldig forståelig her måtte vi tidlig opp, sitter å venter på flyavgang. Resten av påsken skal tilbringes hos svigers
Håper dere får en fin fin påske hos svigers [emoji4][emoji4][emoji214] her skal 3 adhd unger og vår frøken kles til en dag ute i snøen nå [emoji85]
Gud så tungt med en syk 1,5 åring som synes alt mamma gjør er feil eller aua eller vrææææææl...haha. hjelpes som jeg gruer meg til pappan starter på jobb i morgen og jeg må være hjemme alene med henne. Jeg er jo hjemme i svangerskapspenger, så tror ikke pappan vil ta noen sykebarndager....får se om jeg holder ut
Uff, er det ingen mulighet for å få bytte da?Fått ny jordmor som virkelig IKKE falt i smak.