Ja det er helt utrolig, mas mas mas!
Det er jo helt vannvittig! Jeg pleier alltid å være spent når folk jeg kjenner er dagsventende. Men jeg holder meg fra å mase. Jeg vet jo at vi får vite når det skjer noe.Signerer denne...![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja det er helt utrolig, mas mas mas!
Det er jo helt vannvittig! Jeg pleier alltid å være spent når folk jeg kjenner er dagsventende. Men jeg holder meg fra å mase. Jeg vet jo at vi får vite når det skjer noe.Signerer denne...![]()
Det er jo helt vannvittig! Jeg pleier alltid å være spent når folk jeg kjenner er dagsventende. Men jeg holder meg fra å mase. Jeg vet jo at vi får vite når det skjer noe.
Jeg vil at barna mine skal ha en egen flaggdag. Vi flagger ikke for kongefamilien, eller offentlige flaggdager generelt for å si det sånn.Ja og enkelte elsker den type informasjon. Har en vennine som elsker å snakke om sykdommer og lidelser. Hun får ikke vite noen verdens ting om dette. Jeg fortalte ikke at jeg hadde hatt en igangsetting forsøk i forrige uke. Hun skal bare få et søtt bilde av babyen når alt er vel overståttAkkurat det jeg også tenker, jeg venter til jeg hører noe. Virker som at folk er livredd for å gå glipp av noe...!
Nettopp! En skulle jo tro at folk kunne ha litt respekt og da. Men, som nevnt for flere måneder siden...gravide er fritt viltDet er jo helt vannvittig! Jeg pleier alltid å være spent når folk jeg kjenner er dagsventende. Men jeg holder meg fra å mase. Jeg vet jo at vi får vite når det skjer noe.
Du får knipe igjenJeg har i alle fall funnet ut at jeg IKKE vil føde 19/8Jeg vil at barna mine skal ha en egen flaggdag. Vi flagger ikke for kongefamilien, eller offentlige flaggdager generelt for å si det sånn.
![]()
Du får knipe igjen![]()

Bruker søndag til å forberede planlagt keisersnitt med dobbel hibiscrub-dusj og klyster, får bare sove 2,5 time på grunn av alt som må fikses og nærver. Busser til sykehuset 6.30 mandag morgen og blir gjort i stand, stukket og feilstukket med venefloner og blodprøver og får beskjed kl 11.00 at de ikke kan finne meg på operasjonsprogrammet før dagen etter.. må gjenta alt samme kveld og neste morgen. Tirsdag ble det endelig baby, og etter to timer. Før jeg har rukket å varsle noen fra min side poster svigermor nyheten på sin Facebook side og tagger meg og mannen. Flott og takk for det.![]()

Nei fy så dårlig gjort!! Det hadde jeg ikke latt henne slippe unna med.Bruker søndag til å forberede planlagt keisersnitt med dobbel hibiscrub-dusj og klyster, får bare sove 2,5 time på grunn av alt som må fikses og nærver. Busser til sykehuset 6.30 mandag morgen og blir gjort i stand, stukket og feilstukket med venefloner og blodprøver og får beskjed kl 11.00 at de ikke kan finne meg på operasjonsprogrammet før dagen etter.. må gjenta alt samme kveld og neste morgen. Tirsdag ble det endelig baby, og etter to timer. Før jeg har rukket å varsle noen fra min side poster svigermor nyheten på sin Facebook side og tagger meg og mannen. Flott og takk for det.![]()
Huff! Det er min store frykt og, har sagt ifra til mamman min. Så hun vet jeg forstår, vet ikke med svigermor. Men sambo sa tydelig ifra her om dagen at verken bilder av knotten eller noen annonsering er noe hun skal gjøre. Så håper det holderBruker søndag til å forberede planlagt keisersnitt med dobbel hibiscrub-dusj og klyster, får bare sove 2,5 time på grunn av alt som må fikses og nærver. Busser til sykehuset 6.30 mandag morgen og blir gjort i stand, stukket og feilstukket med venefloner og blodprøver og får beskjed kl 11.00 at de ikke kan finne meg på operasjonsprogrammet før dagen etter.. må gjenta alt samme kveld og neste morgen. Tirsdag ble det endelig baby, og etter to timer. Før jeg har rukket å varsle noen fra min side poster svigermor nyheten på sin Facebook side og tagger meg og mannen. Flott og takk for det.![]()

