Klagetråd

Heheh, kan vell ikke kreve for mye vell? :p jeg er nysingel.. og gravid.. så er ingen som står i kø for å få dulle med meg heheh
Jeg syns jo selvfølgelig at man må få lov til å være litt kravstor som gravid, når har man ellers så god unnskyldning liksom ;) Du får få noen gode venninner til å stelle litt for deg innimellom <3

Jeg er så ekstremt svimmel.. Vært det siden i går, det kommer og går hele tiden. Jeg sitter i sofaen og plutselig kan hele rommet bare "snurre".. Når jeg reiser meg opp fra sofaen må jeg bare sette meg rett ned igjen før det begynner å bli "svart".

Er det noen andre som har det slik?:nailbiting:

Jeg er så ekstremt svimmel.. Vært det siden i går, det kommer og går hele tiden. Jeg sitter i sofaen og plutselig kan hele rommet bare "snurre".. Når jeg reiser meg opp fra sofaen må jeg bare sette meg rett ned igjen før det begynner å bli "svart".

Jepp.. Av og på i noen uker nå :eek:

Får det jeg også. Skikkelig ekkelt!

Etter å ha vært forkjølet, hatt bihulebetennelse og hostet i flere uker trodde jeg omsider at jeg begynte å bli bedre, men nå begynner f*** meg den j**** nesa å tette seg til IGJEN! Jeg klikker!!

Mannfolk... Fullstendig freaking tiltakslaus hele helga, vi er uenig om hva ungene få lov til eller ikkje. I går glefsa eg til han, var super irritert og sa nei på en feil måte, da påpekte han det og eg slapp pregzilla laus. Nå spurte han dei siste dagene om flere ting som må gjeres og han har ikkje gjort en eneste ting! Waaaahhh!

Jeg er SÅ trøtt om dagene at jeg er svimmel og kvalm og sur pga dette. Prøver å la all min lille energi gå på ettåringen i hus, men skjønner ikke hvordan man skal klare med alt det andre. Skal prøve å jobbe nå til uken 50% først. Med lange pendlingsveier gruer jeg meg skikkelig, men det blir jo ikke bedre av å bare være hjemme heller! Samtidig har kvalmen kommet for fullt så må småspise hele tiden, men har null matlyst blæææ... Jeg elsker å være gravid fordi vi skal få et barn til og gleder meg til å kjenne bevegelser, men generelt er jeg virkelig ikke glad i å gå gravid :( :(

Det kjennes ut som noen har brukt puppene mine som trampoline de siste dagene, og jeg er skyldig energi i dag. Skal på jobb om noen timer, og jeg gruer meg. Er heldigvis "bare" 5 timer, men er renhold så er litt tungt da. Overlever sikkert.

Elsker denne klagetråden! Jeg signerer alt dere andre skriver!!

Jeg trodde ikke man fikk symptomer så tidlig. Men jeg begynte å få det allerede 1 uke etter at egget "festet" seg. Jeg trodde jeg var på vei til å bli syk :P

Verste er kvalmen og trøttheten! Marie kjeks ved senga som spises tvert etter man våkner gjør bussturen til jobben litt enklere. Men jeg sitter på bussen kvalm som fy, og klar med en pose i tilfellet jeg ikke klarer å holde det nede. Har ende ikke spydd *bank-i-bordet*
Svimmel - eneste som hjelper er å ligge, i sofaen, heeeelt stille.
Korsrygg - AU!

Her går alt dette opp og ned. Morgningene er verst, mens jeg føler jeg ganske grei mot kvelden. Bare ekstremt trøtt. Jeg som pleier å legge meg rundt 11 går nå og legger med 9 halv 10 ca. For uansett hvor seint jeg legger meg så våkner jeg opp rett før kl ringer kl 5 om morgningen.

Jeg er stor fra før! og den oppblåste magen får meg bare til å se enda større ut. BH er også ekstremt ubehagelig å ha på seg for tiden! 6+6 i dag!

Har tatt meg en dag hjemme fra jobb. Våknet og var kvalm, gikk på kjøkkenet for å finne noen ritz-kjeks, men det viste seg at boksen sto tom på kjøkkenbenken, fordi samboeren spiste opp alt i går kveld etter at jeg hadde lagt meg!!!

Dette er et kjent problem hos oss også..

Føler jeg går for knapt en halv maskin for tiden! Så trøtt, slapp og lat. *gjespe kjeven ut av ledd*

Verste er kvalmen og trøttheten! Marie kjeks ved senga som spises tvert etter man våkner gjør bussturen til jobben litt enklere. Men jeg sitter på bussen kvalm som fy, og klar med en pose i tilfellet jeg ikke klarer å holde det nede. Har ende ikke spydd *bank-i-bordet*

Samme som her, må ha pose i vesken sånn i tilfelle bussturen til/fra jobb tar en kjip vending. Men har heller ikke spydd ennå *heldigvis*

Back
Topp