Klagetråd

I har løftet og løpt mye i dag og midt under det så ble jeg slimete i trusa. Og joda, masse brun utflod. Godt jeg skal på ultralyd i dag. Kanskje jeg bør holde meg i ro framover..
Tenker også ar det er lurt å være i ro:) jeg merker mer smerter i rygg og mage når jeg har gjort mye:) legen sa også til meg at jeg burde roe ned litt

Blør kjempemye:smiley-angry002. Nå er jo dette veldig tidlig, og er jo mange positive historier her, men føles helt klart ut som en SA. Vi har en gutt fra før med eggdonasjon, og dette var siste forsøket på søsken. Føles veldig håpløst ut nå, er linksom ikke bare å prøve igjen:crybaby2

Bah, hvis disse strekke smertene skal fortsette på dette viset blir jeg sprø. Ikke akkurat vondt, men mer som kraftig ubehag på grensen til vondt. Mer irriterende iallefall. Varer heldigvis bare noen minutter før de går over. Hatt dem tre ganger i dag. :(
Dvs, har jo hatt dem sporadisk hele tiden, men er akkurat som om de er blitt sterkere. Måtte spørre sjefen min, som er mor til to. Om hun hadde det slik, og det hadde hun. Litt betryggende, men tanken om exu eller sa sitter i bakhodet.

Må klage over at en skikkelig forkjølelse har tatt meg :( Blæh!

Bah, hvis disse strekke smertene skal fortsette på dette viset blir jeg sprø. Ikke akkurat vondt, men mer som kraftig ubehag på grensen til vondt. Mer irriterende iallefall. Varer heldigvis bare noen minutter før de går over. Hatt dem tre ganger i dag. :(
Dvs, har jo hatt dem sporadisk hele tiden, men er akkurat som om de er blitt sterkere. Måtte spørre sjefen min, som er mor til to. Om hun hadde det slik, og det hadde hun. Litt betryggende, men tanken om exu eller sa sitter i bakhodet.
Jeg har slike intense tak... å håper og tror det er vanlig. Å jaa det er så ille att det bikker over til smerte. Men var på ul i da, å der slo ett hjerte.
Jeg er 6+1. ,men syns dem har begynt å komme skjeldnere, så er kansje over den verste kneiken.

Var ikke hjemme før 12 i går, jobber sent på fredager, og tidlig vakt i dag. Om jeg ikke er trøtt pga svangerskapet, så er jeg faderma trøtt nå, er jo skjeløyd, sjangler bortover... Åh hadde håpa å ikke bli så trøtt denne gangen, men joda

Klager over blodflekk i trusen i dag og nå spotting :(

Sliter på jobb om dagen da jeg har vanskelig for å konsentrere meg med krevende brukere.

Sliten, trøtt og uggen hele dagen.

Og er mer bekymra nå enn før med tanke på krangler med brukere.
Selv om det aldri har skjedd noe fysisk..

Begynte å spotte igjen i kveld. Løftet mye tungt på jobb i dag, lurer på om det er derfor. Fikk vondt i livmoren når jeg var ferdig.
Evt det kan ha vært sex i går. Eller noe annet.
Kjipt uansett!

Begynte å spotte igjen i kveld. Løftet mye tungt på jobb i dag, lurer på om det er derfor. Fikk vondt i livmoren når jeg var ferdig.
Evt det kan ha vært sex i går. Eller noe annet.
Kjipt uansett!
Har du fortalt sjefen din ang graviditeten, att det kansje kan legges til rette så du slipper løft?
Klem til deg.

Jeg er skikkelig redd nå. Og samboern synes jeg er hysterisk og er lite forståelsesfull. Er så redd for at jeg har løftet for mye og aborterer nå, når jeg egentlig burde vært hjemme. Er så redd for å ikke få jobb videre og at samboern skal bli sur at jeg har pushet meg for mye.
Håper jeg bare er hysterisk og overfølsom.

Jeg er skikkelig redd nå. Og samboern synes jeg er hysterisk og er lite forståelsesfull. Er så redd for at jeg har løftet for mye og aborterer nå, når jeg egentlig burde vært hjemme. Er så redd for å ikke få jobb videre og at samboern skal bli sur at jeg har pushet meg for mye.
Tenk på deg selv nå, og gå hjem og hvil deg. Ta en tlf til legen og forklar situasjonen.. Hiv beina på bordet og slapp av.. Dette hjelper ikke deg! Blør du?

Jeg synes du skal ta deg en tur til legen og snakke om det som bekymrer deg.❤️

Back
Topp