Lurt å stenge veggen for innlegg. Skal inn og se om jeg finner ut hvordan det gjøres. Sist jeg fødte begynte det å tikke inn gratulasjoner fra folk på mobilen fra folk vi ikke hadde sagt noe til. Ante ugler i mosen og gikk inn på facebook. Der var det en nær vennine som hadde postet gratulasjon på veggen. Så irriterende når folk gjør sånn. Din mor høres jo ekstrem ut. Hun må bare få kraftig beskjed om at det er opp til dere når dere ønsker å publisere nyheten om babyen.Å fy f%^*+%*+ for ei tilbakestående dame!!!! Som ikke skjønner at SÅNN gjør man bare ikke!![]()
Og sykehuset burde skammet seg over rotet sitt de også!
Håper Mannen din har satt Mora på plass etter dette overtrampet!
Jeg merker at jeg ble flyforbannet av og sette meg inn i situasjonen når jeg leste dette.
Glad jeg stengte FB veggen, og muligheten for å tagge meg for flere måneder siden av frykt for at min Mor skal gjøre noe tankeløst. Hun skriver nemlig ny status vær dag OG det er ofte ting JEG ikke ønsker at alle trenger og vite om meg, og mine. Har prøvd forgjeves og si IKKE skriv når vi reiser bort, hvor vi reiser, når vi kommer hjem osv DET går bare ikke inn
Vi skulle på overraskelsesbesøk, og reiste i 8+timer. Men da hadde selvsagt hun skrevet om oss IGJEN!
Å fy f%^*+%*+ for ei tilbakestående dame!!!! Som ikke skjønner at SÅNN gjør man bare ikke!![]()
Og sykehuset burde skammet seg over rotet sitt de også!
Håper Mannen din har satt Mora på plass etter dette overtrampet!
Jeg merker at jeg ble flyforbannet av og sette meg inn i situasjonen når jeg leste dette.
Glad jeg stengte FB veggen, og muligheten for å tagge meg for flere måneder siden av frykt for at min Mor skal gjøre noe tankeløst. Hun skriver nemlig ny status vær dag OG det er ofte ting JEG ikke ønsker at alle trenger og vite om meg, og mine. Har prøvd forgjeves og si IKKE skriv når vi reiser bort, hvor vi reiser, når vi kommer hjem osv DET går bare ikke inn
Vi skulle på overraskelsesbesøk, og reiste i 8+timer. Men da hadde selvsagt hun skrevet om oss IGJEN!
Det der er ikke noe enkelt nå. Jeg klarte å kutte meg skikkelig i leggen igår. Ga bare opp. Gir blaffen i hvordan det ser ut. De ser så mye rart tenker jegUff akkurat ferdig med intim barbering. Usj! Jeg skulle ønske mannen kunne gjort det for meg.Ikke ser jeg en dritt, ikke føler jeg at jeg får det som jeg vil, tidkrevende til tusen, og skikkelig vonde stillinger må til for best mulig resultat.
Får gå over en gang til i morgen tror jeg.
Det er som sagt før rene risiko sporten, og gjøre sånt nå. Men jeg vil ikke komme på føden med rene jungelen der nede. Og jeg må holde det ved like sånn at det ikke er så mye som skal til når fødselen starter
Vet dem ikke vil vi skal gjøre sånt på slutten men, jeg har freshet opp der nede for vær fødsel. Tør ikke å vise meg frem uten verken for JM eller Mann.
Huff! Det er min store frykt og, har sagt ifra til mamman min. Så hun vet jeg forstår, vet ikke med svigermor. Men sambo sa tydelig ifra her om dagen at verken bilder av knotten eller noen annonsering er noe hun skal gjøre. Så håper det holder
Men her er det fritt frem og slenge alt fra seg og klage i vei, så gjør det hvis det hjelper
Klemmer sendes din vei![]()
håper dere andre slipper å oppleve det, for det var ikke noen god følelse selv om det sikkert ikke var annet enn toppen av tankeløshet.Lurt å stenge veggen for innlegg. Skal inn og se om jeg finner ut hvordan det gjøres. Sist jeg fødte begynte det å tikke inn gratulasjoner fra folk på mobilen fra folk vi ikke hadde sagt noe til. Ante ugler i mosen og gikk inn på facebook. Der var det en nær vennine som hadde postet gratulasjon på veggen. Så irriterende når folk gjør sånn. Din mor høres jo ekstrem ut. Hun må bare få kraftig beskjed om at det er opp til dere når dere ønsker å publisere nyheten om babyen.
Å fy €}^{^]^{<\€~$~^]>_!!|€$|!!!!!Bruker søndag til å forberede planlagt keisersnitt med dobbel hibiscrub-dusj og klyster, får bare sove 2,5 time på grunn av alt som må fikses og nærver. Busser til sykehuset 6.30 mandag morgen og blir gjort i stand, stukket og feilstukket med venefloner og blodprøver og får beskjed kl 11.00 at de ikke kan finne meg på operasjonsprogrammet før dagen etter.. må gjenta alt samme kveld og neste morgen. Tirsdag ble det endelig baby, og etter to timer. Før jeg har rukket å varsle noen fra min side poster svigermor nyheten på sin Facebook side og tagger meg og mannen. Flott og takk for det.![]()
Ja det er så dårlig gjort å ta fra oss den gleden med å spre nyheten selv. Kjente jeg ble skuffet sist. Men fy så dårlig gjort av din svigermor. Kanskje mannen din kan si noe. Han er nok mer rette person til å si det. Og særlig siden dere velger å ikke publisere ting på facebook. Da bør hun respektere det!Uff, ja å stenge veggen er lurt.. så leit at dere opplevde det forrige gang. Det er en veldig personlig nyhet og det er jo 9 måneder med tanker, følelser, bekymringer og arbeid som noen andre tar for sin rett å offentluggjøre. men vi poster ALDRI noe personlig på Facebook, ikke om familie, graviditet eller noe så hadde faktisk aldri trodd at dette ville skje av (sannsynligvis) den første som ble ringt, noe som skjedde mens jeg var på postoperativ.. hadde det vært min mor kunne jeg tatt henne kraftig, litt kinkigere med mannens side.
Ja det tenker jeg de gjørDet der er ikke noe enkelt nå. Jeg klarte å kutte meg skikkelig i leggen igår. Ga bare opp. Gir blaffen i hvordan det ser ut. De ser så mye rart tenker jeg![]()
når jeg skal være så avkledd, og sårbar