Får vondt av deg! Og får helt ærligvondt av meg selv. Dette er bare ikke noe gøy.. Kjenner tårene er rett rundt hjørnet hele tiden!
Jeg husker de følelsene så utrolig godt igjen fra mine to lengste svangerskap.
Nr 3 som var 15 dager over termin var tøff følelsesmessig. Alle med termin etter meg fikk før meg.
Og nr 4 som var 7 dager over termin når jeg merket at noe var galt, men ikke ble hørt. DA hadde jeg det heller ikke bra, men gikk heldigvis i fødsel.
Det hjelper aldri at noen sier h*n kommer når h*n er klar.
Eller det er uansett ikke lenge til.
Ut må h*n osv...
Når jeg fikk sånne svar, og lignende i 2014 når jeg søkte sympati, forståelse av mannen ble det bare verre. Og jeg holdt på å klikke
Jeg blir til og med nå før jeg er på overtid irritert, og litt såra når han sier jeg må prøve å holde igjen til han har avtalt fri fra jobb.

Det er som om jeg ikke føler han forstår hvor lei jeg er, og hvor stor frykten er for at jeg har "lenge" igjen enda med min overtidshistorie.
Jeg har mens termin i dag, tidlig UL termin 17. og OUL termin 18. Og jeg er sååååå klar for å føde nå. Aller helst i dag, eller i alle fall før 16. Pga vi har ikke barnevakt til snart 2 åringen da de vi stoler på, og hun stoler på er på ferie. Og det stresser meg veldig! Har to store jenter som kan ta henne uten problem om de ikke er på skole/jobb

Håper virkelig det klaffer så supert, for det er kun dem jeg er 100% trygg på kan være en trygg klippe for snart 2 åringen. Og da er hun jo hjemme i trygge omgivelser hun som aldri har sovet borte fra oss.