Klagetråd!

Måååå få ut litt frustrasjon!!
Mannen skal bytte jobb, men får ikke begynne i nyjobben før 1.sept... Han er så utrolig lei av den jobben han har, så nå om dagen er alt galt, han er demotivert, har vondt overalt osv osv... Kjenner negativiteten drar meg også ned, og jeg føler jeg har evig nok å tenke på selv med jobb, studier, graviditet og alt på en gang!!!!
Jeg vil gjerne være her for han, men etter at han har vært sur og mistrivdes i månedsvis allerede kjenner jeg at det begynner å bli nok!!!
Måtte bare få det ut....

For en dag! Våknet sliten, dro kroppen til jordmor, kom hjem og har så å si sovet siden det. Orker absolutt ingen ring, kjennes ut som det står en elefant på hode mitt.. Har ikke tid til dette midt i eksamensperioden og huset som må stelles.

Håper virkelig det bare er i dag. Utrolig kjedelig å føle seg utslitt..

Jeg er sååå lei uren hud nå!!!! Huden er tørr og flassete, med masse småkviser overalt og nuppete hud. Argh!
Tar du kosttilskudd? Jeg så helt vissen ut før jeg begynte å ta multivitaminer for gravide. Nå er huden kjempe fin :) Så det hjalp for meg. Men det er jo flere grunner til at huden kan være tørr og kvisete.

Kjenner meg igjen i det du skriver. Det er ingen god følelse. Men husk at du er ikke lat og ubrukelig. Kroppen din jobber hele dagen og natten med å bringe fram et lite menneske. Det er en større jobb enn alt annet <3 Det er det jeg prøver å si til meg selv når de negative tankene tar overhånd. Klart mannen er sliten etter jobb, men han gjennomgår ikke den fysiske belastningen som du gjennomgår. Men han får allikevel oppleve den store gleden med å bli pappa. Så da er det bare rett og rimelig at han må trø til litt ekstra nå de siste månedene. Skulle bare mangle! Så ikke ha dårlig samvittighet for noe :)
Takk <3
Gjorde ikke følelsen noe særlig bedre at min leder ringte å presset på, og ønsket sterkt at jeg kom tilbake. Veldig ubehagelig :(

Tar du kosttilskudd? Jeg så helt vissen ut før jeg begynte å ta multivitaminer for gravide. Nå er huden kjempe fin :) Så det hjalp for meg. Men det er jo flere grunner til at huden kan være tørr og kvisete.

Ja, har absolutt alt jeg trenger av vitaminer ++ :) det er nok bare hormoner og det at jeg har litt søtsug som gjør det, men uansett er det irriterende :p

Lei meg i dag. Etter en fantastisk måned med gubben hjemme,dro han på jobb igjen i dag. Ny mnd alene.
I tillegg er prinsessa i magen veldig rolig, jeg finner fin hjertelyd på doppleren og får noen små dunk i ny og ne.. Men veldig rolig dag.. Liker bedre å kjenne henne mer aktiv...
Skulle ønsker jeg viste hva hun styrte med:-) ;-)

Lei meg i dag. Etter en fantastisk måned med gubben hjemme,dro han på jobb igjen i dag. Ny mnd alene.
I tillegg er prinsessa i magen veldig rolig, jeg finner fin hjertelyd på doppleren og får noen små dunk i ny og ne.. Men veldig rolig dag.. Liker bedre å kjenne henne mer aktiv...
Skulle ønsker jeg viste hva hun styrte med:-) ;-)
Sånn tenker jeg og innimellom. I går var hun så rolig at det var like før jeg ringte føden, men i dag er det stikk motsatt :o nesten så hun tar igjen for gårsdagen :p Ikke lett, men tror jeg må belage meg på at ingen dager er like...hvordan skal en da følge med på liv liksom? o_O

Utslitt etter en natt med omtrent 3 timer søvn. Hadde vært ok om det var frøet eller min skyld at det ikke ble noe søvn, men...naboen! Festen startet i 21 tiden i går og siste stikk var 07:30 i morges... Ringte politiet i dag om råd og fått beskjed om å ringe dem hver eneste gang for loggføring nå... Hjelper lite på søvnen og at hele dagen i dag er ødelagt :(

Utslitt etter en natt med omtrent 3 timer søvn. Hadde vært ok om det var frøet eller min skyld at det ikke ble noe søvn, men...naboen! Festen startet i 21 tiden i går og siste stikk var 07:30 i morges... Ringte politiet i dag om råd og fått beskjed om å ringe dem hver eneste gang for loggføring nå... Hjelper lite på søvnen og at hele dagen i dag er ødelagt :(
Så irriterende! Er det ikke en vanlig regel at det skal være stille etter elleve? Eller er det bare i borettslag? Det frister jo ikke akkurat å ringe på heller i sånne situasjoner. Vet ikke hva slags folk eller tilstand de er i. Lurt å ringe politiet. Får håpe de tar turen hvis det gjentar seg :)

