Tenker også ar det er lurt å være i roI har løftet og løpt mye i dag og midt under det så ble jeg slimete i trusa. Og joda, masse brun utflod. Godt jeg skal på ultralyd i dag. Kanskje jeg bør holde meg i ro framover..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tenker også ar det er lurt å være i roI har løftet og løpt mye i dag og midt under det så ble jeg slimete i trusa. Og joda, masse brun utflod. Godt jeg skal på ultralyd i dag. Kanskje jeg bør holde meg i ro framover..
Goood bedring:-DMå klage over at en skikkelig forkjølelse har tatt megBlæh!
Jeg har slike intense tak... å håper og tror det er vanlig. Å jaa det er så ille att det bikker over til smerte. Men var på ul i da, å der slo ett hjerte.Bah, hvis disse strekke smertene skal fortsette på dette viset blir jeg sprø. Ikke akkurat vondt, men mer som kraftig ubehag på grensen til vondt. Mer irriterende iallefall. Varer heldigvis bare noen minutter før de går over. Hatt dem tre ganger i dag.
Dvs, har jo hatt dem sporadisk hele tiden, men er akkurat som om de er blitt sterkere. Måtte spørre sjefen min, som er mor til to. Om hun hadde det slik, og det hadde hun. Litt betryggende, men tanken om exu eller sa sitter i bakhodet.
Alt, alt, ALT for sakte...Klager på at tida går alt for sakte![]()
Krysser fingrene for deg!Klager over blodflekk i trusen i dag og nå spotting![]()
Uff, håper det er helt ufarlig.Klager over blodflekk i trusen i dag og nå spotting![]()
Har du fortalt sjefen din ang graviditeten, att det kansje kan legges til rette så du slipper løft?Begynte å spotte igjen i kveld. Løftet mye tungt på jobb i dag, lurer på om det er derfor. Fikk vondt i livmoren når jeg var ferdig.
Evt det kan ha vært sex i går. Eller noe annet.
Kjipt uansett!
Nei, har ikke detHar du fortalt sjefen din ang graviditeten, att det kansje kan legges til rette så du slipper løft?
Klem til deg.
Tenk på deg selv nå, og gå hjem og hvil deg. Ta en tlf til legen og forklar situasjonen.. Hiv beina på bordet og slapp av.. Dette hjelper ikke deg! Blør du?Jeg er skikkelig redd nå. Og samboern synes jeg er hysterisk og er lite forståelsesfull. Er så redd for at jeg har løftet for mye og aborterer nå, når jeg egentlig burde vært hjemme. Er så redd for å ikke få jobb videre og at samboern skal bli sur at jeg har pushet meg for mye.
Håper jeg bare er hysterisk og overfølsom.
Jeg synes du skal ta deg en tur til legen og snakke om det som bekymrer deg.Jeg er skikkelig redd nå. Og samboern synes jeg er hysterisk og er lite forståelsesfull. Er så redd for at jeg har løftet for mye og aborterer nå, når jeg egentlig burde vært hjemme. Er så redd for å ikke få jobb videre og at samboern skal bli sur at jeg har pushet meg for mye.
Håper jeg bare er hysterisk og overfølsom.