Kan tenke meg det satte fart på sakene jaHadde det ikke vært for Fisherman og plommer så hadde det nok blitt en handletur på apoteket tenker jeg. Alt vi må gjennomgå for de søte små
![]()
Ikke sant
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Kan tenke meg det satte fart på sakene jaHadde det ikke vært for Fisherman og plommer så hadde det nok blitt en handletur på apoteket tenker jeg. Alt vi må gjennomgå for de søte små
![]()
Fortsetter å krysse for degDet er uendelige døgn og timer med maserier bak meg. Men det er vell 3.døgn med murringer. Har enda en spire av håp om å komme inn i gang av meg selv før i morgenKommer geléslim inni mellom, men ikke blod i det enda. Så da er det vell kun livmormunnen som har blitt myk og avkortet. Men ingen åpning. Var sånn jeg forsto det på fastlegen.
Holder på med maserier jevnt å trutt her jeg sitter![]()
Om hodet har kommet ned i bekkenet når jeg kontrolleres i morgen så kan det jo ha rukket å påvirke til åpning. Kan jo håpe at det hjalp at jeg fikk tømt megFortsetter å krysse for degJeg hadde ikke blod.

Jeg hadde det slik sist gang og så på det som et nederlag, men det er virkelig ikke det!! Det er utrolig tøft, men i mitt tilfelle gikk det bedre over tid og kunne nesten fullamme etterhvert (ga bare mme til kvelds). Du er super flink og ikke vær for hard mot deg selv ❤ Masse lykke til!!Lille er gul og litt slapp, i tillegg sliter vi med amminga. Så nå inatt har jeg pumpet og han har fått flaske med morsmelk og mme. Det og ikke få til ammingen sliter så på mamman og mammahjertet..
Huff, føler med deg. Tror jeg hadde marsjert rundt ganske sinna selv.Jeg har egentlig verdens beste mann, men i dag er siste dagen av permisjonen hans, og jeg holder på å bli sprø!! Faens iPad og telefon!! Et så nær å kaste det så langt jeg kan. Er det mulig?? Kan ikke tenke meg noe som er mer irriterende enn en mann som sitter og spiller når vi har 3 barn hjemme![]()
Tror det snart står røyk ut av ørene mine..Huff, føler med deg. Tror jeg hadde marsjert rundt ganske sinna selv.
HuffLille er gul og litt slapp, i tillegg sliter vi med amminga. Så nå inatt har jeg pumpet og han har fått flaske med morsmelk og mme. Det og ikke få til ammingen sliter så på mamman og mammahjertet..
Føler med deg. Det HAGLER inn spm om når baby kommer.. Du må bare si det som det er med veninna di, om dere ikke kan snakke om noe annet. Alle mine veninner er på festival, og mannen skal på jobb ikveld/natt. Skulle ønske jeg hadde noen som kunne underholde meg.Skal til ei venninne nå straks, og kjenner jeg gruer meg, for hun er så innmari opptatt av å prate om graviditeten.. Det er termindato idag og jeg er så lei at jeg mest har lyst å ligge i senga og grine hele dagen. Vil ikke snakke med andre om graviditet
Har fått fem telefoner idag med familie som lurer på om noe har skjedd, og en av dem klarte til og med å si "ja, når tror du det skjer? 2 dager, 1 uke? du må jo vite sånn cirka" - Eh?? Spurte om vedkommende har bodd under en stein og at man absolutt ikke kan vite. Århh. Godt å få det ut..
