Klagetråd?

Ja, det skal være visst! Men i dag har ho ikke kasta opp, hurra!:D Har til og med spist litt i ettermiddag, og begynner å bli sitt gamle jeg! :-) Synes det er så vondt når dyrene er sjuke, de får jo ikke sagt i fra hvor de har vondt:(

Hurraa :-) magesjau går jo gjerne over heldigvis :) ja kjenner til følelsen, det er frustrerende!

Hurraa :) magesjau går jo gjerne over heldigvis :) ja kjenner til følelsen, det er frustrerende!
Ja, takk og lov! :-) ♡ Men er ikke noe særlig når katta kaster opp til hun til slutt bare ligger langflat og ser ut som hun skal stryke med hvert sekund:( Er jo så glad i de dyrene at man kan bli helt tussete:p

Klager litt over at jeg som stort sett bare har bekkenløsning fremme og ikke kjenner det nevneverdig om jeg ligger, ligger i sengen og kjenner det bak i korsryggen. Ikke egentlig nevneverdig mye ned i selve bekkenet, så jeg håper det blir bedre utover dagen.

Usikker på hvordan kroppen liker at jeg skal stå (og gå etter lillesøster) på ei fotballbane i fire timer mens guttungen spiller turnering i dag da...

Klager over at kineseren vi har med oss på sauesanking smatter! Og jeg takler bare ikke smatting! Vakke så ille før jeg ble gravid. Da taklet jeg litt smatting. Nå mister jeg matlysten av det, og kanke si det til stakkarn heller :-P syns det er litt frekt

Idag klager jeg ganske høylytt over alt folk ikke kan lytt! Endte opp med å måtte jage rømling lam og fange de inn da gamlemor i tunet absolutt skal ha de innelåst når de rømmer og låste de inne der de ødelegger alt foret for vinteren :/ - Hun synes det er så dumt med de få bilene som kjører fort forbi, lammene kan bli påkjørt.. Bedre at bilførerne får sjokket med et lam enn med mini som snart kommer! Sambo var på jobb. Så nå er bekkenløsningen verre enn den noen gang har vært! Har til nå bare kjent bekkenløsningen bak, men nå er den både bak og foran. Er avhengig av krykker for å ikke falle, og en dytt bak for å i det hele tatt komme meg fremover. Frustrertgårdskjerring.no!

Klager over at denna forkjølelsen ikke kan slippe taket:hungover: og at saltvannsspray ikke hjelper i det heletatt:banghead:

Åh, må klage over min ufattelig teite og ubrukelige mann! Som er en stor baby og som kun tenker på seg selv til tider... Den største roten til konflikter mellom oss er dessuten foreldrene hans, som han er veldig knyttet til og som jeg absolutt ikke går over ens med...!

Prøvde å ta opp dette med permisjon med han, fordi vi må søke nå. Vi har separat økonomi, men det sier seg selv at vi ikke kan ha det sånn i over et halvt år at han skal ha full lønn og jeg kun 970,- utbetalt i mnd! Så prøvde å si at vi må tenke gjennom hvordan vi gjør ting. Han mener at jeg skal gå tilbake i full jobb og overlate babyen min hos moren hans...! Noe som er en helt absurd tanke i mitt hode! Det er på ingen måte et alternativ!! Han mener at det er egoistisk :-( Er jeg det??
Jeg hadde 1,5 år hjemme med vårt første barn og vil ha det igjen. Det er den siste gangen jeg skal oppleve dette og jeg mener at det er for tidlig å starte i bhg før det (får ikke plass heller).

Er rett og slett lei meg nå :-( Lei meg for at alt føles som en evig kamp og for at dette felles barnet føles som mitt, og at det kun er hans når det gjelder rettigheter. Og for at jeg ser for meg 34 uker ulønnet permisjon der babyen og jeg ikke har en krone å rutte med....... :-(

Åh, må klage over min ufattelig teite og ubrukelige mann! Som er en stor baby og som kun tenker på seg selv til tider... Den største roten til konflikter mellom oss er dessuten foreldrene hans, som han er veldig knyttet til og som jeg absolutt ikke går over ens med...!

Prøvde å ta opp dette med permisjon med han, fordi vi må søke nå. Vi har separat økonomi, men det sier seg selv at vi ikke kan ha det sånn i over et halvt år at han skal ha full lønn og jeg kun 970,- utbetalt i mnd! Så prøvde å si at vi må tenke gjennom hvordan vi gjør ting. Han mener at jeg skal gå tilbake i full jobb og overlate babyen min hos moren hans...! Noe som er en helt absurd tanke i mitt hode! Det er på ingen måte et alternativ!! Han mener at det er egoistisk :-( Er jeg det??
Jeg hadde 1,5 år hjemme med vårt første barn og vil ha det igjen. Det er den siste gangen jeg skal oppleve dette og jeg mener at det er for tidlig å starte i bhg før det (får ikke plass heller).

