Takk som spør!! Det har i grunn bare blitt verre. Så veldig i tvil om hva jeg skal gjøre.. Jobber 100% og har i grunn lyst til det videre. Men gjør fryktelig vondt etter jobb nå..Går det bedre med deg nå?
Hvordan går det med deg?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Takk som spør!! Det har i grunn bare blitt verre. Så veldig i tvil om hva jeg skal gjøre.. Jobber 100% og har i grunn lyst til det videre. Men gjør fryktelig vondt etter jobb nå..Går det bedre med deg nå?
Uff, er det ingenting som kan gjøres? Noe tilrettelegging eller om du evt. kan rotere til en annen stilling bare nå som du er gravid?Takk som spør!! Det har i grunn bare blitt verre. Så veldig i tvil om hva jeg skal gjøre.. Jobber 100% og har i grunn lyst til det videre. Men gjør fryktelig vondt etter jobb nå..
Hvordan går det med deg?![]()
Nei, dessverre. Det er vanskelig å tilrettelegge i jobben min. Men får se litt an hvordan det gårUff, er det ingenting som kan gjøres? Noe tilrettelegging eller om du evt. kan rotere til en annen stilling bare nå som du er gravid?
Kunne gått bedre ellers i livet, men går så mye bedre med lillegutt nå, så koser meg sånn sett!
Må huske å lytte til kroppen i hvert fall. Støttestrømper, engangs varmeposer, bekkenbelte, hyppige små pauser? Håper det ordner seg og at du får det bedre.Nei, dessverre. Det er vanskelig å tilrettelegge i jobben min. Men får se litt an hvordan det går![]()
Så veldig bra at det går bedre med lillegutt. Det er det som betyr noe i lengden, og at du får det bra også!!
Takk for detMå huske å lytte til kroppen i hvert fall. Støttestrømper, engangs varmeposer, bekkenbelte, hyppige små pauser? Håper det ordner seg og at du får det bedre.
Uff, ikke lett å være litenStakkar lillegull!husker jeg hadde en lignende opplevelse som liten. Men problemet mitt var en overfylt smertefull blære og fikk ikke til å tisse! Var innlagt da og var så redd for at de skulle stikke sånn tube opp i "tissen" min
mamma satt der sammen med meg helt fortvilet stakkar. Så kom pappa inn døren og vips, der slapp blæra og vannet gikk
haha
Fikk vondt inni meg nåUff, ikke lett å være liten![]()
Hun sa ingenting når de tok inn slangen, men når det begynte å virke så turte hun ikke å gå på do, aldri hørt henne skrike sånn før, hun var rett og slett livredd :'(
Har komt ut mye, så blir bleier noen dager nå så alt får kommet..
Så begynner hun med avføringspulver i vannet/safta i 6 mnd, så magen får stabilisert seg. Håper virkelig dette hjelper! Hun har slitt så lenge med blæra og avføring. Avføringen har gjort det for "trangt" til tisset og komme skikkelig, dermed mange uhell og mange frustrasjoner både hjemme og i bhg. Men når jeg så hvor mye så kom ut av den lille kroppen idag fikk jeg vondt i meg... og det holder på enda... gullet mitt![]()
Uff, det der e heilt grusomt :'(Vært på barneavdelingen med 5 åringen min, fikk klyster for forstoppelse, og hun fikk helt panikk og turte ikke gå på do! Vondt å se henne skjelve av skrekk, men det måtte til nå. Hun har gått lenge å hatt problemer. Vi måtte vente på båt hjem, det er jo kjempestas med nærmest diaré.... endelig på vei hjem, men for en dritt dag!! Mildt sagt![]()
Åå stakkar :'(Uff, det der e heilt grusomt :'(
Har ei på 3 med melkeallergi, sleit i 2 år før de fant ut av at det kansje kunne vær melk som va årsaken t konstant forstoppelse(gjekk 12-16 dager mellom hver gang hun fikk av seg), måtte havne på sykehuset med endetarmprolaps før de tok oss seriøst...provoserte med melk igjen i sommer, å har nå måttet sette microlax 2 ganger(på 3uker) får å få ting igang!!! Vet altfor godt hvor fælt det er når de sitter å skjelver å er redd for å bæsje :'(
Ja, man føler seg så hjelpesløsFikk vondt inni meg nådet er så sårt når de små blir syke. Bra de fikk gjort noe med det da i hvert fall
Ja, man føler seg så hjelpesløs![]()
Ja er glad for at de endelig hjalp oss, måtte vente 2 mnd på time også, så det hadde bygget seg godt opp.
