Jeg er drittlei. Hadde det bare vært opp til meg, så hadde den babyen kommet i dag.Er det lov å si man er lei nå? Gleder meg til å få kroppen min tilbake!
Men jeg vil jo ikke at babyen skal komme før han er klar.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg er drittlei. Hadde det bare vært opp til meg, så hadde den babyen kommet i dag.Er det lov å si man er lei nå? Gleder meg til å få kroppen min tilbake!
Jeg er drittlei. Hadde det bare vært opp til meg, så hadde den babyen kommet i dag.
Men jeg vil jo ikke at babyen skal komme før han er klar.
Kjenner til den :/Dårlig råd![]()
Dårlig råd![]()
Skriver også under på denKjenner til den :/
Uff da! Jeg hadde datteren min i sete frem til hun ble født da jeg var 38+3. Og det er trangtkasta opp i nattHar ikke kasta opp siden sånn uke 13 eller noe, men spiste en litt for stor kveldsmat i går, og fikk så sinnsykt mye halsbrann etter det.. sist kontroll lå mageboeren i seteleie, så han tar sikkert større plass en hvis han hadde vært nede i bekkenet.
Sånn hr jeg det også.. slapp unna oppkast de 12 første ukene.. men til gjengjeld har jeg fått det nå.. begynner te etter uke 30.. kastet opp i dag og jeg er 35 uker i morgen.. skikkelig slitsomt å kaste opp med stor mage..kasta opp i nattHar ikke kasta opp siden sånn uke 13 eller noe, men spiste en litt for stor kveldsmat i går, og fikk så sinnsykt mye halsbrann etter det.. sist kontroll lå mageboeren i seteleie, så han tar sikkert større plass en hvis han hadde vært nede i bekkenet.
Uff da! Jeg hadde datteren min i sete frem til hun ble født da jeg var 38+3. Og det er trangtmåtte strekke meg ut så langt jeg kunne for hodet var i ribbeina mine. Håper bebisen snur seg snart og at du slipper å kaste mer opp.
Sånn hr jeg det også.. slapp unna oppkast de 12 første ukene.. men til gjengjeld har jeg fått det nå.. begynner te etter uke 30.. kastet opp i dag og jeg er 35 uker i morgen.. skikkelig slitsomt å kaste opp med stor mage..
Samme som megTakk! Ja, krysser fingrene for at han snur seg snart. Jeg er 31+6, så han har jo enda ganske god tid på å snu segMen jeg er bare 160 cm, så jeg har vel ikke så stor plass å fordele magen på
![]()
kasta opp i nattHar ikke kasta opp siden sånn uke 13 eller noe, men spiste en litt for stor kveldsmat i går, og fikk så sinnsykt mye halsbrann etter det.. sist kontroll lå mageboeren i seteleie, så han tar sikkert større plass en hvis han hadde vært nede i bekkenet.
Skjønner veldig godt, sånt er ekkelt. Jeg spiste sen middag og litt mer enn j pleier i går, og idet j la meg i senga måtte j kaste opp.har vært plaget m kvalme og halsbrann i flere mnd, men ikke kasta opp, så håper ikke dette er noe som kommer til å gjenta seg.håper det går bedre med deg nå
![]()
Kast det som restavfall da? Koster jo, men da slipper dere og sortere. Iallefall sånn det funker her.Klager over at vi så for oss å bli ferdig med leiligheten i dag og vi har kasta all søppel i sekker. Viste ikke at ALT måtte sorteres når man drar å skal kaste det det, så står med 3 lass søppel vi ikke får kasta! Er så lei, sliten og vil bare grine!