Klagetråd

Å, nei! Forstår deg godt! Selv opplevde jeg at svigermor sprakk nyheten i uke 7-8 til "hele" bygda da jeg gikk gravid med sønnen min. Lite moro! Det er jo koselig at han er stolt over at han skal bli far, men forstår at du er skuffet over tidspunktet og måten det ble gjort på :(

Hehe, ja mannfolk forstår jo ikke helt hvordan vi føler vi ikke har noen kontroll. Særlig nå i starten. De merker jo ikke om vi 3 dager våkner å er gørr kvalm å føler oss skikkelig gravide å 4 dagen så merker vi ingnenting å panikken sitte i oss. Dumt med sånne som klarer å fortelle hemmeligheten så tidlig, er litt godt å ha den litt for seg selv også.

Alle gode ting på samme dag. Har vært skikkelig kvalm og kastet opp flere ganger i dag. En overtrøtt junior etter helg hos besteforeldre og gubbe på møte! Supert! Noen dager lurer jeg på om vi er riktig klok, som skal sette enda et barn inn i dette ;p

Fikk brått takvise smerter i magen, som minnet meg om da jeg hadde SA i november. Blir supernervøs, men blør ikke så satser på at det er uskyldig magevondt:) Ikke så greit å være gravid disse tidlige ukene synes jeg.

Har begynt å få strålesmerter ned i bena, spesielt når jeg kjører bil og ellers når jeg sitter. Er det dette som er bekken løsning tro? Gjør ikke vondt når jeg står eller er i bevegelse :-P

Oppblåst, sliten/trøtt, kvalm :( og har så vonde pupper. Så er slik føler alt er dritt akkurat nå.

Disse tidlige ukene er skumle og gjør meg ganske urolig på toppen av symptomene.

Jeg er veldig trøtt, hormonell og kvalmen kommer snikende. Ømme bryster og sterk luktesans.

Men det er så verdt det:happy: (Prøver å trøste meg selv med det)

Mye uggne følelser i buken. Både stikk og murringer. Livmora jobber skikkelig med andre ord. Tidvis smerter i bekkenet etter å ha gått lenge. For ikke å glemme hormonene, stakkars mannen :D

Altså de siste dagene har jeg rapt såå mye på kveldene og natta. Flere som har det slik?

Har en febersyk treåring i hus, men heldigvis er det noen dager igjen til 17.mai:)

Irritert på nabo gutten . Spiller så høy musikk at det rister i hele leiligheten , og hjelper ikke når en er trøtt / sliten og eksamens tid . I tillegg ingen konsentrasjon , ingen motivasjon . Vil bare ikke gjøre noe ting :/

Kvalm, spy, kvalm, spy, kvalm kvalm kvalm kvalm, spy :( familieselskap i fleng :( kake å mat som bare gjør meg mer kvalm..

Jeg var nettopp på ultralyd i uke 6, men siden ultralyden ble tatt utvendig så fikk vi ikke sett mer enn en fostersekk med muligens en skygge inni :( Og fostersekken målte også litt liten. Jeg er helt sikker på eggløsningsdatoen så nå ble jeg bare superredd for at dette ender i en ny SA/MA. Har bestilt meg ny ultralyd til i morgen med en gynekolog som gjør innvendig ultralyd, så nå må jeg bare holde ut 16 timer før jeg får et bedre svar :(

Må bare klage over at nå er jeg dritt lei av å spy så fort jeg spiser noe eller lukter på noe som lukter litt feil for nesen min... Får jo ikke konsentrert meg om eksamen og oppgaven som skal leveres....

først to uker uten å spise fordi jeg har vært kvalm og INGENTING har smakt godt.. kanskje bortsett fra kaffe... :S og nå har jeg spist HELE helga. ikke så kvalm mer, men stuptrøtt. Det ene avløser det andre.. allerede!!

Når treåringen nekter å sove fordi "hun er ikke trøtt"... Og man bruker 1 1/2 time lenger enn vanlig.... Når man helst vil legge seg på sofaen med bris i glasset og ritz på fatet....

Back
Topp