Klagetråd!

Noen dager er bare kjipere enn andre, og i dag er en sånn dag...
Kroppen verker, hovne bein, halsbrann og humøret er på bånn... Føler jeg går rundt og er lei meg uten å helt vite hvorfor, har mest lyst til å legge meg og sove til i morgen.

Tilbake på jobb i 50% fra i dag, og ryggen verker. Må komme meg på treningssenteret nå, og ta en kort økt på ellipsemaskinen. Håper det vil gå seg til... Blir spennende å se hvordan denne uka blir.

Trøtt og sliten, og må hente 5 åringen i bhg.. så lage middag, og holde henne aktivisert helt frem til kl 19 ikveld... gi meg styrke! :p

Jeg er imponert over dere som er småbarnsmødre og gravide! Selv har jeg nok med å bare være gravid om dagen...
Ja det er tøft.. og i tillegg ha ansvar for henne så og si alene.. men man klarer alt man "må" klare ;)

Godt at denne klagemuren finnes! Kom over en 15% rabattkode på joha-klær hos smaaungene.no også er omtrent alle klærne enten rosa eller blå! Vet ikke om det et hormonene som har gjort meg så fyrrig av "småtterier" eller om jeg har hatt det liggende latent i blodet i 23 år :p

Godt at denne klagemuren finnes! Kom over en 15% rabattkode på joha-klær hos smaaungene.no også er omtrent alle klærne enten rosa eller blå! Vet ikke om det et hormonene som har gjort meg så fyrrig av "småtterier" eller om jeg har hatt det liggende latent i blodet i 23 år :p
Haha, sååå typisk!! Sånn er det hver gang jeg finner noe jeg forelsker meg helt i. .. blått eller rosa! Gaaaad :D

Ja og når jeg endelig fant noe hvitt så var det i str. 40!!!! Eller hadde blondekanter/rosa prikker :p kjenner jeg mister helt motet altså ;)
Haha, ja ikke sant! Greit det er søtt med blonder, men må de ha det på ALT som er fint og hvitt liksom :D har belaget meg på mye shopping etter fødsel :p

Får ikke sove!! Nå er kl 04 og jeg skal opp for å gå på jobb om 2 timer! Begynner å bli skikkelig slitsomt dette her!

Får ikke sove!! Nå er kl 04 og jeg skal opp for å gå på jobb om 2 timer! Begynner å bli skikkelig slitsomt dette her!
Uff, jeg hadde en sånn natt for 2 netter siden.. Lå å vrei meg i 6 timer! Sovna rett før vesla ville opp :/

*sender deg styrke til å komme gjennom dagen *

Idag vil jeg klage litt... Kvalmen har IGJEN meldt sin ankomst! Etter å ha vært i sjakk siden uke 16.. Å være kvalm er så utmattende og jeg blir så lei!!

Idag vil jeg klage litt... Kvalmen har IGJEN meldt sin ankomst! Etter å ha vært i sjakk siden uke 16.. Å være kvalm er så utmattende og jeg blir så lei!!

Du er ikkje alene om det.. Har vært kvalm etter måltidene den siste uken:hungover: Har egentlig håpet på at det er omgangssyke, men begynner så smått å innse at det er kvalmen som er tilbake igjen:(

Håper det bare er forbigående..

Du er ikkje alene om det.. Har vært kvalm etter måltidene den siste uken:hungover: Har egentlig håpet på at det er omgangssyke, men begynner så smått å innse at det er kvalmen som er tilbake igjen:(

Håper det bare er forbigående..

Ja håper virkelig det! Har kastet opp 4 av 7 dager siste uka

Last edited:
Jeg har også begynt å bli kvalm igjen. Tenker det er helt uaktuelt å bli dårlig igjen. Har nok med uendelige kynnere og massive mensmurringer..

Kjære mi pannekake, her sitter jeg på natt-toget og skal sitte her til 04.30! Omringet med mennesker som lukter krydder, hunder som bjeffer og en baby i magen som turner helt tulling og synes tog er tipptopp :p lang natt og lang dag på skolen imorgen! Håper på noen timers søvn værtfall :)

Kjære mi pannekake, her sitter jeg på natt-toget og skal sitte her til 04.30! Omringet med mennesker som lukter krydder, hunder som bjeffer og en baby i magen som turner helt tulling og synes tog er tipptopp :p lang natt og lang dag på skolen imorgen! Håper på noen timers søvn værtfall :)
Nattog kan være slitsomt! Sist jeg tok nattoget ble jeg bare sittende i to minutter før jeg bestemte meg for å kjøpe en sovekupe :D

Back
Topp