Klagetråd

Nå vil jeg ikke ha fler åreknuter!
Eller sprengte blodkar for den saks skyld! Føler meg som en 90 åring.

Det har snødd igjen i natt [emoji35][emoji35][emoji35] Jeg er sååååå lei. Jeg vil ha vår. Eller jeg vil ha sommer sol og varme

Det har jeg også gjort de siste nettene, sovnet ikke før 03:30 i natt

Jeg sovna vell rundt 4 og sov en times tid og våkna, så har jeg ligget å halvsove til frøkna kom inn rett før 7
Så i dag når de stikker opp i trekket og ut i snøen så skal jeg ha meg en kvil

Jeg sovna vell rundt 4 og sov en times tid og våkna, så har jeg ligget å halvsove til frøkna kom inn rett før 7
Så i dag når de stikker opp i trekket og ut i snøen så skal jeg ha meg en kvil

Veldig forståelig:) her måtte vi tidlig opp, sitter å venter på flyavgang. Resten av påsken skal tilbringes hos svigers

Blir gal av meg seg selv[emoji85] er så fjern for tiden og klarte selvfølgelig å glemme hele vesken på flyet[emoji35] så nå er det bare å vente tålmodig på telefon fra hittegodset dersom de skulle finne noe [emoji19]

Værste påska til nå, uten tvil!
Guttungen til kjæresten maser og maser og maser. Kjæresten har vært dårlig og sovet to dager, noe som resulterer i at hodet mitt ikke får fred i to min! Og når han endelig følte seg bedre og vi tok en kjøretur, endte det selvfølgelig med at guttungen spydde. Jeg er virkelig ikke noen glede å være med om dagen heller, hormonell til tusen, kjefter og griner for ingenting i tillegg til bekkenløsning og forferdelige smerter i magemusklene. Kom oss på ski i dag, guttungen klaga på at vi måtte finne på noe, og ville på ski, og når vi endelig kommer oss ut (til tross for store protester fra min side) så er det klaging hele skituren på at han er såååå sliten. Da rant det over for meg når vi endelig kom hjem, kjefta fra meg på kjæresten, fikk dårlig samvittighet og begynte selvsagt å grine, igjen.
Kun gått opp de kg jeg gikk ned når jeg var kvalm men føler meg helt forjævlig stor, og da hjelper det ikke at typen ikke vil ha sex heller. Puuuuh! Gleder meg til hverdagen igjen!

Gud så tungt med en syk 1,5 åring som synes alt mamma gjør er feil eller aua eller vrææææææl...haha. hjelpes som jeg gruer meg til pappan starter på jobb i morgen og jeg må være hjemme alene med henne. Jeg er jo hjemme i svangerskapspenger, så tror ikke pappan vil ta noen sykebarndager....får se om jeg holder ut :hungover::confused:

Gud så tungt med en syk 1,5 åring som synes alt mamma gjør er feil eller aua eller vrææææææl...haha. hjelpes som jeg gruer meg til pappan starter på jobb i morgen og jeg må være hjemme alene med henne. Jeg er jo hjemme i svangerskapspenger, så tror ikke pappan vil ta noen sykebarndager....får se om jeg holder ut :hungover::confused:

Samme her og føler med deg... Her tar nok pappaen sykt barn om jeg ber ham da jeg ikke er i form... Men synes det er greit å spare dagene også, vet jo at det sikkert kommer like tøffe tider mot høsten /vinter når man plutselig har to som krever deg...

Back
Topp