Virker tomt nå, det har ikke kommet mer, håper bare det kan stabilisere seg fremover nå, og at vi aldri mer må sette klyster på henne igjen!
Fra nå av skal jeg være striks med alt hun spiser, vil ikke la hun gå gjennom det der en gang til.
Uff så fælt altsåHuff, så fælt for henne å måtte gjennom det:-( Husker jeg fikk forstoppelse i 1. klasse, fordi jeg ikke turde å gå på do på skolen. Husker det som grusomt den dag i dag:-( Håper virkelig det ordner seg for henne nå.
Vet hvordan du har det..Få ut litt frustrasjon. Leter etter leilighet til leie for nå, så blir det kjøp senere, men det er så vanskelig å finne en med 2 soverom som godtar husdyrog som ligger under 12500! I tillegg til at de fleste vil ha 3 mnd depositum. Sitter igjen med 3000kr i mnd om noe sånt skulle bli leid liksom. Nekter å omplassere dyret! Søkt meg grønn på alt av nettsider som har annonser nå.. har sett på alt. Har så lyst på noe som er nært offentlig transport som ikke går 1 gang i skuddåret! Blir lei meg
Det er virkelig tungt.. og vil helst ha noe innen 4 uker er omme. Bosituasjon nå går meg på nervene og er så sliten.Vet hvordan du har det..
Vi er også på utkikk, og mtp hvor lite sted vi bor på og hvor mange som trenger leilighet er det Kjempe vanskelig. Vi må ut innen oktober, huseiern likte plutselig ikke at vi har hund. Har hatt han over 1 år!! Hjerteløse mennesker..
Håper du finner noe! Flytting er bare ett evig stress!![]()
Vet hvordan du har det..
Vi er også på utkikk, og mtp hvor lite sted vi bor på og hvor mange som trenger leilighet er det Kjempe vanskelig. Vi må ut innen oktober, huseiern likte plutselig ikke at vi har hund. Har hatt han over 1 år!! Hjerteløse mennesker..
Håper du finner noe! Flytting er bare ett evig stress!![]()
Huff,så slitsomt da. Krysser fingrene for at dere begge finner nytt bosted snartDet er virkelig tungt.. og vil helst ha noe innen 4 uker er omme. Bosituasjon nå går meg på nervene og er så sliten.
I alle dager, at husverten skulle plutselig snu på den visa da? Teite folk :/
Takk takk og ja! Håper virkelig detHuff,så slitsomt da. Krysser fingrene for at dere begge finner nytt bosted snart![]()
Ja, hun likte ikke tanken på at det snart ble vinter og hunden måtte være mye inne.. Vi har stor terrasse som han er mye ute på nå. De klager på alt. Hadde ikke klipt gresset forrige uke, klikka totalt for henne og hun leide inn en mann for å gjøre det! gamlinger ass... gleder meg til å ha de ute av livet vårt!Det er virkelig tungt.. og vil helst ha noe innen 4 uker er omme. Bosituasjon nå går meg på nervene og er så sliten.
I alle dager, at husverten skulle plutselig snu på den visa da? Teite folk :/
Kjenner til den frykten selv. Jeg sover utrolig dårlig pga husverten her. Er så ekstremt lytt i huset. Kan høre hvert eneste steg han tar over meg. Kan høre deler eller hele samtaler han har. Fester han, så er det bare å glemme søvn. Han fester fra 8 på morran til 10 neste morran..Ja, hun likte ikke tanken på at det snart ble vinter og hunden måtte være mye inne.. Vi har stor terrasse som han er mye ute på nå. De klager på alt. Hadde ikke klipt gresset forrige uke, klikka totalt for henne og hun leide inn en mann for å gjøre det! gamlinger ass... gleder meg til å ha de ute av livet vårt!
Ja det ødlegga mye av gleden for min del.. ikke kan jeg innrede rom eller noe til den lille, for vi skal jo ikke bli her. Min største frykt er å ikke ha funnet noe innen desember..
Åh, slitsomt med huseier over seg!Kjenner til den frykten selv. Jeg sover utrolig dårlig pga husverten her. Er så ekstremt lytt i huset. Kan høre hvert eneste steg han tar over meg. Kan høre deler eller hele samtaler han har. Fester han, så er det bare å glemme søvn. Han fester fra 8 på morran til 10 neste morran..