*Klagetråd*

Ballettien

Glad i forumet
Mailykke 2018
Tenker vi må ha en sånn også :)

Føler meg skikkelig forstoppet, og kvalmen kom med et brak i natt, foråsidetsånn
 
Hormonell, trøtt og synes nesten alle rundt meg er irriterende for tiden[emoji19] Også savner jeg lakris!!!!

Bra vi har en tråd for dette også, forresten[emoji5]
 
Fryktelig dårlig form og veldig oppblåst [emoji31] Får nesten ikke gjort noe som helst, og vi bygger hus så jeg skulle helst gjort en hel del! [emoji849][emoji85]
 
Vondt i ryggen, luft i magen, trøtt og oppblåst
 
Forferdelig kvalm[emoji30]
 
Irriterende å være så slapp og giddesløs. Har bare lyst til å ligge på sofaen hele tiden :p
 
er så leeeei av kvalmen :(:( ( trøster meg at legen sa at det er bra jeg er kvalm ).
føler meg helt jævlig. og er ikke brukendes til noe når jeg er så dårlig som jeg er nå.
 
Orker ingenting av det jeg har lyst til.. så kvalm og sliten.. føler meg som verdens dårligste mamma til dattera på 2 akkurat nå [emoji17][emoji17]
 
Konstant bekymra for bittelille spire, blir gal av det:oops:
Trøtt, problemer med å sove og kort lunte.
 
Våknet 02.00 med halsvondt og er lys våken, nå er jeg vel i starten av en forkjølelse nå da[emoji19]
 
Kvalm, svimmel, en enorm luktesans som er veldig dårlig å kombinere med kvalmen og kjempe sliten hele tiden :( fungerer kun i korte deler av dagen.. og det er veldig vanskelig med en 2 åring ved siden av. Føler meg som en elendig mamma :sorry:
 
Nå må jeg bare klage litt. Er så trøtt i dag. Klarer ikke jobbe effektivt og holder på å sovne. Skal på et møte nå og det kommer til å bli vanskelig å holde seg våken [emoji17] tror jeg skal dra hjem å sove etter det møte.
 
Har ligger på sofaen i hele dag:s småkvalm. Heldigvis ikke super kvalm, men får ikke i meg mat. Oppblåst og luftsmerter, og den evige bekymringen.kan ikke uke 12 komme og man kan senke skuldrene bittelitt
 
Back
Topp