Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
En blir i hvertfall mer mottakelig enn vanlig iht legen min. Jeg lå tre uker med influensa, bihule-, øre- og halsbetennelseBlitt forkjøla for tredje gang i 2016 nå. Får man dårligere immunforsvar når man er gravid?![]()
Prøv å få tatt en tur ut eller lagt deg ned med en pute under "knekken" i nakken. Kan hjelpe med å få nakken til å slappe av. God bedringKlaget i går,klager i dag. Har en forferdelig stiv nakken etter mye stress og dundrende hodepine.
Er helt knust.. Er noe dritt...
Og der fikk jeg feber. Kroppen verker og jeg fryser. Ringte legevakta. Ta en Paracet og sov til i morgen var beskjeden. Ring om feber stiger. KjedeligEn blir i hvertfall mer mottakelig enn vanlig iht legen min. Jeg lå tre uker med influensa, bihule-, øre- og halsbetennelseEr glad hver dag jeg våknet frisk nå
God bedring!![]()
Kjedelig!Og der fikk jeg feber. Kroppen verker og jeg fryser. Ringte legevakta. Ta en Paracet og sov til i morgen var beskjeden. Ring om feber stiger. Kjedelig![]()

Enig!Klager for at påskeferien er over.... er ikke klar for jobb og skole igjen![]()
Politi! Rett og slett, hadde ikke funnet meg i det. Etter 23 skal det være stilleUrk...har en nabo som elsker å feste. Bor i sameie og det er sykt lytt mellom leilighetene. Jeg har klaget til styret mange ganger og til slutt snakket de med ham. Det ordnet seg...en liten periode. I natt var det på'an igjen. Fest til 0100 og skrudde ikke ned musikken selv om jeg ba om det. Sovnet litt over 0100 og våknet med ett brak 0330...da var det nachspielAner ikke hva jeg skal gjøre for det er ikke høyt nok til å ringe politiet synes jeg, men er høyt nok til å holde meg våken. Måtte bare få det ut...
![]()
Urk...har en nabo som elsker å feste. Bor i sameie og det er sykt lytt mellom leilighetene. Jeg har klaget til styret mange ganger og til slutt snakket de med ham. Det ordnet seg...en liten periode. I natt var det på'an igjen. Fest til 0100 og skrudde ikke ned musikken selv om jeg ba om det. Sovnet litt over 0100 og våknet med ett brak 0330...da var det nachspielAner ikke hva jeg skal gjøre for det er ikke høyt nok til å ringe politiet synes jeg, men er høyt nok til å holde meg våken. Måtte bare få det ut...
![]()

Har bare lyst å brøle, skrike, grine og grave meg ned til august..
Blir høyst sannsynligvis sykemeldt ut svangerskapet med bekkenløsning. Fysio frarådet på det sterkeste at jeg begynner på jobb igjen, og vil at jeg skal starte med krykker allerede.
Alt river i meg, for jeg har så dårlig samvittighet... Jobb, som ønsker meg der. Vært ansatt i et år, men kun fast stilling fom november.
Hundene som jeg ikke kan ta meg av.
Mannen som må gjøre ALT hjemme..
Føler meg hjelpesløs og ubrukelig... Føler at jobben ugleser meg, da jeg "bare" har kontorjobb, og burde fungere.
Føler hundene blir neglisert.. (Mannen er super flink, men jeg ønsker jo å bidra)
Føler mannen ser på meg som en byrde og et lat dråg.. Han er sliten etter jobb om dagene han også...
Blæ.. Dagens hjertesukk..
Kjenner meg igjen i det du skriver. Det er ingen god følelse. Men husk at du er ikke lat og ubrukelig. Kroppen din jobber hele dagen og natten med å bringe fram et lite menneske. Det er en større jobb enn alt annet <3 Det er det jeg prøver å si til meg selv når de negative tankene tar overhånd. Klart mannen er sliten etter jobb, men han gjennomgår ikke den fysiske belastningen som du gjennomgår. Men han får allikevel oppleve den store gleden med å bli pappa. Så da er det bare rett og rimelig at han må trø til litt ekstra nå de siste månedene. Skulle bare mangle! Så ikke ha dårlig samvittighet for noeHar bare lyst å brøle, skrike, grine og grave meg ned til august..
Blir høyst sannsynligvis sykemeldt ut svangerskapet med bekkenløsning. Fysio frarådet på det sterkeste at jeg begynner på jobb igjen, og vil at jeg skal starte med krykker allerede.
Alt river i meg, for jeg har så dårlig samvittighet... Jobb, som ønsker meg der. Vært ansatt i et år, men kun fast stilling fom november.
Hundene som jeg ikke kan ta meg av.
Mannen som må gjøre ALT hjemme..
Føler meg hjelpesløs og ubrukelig... Føler at jobben ugleser meg, da jeg "bare" har kontorjobb, og burde fungere.
Føler hundene blir neglisert.. (Mannen er super flink, men jeg ønsker jo å bidra)
Føler mannen ser på meg som en byrde og et lat dråg.. Han er sliten etter jobb om dagene han også...
Blæ.. Dagens hjertesukk..