Klagetråd!

Noen andre som føler at aller føder og det skjer ting med alle, utenom en selv? :-) jeg gjør:-) vet det er flere som venter slik som meg, men oppe i gravide hode føles det ikke slik:-)

Noen andre som føler at aller føder og det skjer ting med alle, utenom en selv? :) jeg gjør:) vet det er flere som venter slik som meg, men oppe i gravide hode føles det ikke slik:)

Har det helt likt! Har termin i mrg, svartmaler alt. Som mamma sa: du har jo ikke termin enda engang. Men det hjelper ikke. Vil ha kroppen tilbake nå! Og lille i armene. Æsj, jeg er blitt mer utålmodig for hvert svangerskap. Dritt altså! Uff, godt vi er flere i samme båt☺️

Kjenner jeg kvier meg for plutselig å se de 3-4 rundt meg som har alle termin etter meg begynner å føde, da tror jeg at jeg gjemmer meg.... dag 7 på overtid. Fikk nok en gang lurt mannen med på en runde (et altså ikke noe behagelig lenger nei) så bare veeenter på tegn. Idag må jentene dra til besteforeldrene da alle rundt oss skal på konsert, og da må de nesten bli der til han er kommet (konsert/festival hele helga og mandag må vi til Tromsø igjen).

Kjenner jeg kvier meg for plutselig å se de 3-4 rundt meg som har alle termin etter meg begynner å føde, da tror jeg at jeg gjemmer meg.... dag 7 på overtid. Fikk nok en gang lurt mannen med på en runde (et altså ikke noe behagelig lenger nei) så bare veeenter på tegn. Idag må jentene dra til besteforeldrene da alle rundt oss skal på konsert, og da må de nesten bli der til han er kommet (konsert/festival hele helga og mandag må vi til Tromsø igjen).
Føler så inderlig med deg ❤️ overtid suger balle, og overtids-sex er tragisk. Vi plasserer også barna rundt, sånn at det skal la seg gjøre å dra på sykehuset. Det er jo såååå kjipt. Samle sammen igjen, og like gravid :( I morgen drar foreldrene mine til Kiel, så det blir spennende :/

Skjønner ikke hvorfor alle hele tiden sier "han kommer jo ikke enda, du går i allefall over termin!" Han kommer når han kommer å det går faktisk Ann at 1gangs kan få før! Blææ

Noen andre som føler at aller føder og det skjer ting med alle, utenom en selv? :-) jeg gjør:-) vet det er flere som venter slik som meg, men oppe i gravide hode føles det ikke slik:-)
Er såå enig :P det gjør jo bare at man blir enda mer utålmodig. Selv om jeg er veldig glad for alle sammen som endelig får miraklene sin :) men jeg vil ha mitt mirakel også :P

Skjønner ikke hvorfor alle hele tiden sier "han kommer jo ikke enda, du går i allefall over termin!" Han kommer når han kommer å det går faktisk Ann at 1gangs kan få før! Blææ
ÅH JA. Alle rundt meg sier det. "Du kommer til å gå hvertfall en uke over termin, og han kommer til å bli kjempe stor!!" :( Kan ikke folk bare holde ting for seg selv?

Så sant! Min første kom 2 uker før, nesten ingen som tror på det☺️
Så rart! Skjønner ikke hvorfor folk ikke bare kan vente med å si noe å heller bare se. Ikke det at jeg stresser med å få han ut, men han kan faktisk komme på eller før også.. :p

ÅH JA. Alle rundt meg sier det. "Du kommer til å gå hvertfall en uke over termin, og han kommer til å bli kjempe stor!!" :( Kan ikke folk bare holde ting for seg selv?
Samme her! Spesielt mamma er veldig flink til å si at jeg må regne 10dager over. :( heilt greit om han venter med å komme, men hvis han vil komme nå så er jo ikke det så unormalt. Må jo ikke komme seint og stor selv om det er første..

Kan klage på meg selv;-)
Skulle en liten tur innom IKEA i går, det ble nesten 4 timer og ny sofa:-)
Men da vi var ferdige og kommet oss hjem,kjente jeg jo at jeg hadde gjort alt for mye. Så no ligger jeg har med smerter over alt og hodepine, får absolutt ikke sove:-( bare kaver..
Men men, har no fått ny sofa;-)
At man aldri lærer å lytte til kroppen litt før det smeller;-)

Kan klage på meg selv;-)
Skulle en liten tur innom IKEA i går, det ble nesten 4 timer og ny sofa:-)
Men da vi var ferdige og kommet oss hjem,kjente jeg jo at jeg hadde gjort alt for mye. Så no ligger jeg har med smerter over alt og hodepine, får absolutt ikke sove:-( bare kaver..
Men men, har no fått ny sofa;-)
At man aldri lærer å lytte til kroppen litt før det smeller;-)

Skriver under på denne! Satt i bilen i 4 timer igår etter besøk hos familie, og tenkte det i tillegg gikk heelt fint å vaske huset og male en vegg når vi kom hjem igjen. Er totalt ødelagt idag :p Deilig at du har fått ny sofa, da ;)

Bestemte meg for å vaske den ene bilen istad. Jeg er den typen som bruker halve zaloflaska isteden for den ene dråpen som liksom skal være nok, og det samme gjør jeg på bilshampoo. Jædæ.... Bilen er nå så flekkete, fettete og skjoldete at jeg blir helt flau. Så må vaske den igjen.. Spørs om ikke Statoil sin maskin får æren.

Bestemte meg for å vaske den ene bilen istad. Jeg er den typen som bruker halve zaloflaska isteden for den ene dråpen som liksom skal være nok, og det samme gjør jeg på bilshampoo. Jædæ.... Bilen er nå så flekkete, fettete og skjoldete at jeg blir helt flau. Så må vaske den igjen.. Spørs om ikke Statoil sin maskin får æren.
Hahahaha:p Tror kanskje det er best om Statoil får æren:D

Back
Topp