Har du pumpet frem til nå eller? Hva har du gjort for å få det til? Nå tror jeg at jeg pumper og gir han enn så lenge, også får vi øve på ammingen hjemme. Kjenner jeg stresser så av å ikke vite/forstå hvor mye mat han får i seg at jeg må se det for å slappe av. Er på tredje dagen på sykehuset idag, og vil tro vi skal hjem imorgen. Så trenger å vite det for at jeg skal klare det tror jeg. Kan ikke bli her for evigHuffFikk tårer i øynene av å lese dette for jeg kjenner meg så ufattelig igjen. Vi har endelig begynt å få til ammingen nå (2 uker i morgen), men jeg grein mine modige tårer på barsel og første uken jeg kom hjem. Håper det bedrer seg for dere kjapt
![]()
Jeg måtte begynne å pumpe på sykehuset. Dag 2. Jeg har ei som er meget utålmodig og våknet med krav om at maten skulle vært servert for en time siden. Resultatet var MME ett par ganger frem til at jeg fikk pumpet litt reserve. Vi ga dette til henne i sprøyte for å døyve den verste sulten før jeg la henne til brystet. Det er en tilvenning. Jeg fortsatte med dette i noen dager når jeg kom hjem bare for å være sikker. Tok noen dager før melken kom skikkelig (dag 6 tror jeg). Men, jeg pumper innimellom fremdeles for at jeg skal få vekk den værste sprengen (må tømme grunnet tette melkeganger) og for at jeg skal ha melk i bakhånd. Fryser det ned. Eneste måten jeg har fått bekreftet at jeg har nok melk er målingene fra HS. I tillegg så har jeg i dag oppdaget at "fråder" melk når hun dierHar du pumpet frem til nå eller? Hva har du gjort for å få det til? Nå tror jeg at jeg pumper og gir han enn så lenge, også får vi øve på ammingen hjemme. Kjenner jeg stresser så av å ikke vite/forstå hvor mye mat han får i seg at jeg må se det for å slappe av. Er på tredje dagen på sykehuset idag, og vil tro vi skal hjem imorgen. Så trenger å vite det for at jeg skal klare det tror jeg. Kan ikke bli her for evig![]()

Nå er jeg sliten! Ikke av baby, men kroppen min. Først 12 dager overtid, så fødsel som jeg ble lemster I korsryggen av (bristet halebeinet med nr 1), så blodige såre brystvorter, så er harem av hemoroider og forstoppelse (som enda ikke er bra), så brystbetennelse med pencillin kur, så feber/tett/hoste, og idag toppet det seg med en stor kul ved skjedeinngangen som gjør ondt som fy som viser seg og kanskje være en blodansamling etter fødsel. Baby spiser annenhver time om natten (fullammer), så får ikke hentet inn mye søvn. Så hjelper det ikke at mannen har tydeligvis alt av andre prosjekter enn baby og husarbeid, og imorgen fyller den ene dattera 6 år og vi skal ha familieselskap![]()
Føler så med deg!! Håper du klarer å hente energi og styrke fra ett eller annet stedNå er jeg sliten! Ikke av baby, men kroppen min. Først 12 dager overtid, så fødsel som jeg ble lemster I korsryggen av (bristet halebeinet med nr 1), så blodige såre brystvorter, så er harem av hemoroider og forstoppelse (som enda ikke er bra), så brystbetennelse med pencillin kur, så feber/tett/hoste, og idag toppet det seg med en stor kul ved skjedeinngangen som gjør ondt som fy som viser seg og kanskje være en blodansamling etter fødsel. Baby spiser annenhver time om natten (fullammer), så får ikke hentet inn mye søvn. Så hjelper det ikke at mannen har tydeligvis alt av andre prosjekter enn baby og husarbeid, og imorgen fyller den ene dattera 6 år og vi skal ha familieselskap![]()
Takk. Har heldigvis fått gitt over det meste av baking til bestemødrene. Ja min har å holdt på med mye, blant annet hjulpet ikke mindre enn to kompiser med oppussing, hadde ikke vært de som var hjemme med 3 barn og "manneinfluensa", så tror nok å de er fra en annen planet.Føler så med deg!! Håper du klarer å hente energi og styrke fra ett eller annet stedDet er rart med disse mennene, min skulle plutselig ut å bygge en kasse til utelekene, jeg står inne med 3 barn, og venter middagsgjester om 25 min. De er nok fra en annen planet