*Klagetråd*

Må klage litt på kvalmen, kaster opp 5-6 ganger for dag, selv når jeg ikke har noe å kaste opp Og driver på og opparbeider ny rett til sykepenger så kan ikke sykemelde meg heller [emoji30]
 
Jeg våkner så himla tidlig!!! Nytter ikke hvor sent jeg legger meg, når mannen drar på jobb 06.30 så er jeg våken:arghh:
 
De ringte fra bilforhandleren i sta og sa at ikke vi fikk hente bilen i dag alikevell. De hadde ikke fått toll papirene [emoji35] litt sint og frustrert nå.
 
Begynner å bli så lei kvalmen, har vært «fyllesyk» hver dag i snart 14 dager:s
 
Jeg våkner så himla tidlig!!! Nytter ikke hvor sent jeg legger meg, når mannen drar på jobb 06.30 så er jeg våken:arghh:

Samme her! Løper på do hele natten. Og fordi jeg er satt på immundmpende kortison, blir jeg så gira at jeg heller ikke får sove om ettermiddagen. Øynene er snart like store som tinntallerkener. Bilsykfølelse er en god beskrivelse!
 
Sliiiten i dag! Våkna da mannen dro på jobb kl fem.. Kvalmen blir ikke akkurat bedre av at jeg har sovet for lite. Dette blir en lang vakt [emoji42]
 
Føler jeg bare har ligge å vridd meg i hele natt og mest ikke sova, ikke veldig klar for jobb' hjelper ikke på kvalmen og svimlinga å sove lite heller Priser meg lykkelig for at det snart er helg
 
Syns svangerskapet går alt for treigt allerede. Skulle ønske jeg hadde klart å slappe mer av og ikke hele tiden være redd for å miste[emoji30]
 
Kviser popper opp overalt. Føler meg som en tenåring igjen!..
 
Konstant bekymra for om det er noe spire i magen . Starta blødning forrige torsdag , da frisk blod . Idag begynte jeg å blø igjen brun blod [emoji853][emoji853] årh blir så bekymra .
 
La meg alt for seint i går, men hadde muligheten til å sove så lenge jeg ville i dag. Våknet før kl åtte, lys våken [emoji15]
 
Da var det min tur til å se blodspor på papiret! [emoji24] Flashbacks til ma på denne tiden for et år siden. Takk og lov for at jeg har time til tul imorgen!
 
Back
Topp