*Klagetråd*

En tråd i 'Mai 2018' startet av Ballettien, 17 Sep 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Sia Forelsket i forumet

Ekstremt trøtt, frister å legge meg kl 17.00[emoji42]

2. TalieS Forelsket i forumet Mailykke 2018

Må klage litt på kvalmen, kaster opp 5-6 ganger for dag, selv når jeg ikke har noe å kaste opp Og driver på og opparbeider ny rett til sykepenger så kan ikke sykemelde meg heller [emoji30]

3. *fluffymama* Glad i forumet Mailykke 2018

Jeg våkner så himla tidlig!!! Nytter ikke hvor sent jeg legger meg, når mannen drar på jobb 06.30 så er jeg våken:arghh:

4. CurlySue Glad i forumet

De ringte fra bilforhandleren i sta og sa at ikke vi fikk hente bilen i dag alikevell. De hadde ikke fått toll papirene [emoji35] litt sint og frustrert nå.

5. Spent.no Forelsket i forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Begynner å bli så lei kvalmen, har vært «fyllesyk» hver dag i snart 14 dager:s

6. Frk.rose Elsker forumet Himmelbarn Septemberhjertene 2018

Klarer for fa..... ikke sove, er så trøtt

7. DenSomVenterPåNoeGodt Flørter med forumet

Samme her! Løper på do hele natten. Og fordi jeg er satt på immundmpende kortison, blir jeg så gira at jeg heller ikke får sove om ettermiddagen. Øynene er snart like store som tinntallerkener. Bilsykfølelse er en god beskrivelse!

8. TalieS Forelsket i forumet Mailykke 2018

Sliiiten i dag! Våkna da mannen dro på jobb kl fem.. Kvalmen blir ikke akkurat bedre av at jeg har sovet for lite. Dette blir en lang vakt [emoji42]

9. *fluffymama* Glad i forumet Mailykke 2018

Ååååå ! Det hjelper jo heller ikke nei :banghead:

10. AmaZing79 Blir kjent med forumet

Wææ, orket ikke trene før jobb i dag[emoji15] Vil bare spise[emoji15][emoji848]

11. Anonym21 Flørter med forumet

Føler jeg bare har ligge å vridd meg i hele natt og mest ikke sova, ikke veldig klar for jobb' hjelper ikke på kvalmen og svimlinga å sove lite heller Priser meg lykkelig for at det snart er helg

12. Pandapop Blir kjent med forumet

Syns svangerskapet går alt for treigt allerede. Skulle ønske jeg hadde klart å slappe mer av og ikke hele tiden være redd for å miste[emoji30]

13. Neinei Forumet er livet Mailykke 2018 VIP Februarlykke 2016

Søvnmangel [emoji42][emoji42][emoji42][emoji42]

14. Stardust Elsker forumet Tilgangsansvarlig VIP Himmelbarn Junibarna 2019 FebbisBebbis2021 ❄️

Kviser popper opp overalt. Føler meg som en tenåring igjen!..

15. Fru.reb Forelsket i forumet

Konstant bekymra for om det er noe spire i magen . Starta blødning forrige torsdag , da frisk blod . Idag begynte jeg å blø igjen brun blod [emoji853][emoji853] årh blir så bekymra .

16. Ballettien Glad i forumet Mailykke 2018

Ååå jeg er så kvalm [emoji30] og så skal jeg i dåp i dag

17. Newbee Gift med forumet Mailykke 2018 Junibarna 2015

La meg alt for seint i går, men hadde muligheten til å sove så lenge jeg ville i dag. Våknet før kl åtte, lys våken [emoji15]

18. Emilie2015 Glad i forumet Desemberglede 2015

Samme her [emoji849]

19. Sia Forelsket i forumet

Oppblåst som bare det...

20. flubber Elsker forumet *MIA* Mailykke 2018

Da var det min tur til å se blodspor på papiret! [emoji24] Flashbacks til ma på denne tiden for et år siden. Takk og lov for at jeg har time til tul imorgen!

Del denne siden