Klagetråd!

Nå ser jeg også hva dere mener med at folk maser.. De to siste kontrollene mine har vært med to forskjellige jordmødre, og begge har tullet litt med at jeg ikke møter opp på neste kontroll (som er på termindatoen) pga fødsel. Samboer fortalte dette til svigers, og da satte maset i gang.. "Har hun ikke kommet enda?" "Nå må hun forte seg så du slipper enda en kontroll!" RO. DERE. NED. Jeg er lei nok som det er, av bekkenløsning og 0 søvn pga halsbrann, jeg trenger ikke "morsomme" kommentarer hver gang vi ser dem (som er ofte siden de bor to kvartaler unna)..

Nå ser jeg også hva dere mener med at folk maser.. De to siste kontrollene mine har vært med to forskjellige jordmødre, og begge har tullet litt med at jeg ikke møter opp på neste kontroll (som er på termindatoen) pga fødsel. Samboer fortalte dette til svigers, og da satte maset i gang.. "Har hun ikke kommet enda?" "Nå må hun forte seg så du slipper enda en kontroll!" RO. DERE. NED. Jeg er lei nok som det er, av bekkenløsning og 0 søvn pga halsbrann, jeg trenger ikke "morsomme" kommentarer hver gang vi ser dem (som er ofte siden de bor to kvartaler unna)..
Føler med deg❤️

Beklager at du også måtte få føle det maset på kroppen :love022
Til og med Mannen min blir lei, og oppgitt av at folk maser. Det synes jeg er utrolig greit:smiley-angelic006

Beklager at du også måtte få føle det maset på kroppen :love022
Til og med Mannen min blir lei, og oppgitt av at folk maser. Det synes jeg er utrolig greit:smiley-angelic006

Jaa, det er godt å være to som er lei sammen :p Finner ihvertfall god støtte her på forumet hos alle andre som er lei nå på slutten.. nesten "godt" å lese andres klager!

Klarer ikke å slutte å gråte. Når skal dette svangerskapet ta slutt?? :(

Bruker søndag til å forberede planlagt keisersnitt med dobbel hibiscrub-dusj og klyster, får bare sove 2,5 time på grunn av alt som må fikses og nærver. Busser til sykehuset 6.30 mandag morgen og blir gjort i stand, stukket og feilstukket med venefloner og blodprøver og får beskjed kl 11.00 at de ikke kan finne meg på operasjonsprogrammet før dagen etter.. må gjenta alt samme kveld og neste morgen. Tirsdag ble det endelig baby, og etter to timer. Før jeg har rukket å varsle noen fra min side poster svigermor nyheten på sin Facebook side og tagger meg og mannen. Flott og takk for det. :angry4:angry5

Merker at jeg koker av å lese det! Svigemoren min fikk tydlig beskjed om at vi ikke ønsket og at hun ikke fikk LOV til å publisere graviditeten på facebook.. Hun gikk å maste konstant på meg fra januar til april før hun bare ga seg selv tillatelse til å dele det på facebook. Det værste var heller ikke at hun publiserte det, men at hun publiserte det på en "kvalm" måte, og tagget vare sønnen sin og ikke meg.. Nylig hadde hun også handlet inn litt klær, og noen kremer til babyn. Kjempe korslig tenkte jeg, frem til hun hadde vært å levert tingene, og jeg så statusen på facebook. Det hadde hun selvsagt delt bilde av alle tingene, skrytebilde av hvor god bestemor hun "er"/kommer til å bli. Så da hadde jeg lyst til å levere alt hun kjøpte tilbake igrunn, når jeg ser at hun kjøper det for å lage en skryte status på face.. Tenk at likes kan bety så grenseløst mye for noen. Merker at det svigermonstre irriterer meg mer og mer..

Om svigermor deler noe som helst på facebook med eller uten og tagge oss som gjelder fødselen, klarer jeg ikke å oppføre meg voksent. Da kommer jeg til å lage et rent helvete for henne. Jeg kommer da til å la hun være på besøk men ikke la hun ta noe som helst form for del i rutiner som legging, stelling osv... Og jeg skal vise med alt jeg gjør at hun ikke er velkommen. Veldig spent på om hun legger ut noe status

Får vondt av deg! Og får helt ærligvondt av meg selv. Dette er bare ikke noe gøy.. Kjenner tårene er rett rundt hjørnet hele tiden!
Sånn er det her også ❤️ Glad det er siste gang. Kjedelig at man har hatt åpning, og vært innstilt på fødsel siden slutten av Juli. Det som har ødelagt for meg. Sender over en stor klem, og krysser for at det snart er vår tur ❤️

Får vondt av deg! Og får helt ærligvondt av meg selv. Dette er bare ikke noe gøy.. Kjenner tårene er rett rundt hjørnet hele tiden!

