Klagetråd!

Åå, så dumt :(
Du kan vel spise hjemmelaget saftis kanskje? Jeg spiser bare det, med sukkerfri saft :) også har jeg sånn sqeeze kopp som gjør feks. saft om til slush, det går jo også an? :)

Tror ikke jeg hadde overlevd uten is i denne varmen, du har virkelig all min medfølelse..! :)

Åå, så dumt :(
Du kan vel spise hjemmelaget saftis kanskje? Jeg spiser bare det, med sukkerfri saft :) også har jeg sånn sqeeze kopp som gjør feks. saft om til slush, det går jo også an? :)

Tror ikke jeg hadde overlevd uten is i denne varmen, du har virkelig all min medfølelse..! :)
Ett eller annet må jeg finne på for dette går ikke!:p

VARMT!! :o våknet 05.10..gjennomsvett og skikkelig uvel. La meg inn i stua og satte på aircondition. Har iskald klut som jeg drar over kroppen innimellom. Snart ligget sånn en time nå..kvalm og skjelven :( virkelig ikke klar for en ny dag i dag.....

VARMT!! :o våknet 05.10..gjennomsvett og skikkelig uvel. La meg inn i stua og satte på aircondition. Har iskald klut som jeg drar over kroppen innimellom. Snart ligget sånn en time nå..kvalm og skjelven :( virkelig ikke klar for en ny dag i dag.....
Åååh så håpløst :( håper du fikk sove litt til slutt. Ikke noe behagelig denne varmen.

God Klem til deg❤️

d8fb4d0ff001efa903eeb746167ba9f3

Kom hit! Ingen fare for varme her

Ups! Det var litt i det kaldeste laget :o
Har ikke lyst å klage på varmen egentlig, men over 30 grader inne og 27 ute blir liiiiitt i meste laget med mage ;)

Hehe... ser den! :)
Sitter med verandadøra åpen nå å koser meg med 4 grader, regn (haggel) og vind :D Haha

Lenge siden jeg har klaga nå.... Men er så lei av å våkne på nattan med krampe i leggene! Det er så vondt. :(

Våknet i morges med tidenes mageknip!! Helt grusomt! Skikkelig uvel og i dårlig form hele dagen, ligger bare i godstolen og synes synd på meg selv..

Uff..fikk du noe for å stoppe det da, eller stoppet det selv? Hadde blitt livredd om det var meg..
Det stoppet av seg selv i 5 tiden i natt. Er utrolig slitsomt når det pågår for de var ved 1,5-2 min mellomrom og en del av dem skikkelig vonde. Varte heldigvis ikke så lenge hver enkel, men begynte rundt 16 på ettermiddagen. Men, gikk godt denne gangen og:)

Det stoppet av seg selv i 5 tiden i natt. Er utrolig slitsomt når det pågår for de var ved 1,5-2 min mellomrom og en del av dem skikkelig vonde. Varte heldigvis ikke så lenge hver enkel, men begynte rundt 16 på ettermiddagen. Men, gikk godt denne gangen og:)
Sjekket de livmorhalsen da mens du hadde riene? Sier de noe om hvorfor det skjer?

Sjekket de livmorhalsen da mens du hadde riene? Sier de noe om hvorfor det skjer?
Ja, og livmorhalsen endret seg fra innsiden under riene. Jeg skal på ny sjekk nå på tirsdag, så får vi se hvordan det ligger an da. Den var "stabilt" på 1,6 i natt. Det kan skje om en har en infeksjon i kroppen (har ikke jeg) og så er det enkelte som bare får det (heldige meg:p).

Back
Topp