Klagetråd!

Blitt forkjøla for tredje gang i 2016 nå. Får man dårligere immunforsvar når man er gravid? :(

Blitt forkjøla for tredje gang i 2016 nå. Får man dårligere immunforsvar når man er gravid? :(
En blir i hvertfall mer mottakelig enn vanlig iht legen min. Jeg lå tre uker med influensa, bihule-, øre- og halsbetennelse :o Er glad hver dag jeg våknet frisk nå :p
God bedring! :)

Klaget i går,klager i dag. Har en forferdelig stiv nakken etter mye stress og dundrende hodepine.
Er helt knust.. Er noe dritt...

Klaget i går,klager i dag. Har en forferdelig stiv nakken etter mye stress og dundrende hodepine.
Er helt knust.. Er noe dritt...
Prøv å få tatt en tur ut eller lagt deg ned med en pute under "knekken" i nakken. Kan hjelpe med å få nakken til å slappe av. God bedring :)

En blir i hvertfall mer mottakelig enn vanlig iht legen min. Jeg lå tre uker med influensa, bihule-, øre- og halsbetennelse :eek: Er glad hver dag jeg våknet frisk nå :p
God bedring! :)
Og der fikk jeg feber. Kroppen verker og jeg fryser. Ringte legevakta. Ta en Paracet og sov til i morgen var beskjeden. Ring om feber stiger. Kjedelig :(

Urk...har en nabo som elsker å feste. Bor i sameie og det er sykt lytt mellom leilighetene. Jeg har klaget til styret mange ganger og til slutt snakket de med ham. Det ordnet seg...en liten periode. I natt var det på'an igjen. Fest til 0100 og skrudde ikke ned musikken selv om jeg ba om det. Sovnet litt over 0100 og våknet med ett brak 0330...da var det nachspiel :( Aner ikke hva jeg skal gjøre for det er ikke høyt nok til å ringe politiet synes jeg, men er høyt nok til å holde meg våken. Måtte bare få det ut... :(

Urk...har en nabo som elsker å feste. Bor i sameie og det er sykt lytt mellom leilighetene. Jeg har klaget til styret mange ganger og til slutt snakket de med ham. Det ordnet seg...en liten periode. I natt var det på'an igjen. Fest til 0100 og skrudde ikke ned musikken selv om jeg ba om det. Sovnet litt over 0100 og våknet med ett brak 0330...da var det nachspiel :( Aner ikke hva jeg skal gjøre for det er ikke høyt nok til å ringe politiet synes jeg, men er høyt nok til å holde meg våken. Måtte bare få det ut... :(
Politi! Rett og slett, hadde ikke funnet meg i det. Etter 23 skal det være stille

Hvis det er høyt nok til å holde deg våken er det høyt nok for å ringe politiet :-)

Trenger virkelig denne idag!
Etter å ha oversett influensa i 3dager så ligger jeg rett ut 2dagen på rad. Hode dunker og øret verker pga dotter i øret.. Hoster så jeg kaster opp av og til også. Eneste jeg har lyst på er is, og det er jo ikke akkurat så Sundt. :( Gud så lei jeg er av å være syk! Vil bli frisk så jeg får gjort ferdig senga til lillegutt og eksamensforberedelsene!

På tide med en klage,har lengre tid fælt mye press og vondter "down there", jordmor foreslo at det kunne være åreknuter. Dragde fram speilet igår kveld,og joda det kan vel se ut som det,ser hoven ut og blodårer som rett og slett klumper seg. Noen andre som har opplevd det?:dead:

Når en bestiller 2 badedrakter fra Zalando (for å velge 1), bestillingen tar 2 uker for å få levert, kommer hjem fra Oslo, kjører rett til posten for å hente, kommer hjem og oppdager at begge er ALT for store...1 time før trening i basseng :( Kaos og endte med en bikini som egentlig er hakket for liten :o :p

Har bare lyst å brøle, skrike, grine og grave meg ned til august..
Blir høyst sannsynligvis sykemeldt ut svangerskapet med bekkenløsning. Fysio frarådet på det sterkeste at jeg begynner på jobb igjen, og vil at jeg skal starte med krykker allerede.

Alt river i meg, for jeg har så dårlig samvittighet... Jobb, som ønsker meg der. Vært ansatt i et år, men kun fast stilling fom november.
Hundene som jeg ikke kan ta meg av.
Mannen som må gjøre ALT hjemme..

Føler meg hjelpesløs og ubrukelig... Føler at jobben ugleser meg, da jeg "bare" har kontorjobb, og burde fungere.
Føler hundene blir neglisert.. (Mannen er super flink, men jeg ønsker jo å bidra)
Føler mannen ser på meg som en byrde og et lat dråg.. Han er sliten etter jobb om dagene han også...

Blæ.. Dagens hjertesukk..

Blir høyst sannsynligvis sykemeldt ut svangerskapet med bekkenløsning. Fysio frarådet på det sterkeste at jeg begynner på jobb igjen, og vil at jeg skal starte med krykker allerede.

Alt river i meg, for jeg har så dårlig samvittighet... Jobb, som ønsker meg der. Vært ansatt i et år, men kun fast stilling fom november.

Føler meg hjelpesløs og ubrukelig... Føler at jobben ugleser meg, da jeg "bare" har kontorjobb, og burde fungere.
Føler hundene blir neglisert.. (Mannen er super flink, men jeg ønsker jo å bidra)
Føler mannen ser på meg som en byrde og et lat dråg.. Han er sliten etter jobb om dagene han også...

Kjenner følelsen av dårlig samvittighet. Har slitt ekstremt med kvalme og mannen har måttet gjort alt her også. Jobben må du bare forsøke å la være å tenke på, du skal tenke på deg og den lille. Husk at det blir kun for en liten periode og det kommer noe veldig godt ut av dette. :)
Sendet en klem ❤️

Kjenner meg igjen i det du skriver. Det er ingen god følelse. Men husk at du er ikke lat og ubrukelig. Kroppen din jobber hele dagen og natten med å bringe fram et lite menneske. Det er en større jobb enn alt annet <3 Det er det jeg prøver å si til meg selv når de negative tankene tar overhånd. Klart mannen er sliten etter jobb, men han gjennomgår ikke den fysiske belastningen som du gjennomgår. Men han får allikevel oppleve den store gleden med å bli pappa. Så da er det bare rett og rimelig at han må trø til litt ekstra nå de siste månedene. Skulle bare mangle! Så ikke ha dårlig samvittighet for noe :)

Bitteliten klage...føler meg totalt ukomfortabel med kroppen i dag. Sliten, uggen, ubehagelig og vondt i bekken og halebein. Hvit som ett laken, men tør liksom ikke ta sol heller...den dagen i dag :(

Jeg er sååå lei uren hud nå!!!! Huden er tørr og flassete, med masse småkviser overalt og nuppete hud. Argh!

Back
Topp