*Klagetråd*

Nattevakt og trett er ingen god kombinasjon :woot:
 
Føler med deg. Ære være dere som klarer nattevakter :eek:
 
Klager fordi jeg følte meg helt utslitt når jeg sto opp, selv om samboer tok jenta imårrest så jeg fikk sove lenger...
 
Klage litt over at i tillegg til kvalmen har influensa meldt sin innmasj!
 
Klager over at nå har unge 2 av 3 fått omgangssyken, og jeg klarer ikke kjenne om jeg brygger på noe siden jeg er kvalm og uvel fra før.... [emoji21][emoji23]
 
Mini på 2 våkner ofte skrikende på natten, og det er noe som kan fremkalle kvalme hos meg, fordi er er så sinnsykt trøtt når jeg blir vekket. Heldigvis går samboeren inn til ham men jeg blir likevel irritert over at han ikke kan lukke dørene mellom rommene slik at det begrenser lyden litt..
 
Jeg er så utrolig trøtt og kvalm :( Var i super form i mitt forrige svangerskap, så dette er helt nytt for meg [emoji13]
 
Kastet opp på jobb. Svimmel, ør og slapp i tillegg. Har heldigvis fått meg legetime i morgen for fungerer virkelig ikke i full jobb og mye alene med to små i tillegg...
 
Jeg er så hormonell [emoji41]
 
Jeg har blitt en skikkelig sinna hormonbombe som eksploderer av den minste ting, er irritert på kolleger og alle, svarer frekt osv, virker som jeg har mista et filter eller noe.. flaut:facepalm: særlig siden ingen vet at jeg er gravid ennå..:bag:
 
Kastet opp på jobb. Svimmel, ør og slapp i tillegg. Har heldigvis fått meg legetime i morgen for fungerer virkelig ikke i full jobb og mye alene med to små i tillegg...
Uff da, stakkars deg [emoji85] Jeg hadde gått hjem fra jobb, så får du nok sykemelding fra i dag av siden du ringte legen i dag. Det er slitsomt å være gravid, kvalm og ha små barn som krever sitt hjemme! Det har jeg også merket! Håper trøttheten går over snart, slik at jeg kan leve litt igjen [emoji12]
 
Uff da, stakkars deg [emoji85] Jeg hadde gått hjem fra jobb, så får du nok sykemelding fra i dag av siden du ringte legen i dag. Det er slitsomt å være gravid, kvalm og ha små barn som krever sitt hjemme! Det har jeg også merket! Håper trøttheten går over snart, slik at jeg kan leve litt igjen [emoji12]

Kastet opp igjen og dro fra jobb. Reiser kollektivt hjem og fokuserer hardt på å holde kvalmen unna. Alt for mange rare lukter!
 
Kastet opp igjen og dro fra jobb. Reiser kollektivt hjem og fokuserer hardt på å holde kvalmen unna. Alt for mange rare lukter!

I feel ya!

Sitter på buss med noen som spiser løkpølse med rekesalat og agurkmix...
 
Back
Topp