Når sambo er syk, ønsker jeg å levere han tilbake til svigermor. Spørre om hun er stolt.Ååå det var deilig og lese om din reaksjon på stønning, og uffingen. Jeg trodde det bare var meg
Dette var så deilig, og lese du aner ikke![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Når sambo er syk, ønsker jeg å levere han tilbake til svigermor. Spørre om hun er stolt.Ååå det var deilig og lese om din reaksjon på stønning, og uffingen. Jeg trodde det bare var meg
Dette var så deilig, og lese du aner ikke![]()
Ha ha haMin svigermor har sagt at nå har jeg giftet meg med ham og hun tar han ikke tilbake![]()
Min svigermor har sagt at nå har jeg giftet meg med ham og hun tar han ikke tilbake![]()

Når sambo er syk, ønsker jeg å levere han tilbake til svigermor. Spørre om hun er stolt.

Hahaha. Kjekt at jeg fikk deg til å leSå brøt jeg ut i latter
Men du har så rett så rett
Ja de må være 100% jeg merket at eksen tappet meg for krefter ved å være fraværende. Det var jo null støtte, og få.
Å så irriterende om ikke litt komiskJeg har nesten et ønske om å ta livet av noen idag. For tredje gang på en uke setter brannalarmen igang feilvarsling midt på natta.. Seriekoblede alarmer, så piper over tre etasjer, blir komishow for å stoppe det hele. Mannen løper ned og jeg står og skriker/hopper i andre etasje og prøver og ta ned den her.
Så kjære brannalarmprodusent, jeg ville ikke sovet godt i natt om jeg var deg.
Skal ut for å kjøpe nye idag![]()
SignererÅ så irriterende om ikke litt komiskHåper dere får kjøpt nye som ikke forstyrrer dere med mindre det faktisk brenner.

.....vært hos jordmor. Alt fint og normalt (det er selvsagt fantastisk), men ikke ble jeg sjekket,ikke tilbud om stripping elr modningsakunpunktur. Så her blir det nok Tromsø imorgen, og kjenner hormonene og tåran presse på. Pliiis lillegutt kom ut idag/natt, vil absolut ikke dit....er så utrolig tungt å skal sitte I bilen garantert tur/retur med to timer en vei.Klem.....vært hos jordmor. Alt fint og normalt (det er selvsagt fantastisk), men ikke ble jeg sjekket,ikke tilbud om stripping elr modningsakunpunktur. Så her blir det nok Tromsø imorgen, og kjenner hormonene og tåran presse på. Pliiis lillegutt kom ut idag/natt, vil absolut ikke dit....er så utrolig tungt å skal sitte I bilen garantert tur/retur med to timer en vei.
Hehe...kan jo sende ham på storhandel og så hviler du? Og, for ikke å nevne at han kan jo bare sette i gang med å rydde osv? Du trenger jo strengt tatt ikke være med på det?Vi har barnefri i noen dager. Eldste er på hytta med mine foreldre. Formålet er at jeg skal få slappe av. Men her går mannen rundt og er rastløs. Skal rydde og styre på. Nå ville han at vi skulle ta en tur og gjøre storhandel. Jeg har høyt blodtrykk og skal legges inn på sus i morgen. Nå sitter han og taster på mobilen og får ikke gjort noen ting. Jeg har satt meg ned i kjellerstua. Har som sagt barnefri![]()

Han kan gjøre storhandel, bonus at du får være alene og slappe av, og det blir gjort noe fornuftigVi har barnefri i noen dager. Eldste er på hytta med mine foreldre. Formålet er at jeg skal få slappe av. Men her går mannen rundt og er rastløs. Skal rydde og styre på. Nå ville han at vi skulle ta en tur og gjøre storhandel. Jeg har høyt blodtrykk og skal legges inn på sus i morgen. Nå sitter han og taster på mobilen og får ikke gjort noen ting. Jeg har satt meg ned i kjellerstua. Har som sagt barnefri![]()
.....vært hos jordmor. Alt fint og normalt (det er selvsagt fantastisk), men ikke ble jeg sjekket,ikke tilbud om stripping elr modningsakunpunktur. Så her blir det nok Tromsø imorgen, og kjenner hormonene og tåran presse på. Pliiis lillegutt kom ut idag/natt, vil absolut ikke dit....er så utrolig tungt å skal sitte I bilen garantert tur/retur med to timer en vei.
Vi har barnefri i noen dager. Eldste er på hytta med mine foreldre. Formålet er at jeg skal få slappe av. Men her går mannen rundt og er rastløs. Skal rydde og styre på. Nå ville han at vi skulle ta en tur og gjøre storhandel. Jeg har høyt blodtrykk og skal legges inn på sus i morgen. Nå sitter han og taster på mobilen og får ikke gjort noen ting. Jeg har satt meg ned i kjellerstua. Har som sagt barnefri![]()
)Hehe...kan jo sende ham på storhandel og så hviler du? Og, for ikke å nevne at han kan jo bare sette i gang med å rydde osv? Du trenger jo strengt tatt ikke være med på det?![]()
Han kan gjøre storhandel, bonus at du får være alene og slappe av, og det blir gjort noe fornuftigLov å prøve å forslå?
Han har nå handlet, laget lunsj og ryddet. Fikk til alt uten å ha med meg. Flink gutt!!Du må jo bare være klar på hva du ønsker, og trenger. Min mann skal ha fri 2 uker fra 15/8 og jeg har alt sagt det blir ingen turgåing, eller stressende utflukter fra min side. Men at vi kan ta oss av ting her hjemme som feks: Få ting i orden til Lille og organisere litt i kjelleren vår.