*Klagetråd*

En tråd i 'Mai 2018' startet av Ballettien, 17 Sep 2017.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Idalor90 Forelsket i forumet Mailykke 2018 ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Sliten og trøtt etter kveldsvakt :yuck:

2. Turbotrolla Elsker forumet Mailykke 2018 Septemberbarna 2019

Nattevakt og trett er ingen god kombinasjon :woot:

3. Idalor90 Forelsket i forumet Mailykke 2018 ⭐ Julestjernene 2020 ⭐️

Føler med deg. Ære være dere som klarer nattevakter :eek:

4. Aristokatten Glad i forumet Mailykke 2018 Aprillykke 2017

Klager fordi jeg følte meg helt utslitt når jeg sto opp, selv om samboer tok jenta imårrest så jeg fikk sove lenger...

5. Sia Forelsket i forumet

Klager over at jeg er hard i magen[emoji19]

6. Solstråle90 Forumet er livet Tilgangsansvarlig Mailykke 2018 VIP Aprillykke 2016

Klage litt over at i tillegg til kvalmen har influensa meldt sin innmasj!

7. flubber Elsker forumet *MIA* Mailykke 2018

Klager over at nå har unge 2 av 3 fått omgangssyken, og jeg klarer ikke kjenne om jeg brygger på noe siden jeg er kvalm og uvel fra før.... [emoji21][emoji23]

8. Babylykke16og18 Glad i forumet Mailykke 2018

I dag meldte kvalmen sin ankomst... Trodde jeg skulle være heldig denne gangen!

9. FruMarieHøne83 Betatt av forumet

Dritt lei av å være syk... på 3 uken nå [emoji40][emoji85]

10. CurlySue Glad i forumet

Ikke drikk kakao på jobb. Har vært kvalm siden

11. C-tine Gift med forumet Mailykke 2018

Mini på 2 våkner ofte skrikende på natten, og det er noe som kan fremkalle kvalme hos meg, fordi er er så sinnsykt trøtt når jeg blir vekket. Heldigvis går samboeren inn til ham men jeg blir likevel irritert over at han ikke kan lukke dørene mellom rommene slik at det begrenser lyden litt..

12. snippsnappsnuppa Gift med forumet Mailykke 2018 Himmelbarn *Aprilbaby 2018*

Lei av kvalme!!

13. Emilie2015 Glad i forumet Desemberglede 2015

Jeg er så utrolig trøtt og kvalm :( Var i super form i mitt forrige svangerskap, så dette er helt nytt for meg [emoji13]

14. Mrs82 Glad i forumet Mailykke 2018

Kastet opp på jobb. Svimmel, ør og slapp i tillegg. Har heldigvis fått meg legetime i morgen for fungerer virkelig ikke i full jobb og mye alene med to små i tillegg...

15. *fluffymama* Glad i forumet Mailykke 2018

Jeg er så hormonell [emoji41]

16. Andy1892 Forelsket i forumet

Jeg har blitt en skikkelig sinna hormonbombe som eksploderer av den minste ting, er irritert på kolleger og alle, svarer frekt osv, virker som jeg har mista et filter eller noe.. flaut:facepalm: særlig siden ingen vet at jeg er gravid ennå..:bag:

17. C-tine Gift med forumet Mailykke 2018

Uff da, stakkars deg [emoji85] Jeg hadde gått hjem fra jobb, så får du nok sykemelding fra i dag av siden du ringte legen i dag. Det er slitsomt å være gravid, kvalm og ha små barn som krever sitt hjemme! Det har jeg også merket! Håper trøttheten går over snart, slik at jeg kan leve litt igjen [emoji12]

18. Mrs82 Glad i forumet Mailykke 2018

Kastet opp igjen og dro fra jobb. Reiser kollektivt hjem og fokuserer hardt på å holde kvalmen unna. Alt for mange rare lukter!

19. Neinei Forumet er livet Mailykke 2018 VIP Februarlykke 2016

I feel ya!

Sitter på buss med noen som spiser løkpølse med rekesalat og agurkmix...

20. Mrs82 Glad i forumet Mailykke 2018

Her er det skikkelig middagslukt!!!

Del denne siden