Tusen takkUff, masse god bedring![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Tusen takkUff, masse god bedring![]()
Har han enda ikke vist interesse, for å møte Lille?Første "utfordringene" med barnefar begynner å bli tydelige. Krysser alt jeg har å krysse for at ting skal bli bedre, men akkurat nå sitter jeg kvalm og über forbanna tilbake![]()
Håper du fikk sove litt tilslutt. Det er så kjipt når du ikke får sove pga deg selv og ikke barna. Den ene natten lille sov i fire timer så lå jeg våken i to av de. Snakk om bortkastetFår ikke sove etter en skikkelig brå oppvåkning kl.01.30 grrrr
Jeg tok for lang tid på badet så jeg ble liksom så lys "våken" når jeg i tillegg måtte amme etter det igjen. Nå er kl.04.54 og kl.06.00 eller før er straks 2 åringen klar for dagen *dåne*.
Ikke at nettsurfing hjelper på søvnen, men jeg ble så tankefull her jeg lå at jeg måtte surfe her for og slippe tankespinneriet![]()
Håper du fikk sove litt tilslutt. Det er så kjipt når du ikke får sove pga deg selv og ikke barna. Den ene natten lille sov i fire timer så lå jeg våken i to av de. Snakk om bortkastet![]()
Lille våknet til første natt-måltid og fant ut at hun ikke ville sove mer den natta.... FY nå er jeg trøtt!
Tusen takkCRP på 157, og ti dager med antibiotika . Håper det gjør susen!
Han har utsatt det 3 ganger og siste var at han skulle komme, men ville ha med sin nye kjæreste... Jeg satte foten ned. Helt greit at hun er med på senere tidspunkt, men ikke første gangen vi treffes etter fødsel osv. Er en del vi må bli enige om og få orden på uten en tredjepart der. Han ble pissed og kommer nå plutselig om noen dager. Skal bli interessantHar han enda ikke vist interesse, for å møte Lille?
Utrolig at en som har opplevd det store med, og få et barn faktisk klarer og utsette møte med barn nr toHan får jo ikke sett Lille fin, og fersk. Tiden får han aldri tilbake, og bilder lyver.
Han har jo en fra før som etter vert vil ønske, og ha kontakt med sitt biologiske søsken så jeg forstår ikke hva han tenker på...
Hadde jeg våre hans barn, og jeg fikk høre dette om min far (var så sløv) Da hadde jeg mistet all respekt for han!
Hadde ikke delt bilder, eller noe som helst med han om Lille før han spør etter det.
Hadde ikke anstrengt meg en plass, for så og bli skuffet av mangelen på interesse. Fy f**** så utrolig sårende, og egoistisk noen fedre kan være. Barnet husker jo ikke, men likevell
Han får jo ikke knyttet bånn til Lille skikkelig heller. Før han faktisk har tilbragt dyrebar tid med sitt eget opphav.
Besteforeldre osv på hans side vet de noe om Lille? Ønsker de kontakt ?
Han har utsatt det 3 ganger og siste var at han skulle komme, men ville ha med sin nye kjæreste... Jeg satte foten ned. Helt greit at hun er med på senere tidspunkt, men ikke første gangen vi treffes etter fødsel osv. Er en del vi må bli enige om og få orden på uten en tredjepart der. Han ble pissed og kommer nå plutselig om noen dager. Skal bli interessant
Jeg skjønner bare ikke at det går an at han er den jeg "ser" nå. Jeg trodde virkelig han var et annet menneske. Jeg har ikke hørt i fra noen på hans side. Jeg har en lukket Instagram profil med bilder av lille som hans mor (og han) har tilgang til, så de blir jo oppdatert der. Men, det blir en pause fra å legge ut bilder der![]()
Kunne ikke vært mer enigUnnskyld meg, men hallo for en tosk!
Forstår godt at du synes den nye kjæresten kan vente!
Rart at ikke besteforeldre vil ha kontakt heller, men da ser man jo hvor han har lært ting i fra
Når dem ikke ser ting som bilder, eller får oppdateringer kan det jo hende de begynner, og gruble. Og kansje savner det. Siden de ikke har tatt kontakt i mens de faktisk har fått sett/hørt siste nytt om Lille. Utrolig egosentrisk gjeng som ikke bryr seg om å møte sitt eget barn/barnebarn er det i alle fall
Utrolig trist når vi vet hvor viktig biologisk familie er for barn etter som de vokser til, og lurer på hvor dem har arvet ting i fra...
Jeg eeeelsker dyr, men i slike tilfeller får jeg seriøst lyst til å kjøre over bikkja!Naboen har en liten gneldrebikje som står og bjeffer ute i hagen. Jeg sitter på terrassen og prøver å få småen til å sove i vogna..
Enig og enigJeg eeeelsker dyr, men i slike tilfeller får jeg seriøst lyst til å kjøre over bikkja!
Samme her. Bikja er søt. Er vel egentlig eierene som er irriterende. Ikke hunden.Jeg eeeelsker dyr, men i slike tilfeller får jeg seriøst lyst til å kjøre over bikkja!
Urk...absolutt ikke kjekt! Jeg er alene, men jeg er og vant til det. Så, jeg har det egentlig ikke verre enn deg, for det er alt etter hva en er vant tilNår samboeren jobber 14t tredje dagen på rad og skal det samme imorgen. Det betyr ingen hjelp på fire døgn. Så han en time igår..
All ære til dere som er alene eller sammen med noen med reisejobb!
Tenker det samme som deg. All ære til de som er mye alene ja. Samboeren min jobbet 16timers dag i dag og skal bort på jobb mandag-tirsdag. Kjenner også på det å ikke få noe hjelp da ja. Vurderer å "rømme" til pappaen og stemoren min de to dagene han blir borte neste uke, for å få litt hjelpNår samboeren jobber 14t tredje dagen på rad og skal det samme imorgen. Det betyr ingen hjelp på fire døgn. Så han en time igår..
All ære til dere som er alene eller sammen med noen med reisejobb!
Hadde rømt til foreldrene mine jeg og, men de er selvfølgelig på ferie denne uka!Tenker det samme som deg. All ære til de som er mye alene ja. Samboeren min jobbet 16timers dag i dag og skal bort på jobb mandag-tirsdag. Kjenner også på det å ikke få noe hjelp da ja. Vurderer å "rømme" til pappaen og stemoren min de to dagene han blir borte neste uke, for å få litt hjelp![]()