Så irriterende! Er det ikke en vanlig regel at det skal være stille etter elleve? Eller er det bare i borettslag? Det frister jo ikke akkurat å ringe på heller i sånne situasjoner. Vet ikke hva slags folk eller tilstand de er i. Lurt å ringe politiet. Får håpe de tar turen hvis det gjentar seg :)
Bor i sameie og er samme reglene her. I tillegg så gjelder loven som sier 2300. Har vært en pågående sak i over ett år, men har ikke kontaktet politiet før. Det gjør jeg fom nå. Tenker på den lille som skal bo her og :(

Bor i sameie og er samme reglene her. I tillegg så gjelder loven som sier 2300. Har vært en pågående sak i over ett år, men har ikke kontaktet politiet før. Det gjør jeg fom nå. Tenker på den lille som skal bo her og :(
Ja tenk om de skulle feste og bråke når den lille sover. Det hører ikke hjemme noen sted å holde på sånn. Har dere ikke et styre i sameiet?

Ja tenk om de skulle feste og bråke når den lille sover. Det hører ikke hjemme noen sted å holde på sånn. Har dere ikke et styre i sameiet?
Jo, og jeg sitter tilfeldigvis i styret o_O resten av styret har behandlet saken (jeg er inhabil i det tilfellet selvfølgelig) og sendt ham ett rekommandert brev med varsel om tvangssalg om ting ikke endrer seg. Men, har ikke fått bekreftet at han har hentet det eller ei enda. Blir en laaang saksgang, men om det ikke blir endringer må han selge. Har bare tatt ekstra lang tid grunnet tabbe fra styreleder som ikke har gitt skriftlig beskjed til eieren, men kun muntlig :(

Jo, og jeg sitter tilfeldigvis i styret o_O resten av styret har behandlet saken (jeg er inhabil i det tilfellet selvfølgelig) og sendt ham ett rekommandert brev med varsel om tvangssalg om ting ikke endrer seg. Men, har ikke fått bekreftet at han har hentet det eller ei enda. Blir en laaang saksgang, men om det ikke blir endringer må han selge. Har bare tatt ekstra lang tid grunnet tabbe fra styreleder som ikke har gitt skriftlig beskjed til eieren, men kun muntlig :(
Så slitsomt. Håper det ordner seg før den lille kommer. Høres ut som en skikkelig tulling som ikke henter brevet. Han får flytte langt ut på landet i en campingvogn. Så kan han feste 24/7. Neida. Håper det ordner seg for dere!

Hater følelsen av å blø. Selvom jeg må belage meg på at det vil blø av og til så er det veldig ubehagelig:(
Huff, ikke kjekt :( Eneste "trøsten" er vel at den lille har det bra til tross. En blir jo likevel satt over i krisemodus selv om en egentlig vet at det er ok. Krysse fingrene for at det gir seg. Har du fått beskjed om det blir ks?

Huff, ikke kjekt :( Eneste "trøsten" er vel at den lille har det bra til tross. En blir jo likevel satt over i krisemodus selv om en egentlig vet at det er ok. Krysse fingrene for at det gir seg. Har du fått beskjed om det blir ks?
Ja det er veldig stressende. Det skal liksom ikke blø når man er gravid. Vet jo heldigvis årsaken helt sikkert. Blir nok vant til det etterhvert :) Jeg skal på ul om en uke og se hvilken vei morkaken trekker seg. Tenker det vil bli avgjort da om det blir ks eller ikke. Hvis det blir ks så blir det julibaby :) føles likesom ikke så lenge til.

Ja det er veldig stressende. Det skal liksom ikke blø når man er gravid. Vet jo heldigvis årsaken helt sikkert. Blir nok vant til det etterhvert :) Jeg skal på ul om en uke og se hvilken vei morkaken trekker seg. Tenker det vil bli avgjort da om det blir ks eller ikke. Hvis det blir ks så blir det julibaby :) føles likesom ikke så lenge til.
Oi, nei, det er ikke lenge til :p Jeg har ikke fått ks dato enda, men har termin 15.08. så holder meg nok i august :p

Oi, nei, det er ikke lenge til :p Jeg har ikke fått ks dato enda, men har termin 15.08. så holder meg nok i august :p
Ja hvis ks blir innen to uker før så holder du deg i august:) jeg har termin 11.08 og hvis morkaken blir liggende så var det snakk om uke 37. Jeg håper litt på ks. Hadde det sist og det var en veldig behagelig måte å føde på :) bare litt kjedelig å ha operasjonsår etterpå.

Ja hvis ks blir innen to uker før så holder du deg i august:) jeg har termin 11.08 og hvis morkaken blir liggende så var det snakk om uke 37. Jeg håper litt på ks. Hadde det sist og det var en veldig behagelig måte å føde på :) bare litt kjedelig å ha operasjonsår etterpå.
Hehe...det jeg gruer meg til er luftsmerter og at jeg ikke kommer til å være i så god form etterpå. Men, ut må hun og det er eneste måten for meg :p

Jeg er død sliten. Etter flytting og styr hele helgen. Dårlig med søvn pga bekken, så blir det MYE styr til imorgen med mat og kakelaging hos moren min, da hvitevarene våre ikke kommer før på onsdag.

Back
Topp