*Klagetråd*

En tråd i 'Mai 2018' startet av Ballettien, 17 Sep 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Ballettien Glad i forumet Mailykke 2018

Tenker vi må ha en sånn også :)

Føler meg skikkelig forstoppet, og kvalmen kom med et brak i natt, foråsidetsånn

2. Sia Forelsket i forumet

Hormonell, trøtt og synes nesten alle rundt meg er irriterende for tiden[emoji19] Også savner jeg lakris!!!!

Bra vi har en tråd for dette også, forresten[emoji5]

3. Snartmammatilto? Flørter med forumet

Konstant kvalm og mangler energi. Sånn skikkelig fyllesyk HELE tiden. Huff gruer meg til dag på jobb i morgen :(

• Enig Enig x 1
  4. Kooki Glad i forumet Mailykke 2018

Fryktelig dårlig form og veldig oppblåst [emoji31] Får nesten ikke gjort noe som helst, og vi bygger hus så jeg skulle helst gjort en hel del! [emoji849][emoji85]

5. *fluffymama* Glad i forumet Mailykke 2018

Vondt i ryggen, luft i magen, trøtt og oppblåst

6. Litlefugl Betatt av forumet

Kvalme og overømfintlig luktesans er noko dritt!

7. Snorkfrøkna_90 Elsker forumet Mailykke 2018 Himmelbarn ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Forferdelig kvalm[emoji30]

8. Lillenurk93 Elsker forumet Marslykke 2016

Føler meg fyllesyk døgnet rundt om dagen!

9. Alma2018 Flørter med forumet Himmelbarn

Irriterende å være så slapp og giddesløs. Har bare lyst til å ligge på sofaen hele tiden :p

10. Sykepleiermamma Ny på forumet

Slapp, giddeløs og føler meg sikkelig tjukk

11. Sykepleiermamma Ny på forumet

Slapp, giddeløs og føler meg sikkelig tjukk

12. Supermamma x 4 Glad i forumet ♡Julekulene 2021♡

er så leeeei av kvalmen :(:( ( trøster meg at legen sa at det er bra jeg er kvalm ).
    føler meg helt jævlig. og er ikke brukendes til noe når jeg er så dårlig som jeg er nå.

13. S-Ka Betatt av forumet

Orker ingenting av det jeg har lyst til.. så kvalm og sliten.. føler meg som verdens dårligste mamma til dattera på 2 akkurat nå [emoji17][emoji17]

14. Frk.rose Elsker forumet Himmelbarn Septemberhjertene 2018

Konstant bekymra for bittelille spire, blir gal av det:oops:
    Trøtt, problemer med å sove og kort lunte.

15. Sia Forelsket i forumet

Våknet 02.00 med halsvondt og er lys våken, nå er jeg vel i starten av en forkjølelse nå da[emoji19]

16. Mgr Flørter med forumet

Kvalm, svimmel, en enorm luktesans som er veldig dårlig å kombinere med kvalmen og kjempe sliten hele tiden :( fungerer kun i korte deler av dagen.. og det er veldig vanskelig med en 2 åring ved siden av. Føler meg som en elendig mamma :sorry:

17. CurlySue Glad i forumet

Nå må jeg bare klage litt. Er så trøtt i dag. Klarer ikke jobbe effektivt og holder på å sovne. Skal på et møte nå og det kommer til å bli vanskelig å holde seg våken [emoji17] tror jeg skal dra hjem å sove etter det møte.

18. Spent.no Forelsket i forumet ❤️ Augustlykke 2020 ❤️

Har ligger på sofaen i hele dag:s småkvalm. Heldigvis ikke super kvalm, men får ikke i meg mat. Oppblåst og luftsmerter, og den evige bekymringen.kan ikke uke 12 komme og man kan senke skuldrene bittelitt

19. *fluffymama* Glad i forumet Mailykke 2018

Skal på felles foreldremøte for mellomtrinnet i ettermiddag:meh:

20. Mamma-til-3 Forelsket i forumet

Føler meg utslitt og bilsyk!

Del denne siden