Sv diabetesHvorfor ikke is?![]()
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sv diabetesHvorfor ikke is?![]()
Sv diabetes![]()
Ett eller annet må jeg finne på for dette går ikke!Åå, så dumt
Du kan vel spise hjemmelaget saftis kanskje? Jeg spiser bare det, med sukkerfri saftogså har jeg sånn sqeeze kopp som gjør feks. saft om til slush, det går jo også an?
Tror ikke jeg hadde overlevd uten is i denne varmen, du har virkelig all min medfølelse..!![]()
Kan du spise banan? Det går an å lage veldig god softis av bananSv diabetes![]()
Åååh så håpløstVARMT!!våknet 05.10..gjennomsvett og skikkelig uvel. La meg inn i stua og satte på aircondition. Har iskald klut som jeg drar over kroppen innimellom. Snart ligget sånn en time nå..kvalm og skjelven
virkelig ikke klar for en ny dag i dag.....
God Klem til degVARMT!!våknet 05.10..gjennomsvett og skikkelig uvel. La meg inn i stua og satte på aircondition. Har iskald klut som jeg drar over kroppen innimellom. Snart ligget sånn en time nå..kvalm og skjelven
Åååh så håpløsthåper du fikk sove litt til slutt. Ikke noe behagelig denne varmen.
Takk snille damer! Jeg lå våken 2 timer, så ble lite søvn når minstemann våknet etter at jeg hadde sovet 40 minGod Klem til deg![]()
VARMT!!våknet 05.10..gjennomsvett og skikkelig uvel. La meg inn i stua og satte på aircondition. Har iskald klut som jeg drar over kroppen innimellom. Snart ligget sånn en time nå..kvalm og skjelven
Ups! Det var litt i det kaldeste laget![]()
Kom hit! Ingen fare for varme her
Ups! Det var litt i det kaldeste laget![]()
Har ikke lyst å klage på varmen egentlig, men over 30 grader inne og 27 ute blir liiiiitt i meste laget med mage![]()
Liker det siste!Klaging med jubel...måtte overnatte på føden med premature rier igjenMen, fikk dra hjem igjen i dag
![]()
Jeg og!Liker det siste!![]()
Uff..fikk du noe for å stoppe det da, eller stoppet det selv? Hadde blitt livredd om det var meg..Klaging med jubel...måtte overnatte på føden med premature rier igjenMen, fikk dra hjem igjen i dag
![]()
Det stoppet av seg selv i 5 tiden i natt. Er utrolig slitsomt når det pågår for de var ved 1,5-2 min mellomrom og en del av dem skikkelig vonde. Varte heldigvis ikke så lenge hver enkel, men begynte rundt 16 på ettermiddagen. Men, gikk godt denne gangen ogUff..fikk du noe for å stoppe det da, eller stoppet det selv? Hadde blitt livredd om det var meg..
Sjekket de livmorhalsen da mens du hadde riene? Sier de noe om hvorfor det skjer?Det stoppet av seg selv i 5 tiden i natt. Er utrolig slitsomt når det pågår for de var ved 1,5-2 min mellomrom og en del av dem skikkelig vonde. Varte heldigvis ikke så lenge hver enkel, men begynte rundt 16 på ettermiddagen. Men, gikk godt denne gangen og![]()
Ja, og livmorhalsen endret seg fra innsiden under riene. Jeg skal på ny sjekk nå på tirsdag, så får vi se hvordan det ligger an da. Den var "stabilt" på 1,6 i natt. Det kan skje om en har en infeksjon i kroppen (har ikke jeg) og så er det enkelte som bare får det (heldige megSjekket de livmorhalsen da mens du hadde riene? Sier de noe om hvorfor det skjer?