Er rett og slett lei meg nå :-( Lei meg for at alt føles som en evig kamp og for at dette felles barnet føles som mitt, og at det kun er hans når det gjelder rettigheter. Og for at jeg ser for meg 34 uker ulønnet permisjon der babyen og jeg ikke har en krone å rutte med....... :-(
Uff, høres ikke videre kjekt ut:-( Skjønner godt at du vil ha tiden hjemme, og det hadde jo vært rettferdig om dere delte litt på hans lønn siden det tross alt er deres felles barn, og som du sier får dere ikke barnehageplass uansett. Hadde det vært et alternativ å ta delvis permisjon? Skjønner du ikke vil ha moren hans til å passe om dere ikke kommer overends da. Vi hadde det med vår jente da vi ikke fikk barnehageplass og besteforeldre som stilte opp de dagene jeg jobba. Får i det minste litt penger inn, men det innebærer jo at du føler deg trygg på personen som skal passe babyen din. Håper dere finner ut av det, heldigvis litt tid på deg ennå til å søke:-)

Uff, høres ikke videre kjekt ut:-( Skjønner godt at du vil ha tiden hjemme, og det hadde jo vært rettferdig om dere delte litt på hans lønn siden det tross alt er deres felles barn, og som du sier får dere ikke barnehageplass uansett. Hadde det vært et alternativ å ta delvis permisjon? Skjønner du ikke vil ha moren hans til å passe om dere ikke kommer overends da. Vi hadde det med vår jente da vi ikke fikk barnehageplass og besteforeldre som stilte opp de dagene jeg jobba. Får i det minste litt penger inn, men det innebærer jo at du føler deg trygg på personen som skal passe babyen din. Håper dere finner ut av det, heldigvis litt tid på deg ennå til å søke:-)
Det er bare ikke et alternativ at hun passer ungen... Hadde det vært min mor det var snakk om, som er flink med barn, er relativt ung, som har jobbet i bhg de siste 25 årene og som sist, men absolutt ikke minst, respekterer mine ønsker (!) så hadde jeg KANSKJE vurdert det. Men denne dama motarbeider meg på alt. Hun må gjerne være uenig med meg, men med mine barn så er det faktisk jeg som bestemmer. Hun har oppdratt sitt barn og er ferdig med den jobben. Jeg høres nok veldig urimelig ut :-) Men dette er mange år med dritt som har bygget seg opp... Og det som faktisk er aller aller viktigst for meg er å få tiden sammen med barnet selv. Jeg tror det har veldig mye å si at babyen får den første tiden sammen med mammaen sin. Og penger skal ikke stoppe at jeg gjør det jeg føler er rett! Så får jeg heller låne penger for å få endene til å møtes i de mnd det er snakk om...! Er helt forberedt på det. Var bare ikke helt forberedt på å skulle ha konflikter med sambo pga det :-/

I dag klager jeg.
Helt grusom dag, sovet tre timer i natt, hormonene herjer! Jeg har ufattelig vondt i ryggen og jeg tok feil av timen hos osteopaten for andre gang, noe som vil si at jeg har ikke fått behandling på to mnd (skal egentlig en gang i mnd for å ikke ende opp på krykker). Jeg bare gråter. Har en kattunge på 16 uker som holder på å gjøre meg gal! Maser! Masse! Og klatrer på kjøkkenbenk, stuebord og stikker av med alt jeg har liggende på stuebordet. Jeg skal hjelpe til å holde kurs fra 18-22 i dag, dansekurs, men jeg er så sliten.. Blodtrykket mitt kjennes ut som det er på minussiden. Føler meg utbrent faktisk.. :( dagens syt.

Åh, klage! Det er jo farsdag i dag og i går sto jeg og bakte ostekake som er mannens favoritt! Min far er invitert, så i dag blir det en liten feiring :-) Snuppa gleder seg selvfølgelig veldig til at bestefar kommer, og til å spise kake!
Sambo dro til en kompis for å ta en kaffe på morgenen i dag, dro for 2,5 time siden. Min far nærmer seg og jeg ringte sambo og ba han om å komme hjem. Han sa at han skulle være hjemme om 1,5 time :-( Synes det er så dårlig gjort!!! Hvorfor kan ikke mannfolk også sette pris på hyggelige ting? Skulle gjerne ha tatt et kakestykke med en gang min far komme så vi rekker å bli litt sultne på middag og, men sambo mener vi kunne begynne uten han... Da kunne jeg heller ha bakt en kake lillesnupp og jeg liker da, og ikke hans favoritt!!
Min far var også hos noen kompiser i går og drakk. Kommer han i tillegg nå og ikke vil ha kake pga formen så går hele kaka i veggen her altså....! *knurr*