Jeg husker de følelsene så utrolig godt igjen fra mine to lengste svangerskap.
Nr 3 som var 15 dager over termin var tøff følelsesmessig. Alle med termin etter meg fikk før meg.

Og nr 4 som var 7 dager over termin når jeg merket at noe var galt, men ikke ble hørt. DA hadde jeg det heller ikke bra, men gikk heldigvis i fødsel.

Det hjelper aldri at noen sier h*n kommer når h*n er klar.
Eller det er uansett ikke lenge til.
Ut må h*n osv...

Når jeg fikk sånne svar, og lignende i 2014 når jeg søkte sympati, forståelse av mannen ble det bare verre. Og jeg holdt på å klikke :o

Jeg blir til og med nå før jeg er på overtid irritert, og litt såra når han sier jeg må prøve å holde igjen til han har avtalt fri fra jobb. :smiley-ashamed008 Det er som om jeg ikke føler han forstår hvor lei jeg er, og hvor stor frykten er for at jeg har "lenge" igjen enda med min overtidshistorie.
Jeg har mens termin i dag, tidlig UL termin 17. og OUL termin 18. Og jeg er sååååå klar for å føde nå. Aller helst i dag, eller i alle fall før 16. Pga vi har ikke barnevakt til snart 2 åringen da de vi stoler på, og hun stoler på er på ferie. Og det stresser meg veldig! Har to store jenter som kan ta henne uten problem om de ikke er på skole/jobb ;) Håper virkelig det klaffer så supert, for det er kun dem jeg er 100% trygg på kan være en trygg klippe for snart 2 åringen. Og da er hun jo hjemme i trygge omgivelser hun som aldri har sovet borte fra oss.:love017

Merker at jeg koker av å lese det! Svigemoren min fikk tydlig beskjed om at vi ikke ønsket og at hun ikke fikk LOV til å publisere graviditeten på facebook.. Hun gikk å maste konstant på meg fra januar til april før hun bare ga seg selv tillatelse til å dele det på facebook. Det værste var heller ikke at hun publiserte det, men at hun publiserte det på en "kvalm" måte, og tagget vare sønnen sin og ikke meg.. Nylig hadde hun også handlet inn litt klær, og noen kremer til babyn. Kjempe korslig tenkte jeg, frem til hun hadde vært å levert tingene, og jeg så statusen på facebook. Det hadde hun selvsagt delt bilde av alle tingene, skrytebilde av hvor god bestemor hun "er"/kommer til å bli. Så da hadde jeg lyst til å levere alt hun kjøpte tilbake igrunn, når jeg ser at hun kjøper det for å lage en skryte status på face.. Tenk at likes kan bety så grenseløst mye for noen. Merker at det svigermonstre irriterer meg mer og mer..

Om svigermor deler noe som helst på facebook med eller uten og tagge oss som gjelder fødselen, klarer jeg ikke å oppføre meg voksent. Da kommer jeg til å lage et rent helvete for henne. Jeg kommer da til å la hun være på besøk men ikke la hun ta noe som helst form for del i rutiner som legging, stelling osv... Og jeg skal vise med alt jeg gjør at hun ikke er velkommen. Veldig spent på om hun legger ut noe status
Unnskyld meg, men hallo snakk om å trokke noen respektløs på tærne med vitende vilje. Jeg blir helt lei meg av og lese at hun oppfører seg sånn mot deg/dere :( Det kunne jo ikke våre mere soleklart at dere ikke ønsket at det skulle deles på FB og at på til så maser hun og gjør det likevell om dere ikke gir etter. Og på en måte gjør hun det jo to ganger også siden hun kjøper ting og skriver i status hva det er til. Jeg hadde tatt det som en selvfølge at hun kommer til å skrive straks dere har født! Og dermed sagt det til ALLE andre FØR jeg sa det til henne så slipper hun, og IGJEN drite i deres følelser!
Grrrrrr hater virkelig en slik respektløs oppførsel :(

Ikke si noe til henne om at fødselen er i gang. Så kan hun få være den siste til å lese det. Til og med kanskje lese det på Facebook. Det hadde vært fortjent :@

Back
Topp