Klagetråd

Her har plutselig kvalmen kommet for fullt og det er virkelig tøft å sitte på jobb hele dagen når man er så dårlig form:( Ble sittende å spise lunsj med flere andre i dag,kjente at maten vokste i munn på meg og var helt på gråten nesten;(

Og så samboer da som ikke forstår seg på noe som helst!

Blææh ;(

første runde med uvi i graviditeten!:( Måtte tilbringe fredagskvelden på legevakta:(

Følte meg så heldig for at jeg slapp unna en del av kvalmen. Men her har lavt blodtrykk og svimmelhet tatt meg for fullt.... må ligge nesten hele tiden. Og blir kvalm av å være svimmel :p

Da jeg hadde en sa sist var hadde jeg 224 dager igjen til termin.. nå har jeg 228. Så enda 4 dager til der hvor jeg mistet sist alt man skal bekymre seg for

Klager litt på at eg verken har vært medlem lenge nok eller har nok innlegg til skjult forum :-(

Klager litt på at eg verken har vært medlem lenge nok eller har nok innlegg til skjult forum :-(
Skjer ikke så mye der inne enda. Bare skravle i vei i nedtellingstrådene så har du fått 50 innlegg i en fei :)

Skjer ikke så mye der inne enda. Bare skravle i vei i nedtellingstrådene så har du fått 50 innlegg i en fei :)
Ja, skriver for harde livet, både i desember og januar siden termin blir rundt 4-6 januar og fikk før termin sist, så da gjenstår det å se om det blir desember eller januar :-)

Klager over ekstremt oppblåsthet. Ser ut som jeg er 4 mnd på vei :-( Føler meg bare innmari tjukk og kvapsete, og ingenting passer. Puppene tyter ut av alle bh'ene, og ser 4 nummer for liten ut, alle topper er åletrange, og buksene må jeg bruke strikktrikset for å få til å passe. Føler ikke det komfortabelt å kjøpe verken amme BH eller mammbukser helt enda, er jo bare 10+2 i dag :-/

Klager over ekstremt oppblåsthet. Ser ut som jeg er 4 mnd på vei :-( Føler meg bare innmari tjukk og kvapsete, og ingenting passer. Puppene tyter ut av alle bh'ene, og ser 4 nummer for liten ut, alle topper er åletrange, og buksene må jeg bruke strikktrikset for å få til å passe. Føler ikke det komfortabelt å kjøpe verken amme BH eller mammbukser helt enda, er jo bare 10+2 i dag :-/

Herlig oppblåst på kvelden :p
Klager litt over å se innmari gravid ut, uten å være det! Dritkiipt å være supergravid innvendig og holde munn om det :(
Måtte tiden gå for til 16 uker, når det begynner å se ut som annet en flesk :p

Vedlegg

• ImageUploadedByBV Forum1462741111.495197.jpg
    ImageUploadedByBV Forum1462741111.495197.jpg
    99,2 KB · Visninger: 36
  • Liker
Reactions: SMI
I dag klager jeg over migrene! Andre gangen jeg får det etter jeg ble gravid,to år siden jeg hadde sist,så kroppen reagerer virkelig på alle hormonene :(

Samme her! Men jeg bruker gravidbukser:) Er så mye mer behagelig!

• Liker
Reactions: SMI
Klager over at jeg har eksamen om to dager og her ligger jeg på sofaen mens jeg forsøker å holde kvalmen i sjakk. Ikke mye lesing på meg. Det er bare å krysse fingrene for at jeg kommer gjennom dette!

Klager over at jeg har eksamen om to dager og her ligger jeg på sofaen mens jeg forsøker å holde kvalmen i sjakk. Ikke mye lesing på meg. Det er bare å krysse fingrene for at jeg kommer gjennom dette!
Føler med deg. Har 18 og har knapt nok lest.. Jaja la gå!

Må klage over kraftig kvalme og mye oppkast i 4 uker,og nå ett helt døgn med omgangs-syken og oppkast hvert 5 minutt. Får man ikke magemuskler av dette så vet ikke jeg:hungover:

Klager på vondt i hodet, forkjølelse, feber og vond hals... akkurat det jeg trenger på de varmeste dagen :p

Back
Topp