Åh, klage! Det er jo farsdag i dag og i går sto jeg og bakte ostekake som er mannens favoritt! Min far er invitert, så i dag blir det en liten feiring :-) Snuppa gleder seg selvfølgelig veldig til at bestefar kommer, og til å spise kake!
Sambo dro til en kompis for å ta en kaffe på morgenen i dag, dro for 2,5 time siden. Min far nærmer seg og jeg ringte sambo og ba han om å komme hjem. Han sa at han skulle være hjemme om 1,5 time :-( Synes det er så dårlig gjort!!! Hvorfor kan ikke mannfolk også sette pris på hyggelige ting? Skulle gjerne ha tatt et kakestykke med en gang min far komme så vi rekker å bli litt sultne på middag og, men sambo mener vi kunne begynne uten han... Da kunne jeg heller ha bakt en kake lillesnupp og jeg liker da, og ikke hans favoritt!!
Min far var også hos noen kompiser i går og drakk. Kommer han i tillegg nå og ikke vil ha kake pga formen så går hele kaka i veggen her altså....! *knurr*

Så utrolig dårlig gjort av han å ikke komme hjem til kakespisingen.

Mange menn har et helt annet syn på hva som er kos og hygge..
Faren min er litt sånn som ikke viser/ klarer å vise stor interesse for koselige ting.. Det er utrolig kjipt! Eneste tips jeg kan gi deg er at du bør snakke med samboeren din i kveld. Og fortelle om hvordan du opplevde denne situasjonen. Er ikke sikkert han klarer se eller å forstå din side av situasjonen.

Håper faren din spiser kake sammen med dere <3

Sender over en god klem <3

Så utrolig dårlig gjort av han å ikke komme hjem til kakespisingen.

Mange menn har et helt annet syn på hva som er kos og hygge..
Faren min er litt sånn som ikke viser/ klarer å vise stor interesse for koselige ting.. Det er utrolig kjipt! Eneste tips jeg kan gi deg er at du bør snakke med samboeren din i kveld. Og fortelle om hvordan du opplevde denne situasjonen. Er ikke sikkert han klarer se eller å forstå din side av situasjonen.

Håper faren din spiser kake sammen med dere <3

Sender over en god klem <3
Takk for gode ord!!
Min far kom litt senere og sambo kom faktisk en halvtime før han først hadde sagt. Så de kom nesten samtid :-P Og dette er min mann i et nøtteskall dessverre... Han er SUPER enebarn som i det store og hele stort sett alltid er mest opptatt av seg selv! Kan garantere deg at om jeg hadde tatt opp dette i kveld så hadde han bare påstått at jeg nok en gang er sykt hormonell...! ;-)

Klager over at kl bare er halv to!!
Vanligvis når jeg våkner er den i allefall 4-5! Overkommelig å ligge våken en times tid da når man våkner. Men halv to??!! Dette blir ei laaaang natt... Sukk...

Klager over at kl bare er halv to!!
Vanligvis når jeg våkner er den i allefall 4-5! Overkommelig å ligge våken en times tid da når man våkner. Men halv to??!! Dette blir ei laaaang natt... Sukk...

Hadde en dårlig nattesøvn jeg også :(
Jeg la meg 23.00, men fikk ikke sove før klokken var nærmere 03.00 - 04.00! Våknet klokken 06.30 :/

Ullvott: Håper du fikk deg litt søvn etterhvert!

Hadde en dårlig nattesøvn jeg også :(
Jeg la meg 23.00, men fikk ikke sove før klokken var nærmere 03.00 - 04.00! Våknet klokken 06.30 :/

Ullvott: Håper du fikk deg litt søvn etterhvert!

Det er så kjedelig!! Sovnet først halv seks. Men har sovet nesten to timer nå da. Så får jeg ta igjen litt på dagtid.

Ha en fin dag!!

Trøtt! Og vil ikke på jobb:-/ Bare 5 mandager igjen nå! Missliker mandager noe voldsomt, fæl timeplan, full dag med møte og ingen tid til å slappe av:-(

Trøtt! Og vil ikke på jobb:-/ Bare 5 mandager igjen nå! Missliker mandager noe voldsomt, fæl timeplan, full dag med møte og ingen tid til å slappe av:-(
Hvordan har det seg at mandager (i tillegg til å være nettopp mandager) må være så tettpakket og slitsomme? Har akkurat sånne mandager på jobb og. Nesten uten mulighet til å spise lunch. Huff!! Akkurat mandagene er jeg glad jeg er foruten. Selv om jeg gjerne skulle jobbet litt!!

Back
Topp