Klagetråd?

Skreiv nettopp i jubeltråd at jeg kjente liv (ca 2 dager siden) men forstår nå at det var lite sansynlig at det var det jeg kjente, for det var så langt ut på siden. Hvilket betyr at jeg verken har fått høre hjertelyd, kjent liv, finner ikke livmoren selv, og i dag våknet jeg med 4 små spottingflekker :( Har ellers normalt svangerskap og blir gal av å vente på oul som ikke er før 17.august!

Klager over at jeg kaster opp verre enn noen sinne denne graviditeten i dag... Sukk.. Trodde dette skulle være over jeg nå.. 12+2 i dag..

Småklager litt over luksusen ved å være på besøk hos min farmor. Det er servering til alle døgnets tider og det går stort sett i usunne ting som vafler, kaker, gelé, boller, godis osv... Og at det ikke finnes vekt her i huset!
Synes jeg ser at treåringen er hakket mer lubben nå etter tre dager og tenker med grøss og gru på meg selv.......

Klager litt over at jeg har blitt forkjøla på ferie, kjempe vondt i halsen :(

Klager over å ha prøvd å være på jobb i 7 dager etter en mnd ferie, men endte opp med å må dra til legen i dag da blodtrykksfall, svimmelhet og kvalme ikke passer så godt inn i mitt yrke..

Klager over at mannen må jobbe en uke til før ferie, og at jenta mi er hos pappaen sin denne uken..

Klager over at oppvaskmaskinen sluttet og virke i dag, og jeg må nå vaske opp for hånd. Typisk når mannen er i nordsjøen.

Nå føler jeg at jeg har lov til å klage litt! Er på ferie og i går begynte jeg å få vondt i haka og kunne ikke skjønne hvorfor. Men i dag så kjente jeg etter med tunga og kjente en begynnende tann, så joda her tror jeg at en visdomstann er på vei! :( Og ikke nok med det, så har jeg i flere år slitt med verkebyll (stor kul) i lysken. Og sist gang (i november) så var det så ille at jeg måtte bli lagt i narkose før dem fikk stukket hull på den, siden den var så sykt vond. Og nå i kveld har det poppet ut en ny kul! :'(

Skal heldigvis på svangerskapskontroll til mandag, så skal be om at legen da stikker hull på den. MEN, fastlegen min har ferie, og hvis jeg ikke tar helt feil så skal jeg til en ung mannlig lege da! Og kan ikke si at det frister å spre bena da nei :(

Kveldens utblåsning fra meg!

Klager over at jeg er syyyykt sliten i magen etter husarbeidet i dag..:(

Klager over at jeg fortsatt er i elendig form, og at jeg Idag bare har kastet opp de kvalmestillende tablettene...

Jeg er drittlei av å ha svigermor på besøk! Heldigvis drar hun i morgen. Det har vært 4 dager med rot og virkelig ta seg til rette! Det første hun gjorde var å gå inn på vårt soverom og ta min nattbordslampe... Hadde glemt å sette inn en på gjesterommet, men hadde hun spurt hadde jeg selvfølgelig satt den inn. Hun setter ikke inn etter seg i oppvaskmaskinen når hun er ferdig å spise (noe hun ser på som en selvfølge når vi er på besøk). Det første hun gjør når hun setter seg i sofaen er å kaste alle sofaputene på gulvet - fordi de visst nok er så irriterende. Det er ikke nok at de ligger i ene enden av sofaen... Jeg må ha det nogenlunde ryddig rundt meg :p
Hun hadde en stygg skilsmisse med svigerfar for 6-7 år siden og er enda veldig bitter og det er mye baksnakking, noe jeg ikke er spesielt begeistret for. Mine foreldre skilte seg for ca 2 år siden, de har et greit forhold til hverandre der de ikke snakker stygt om den andre og begge mine foreldre har funnet seg ny kjæreste. Da min mor sa noe hyggelig om min far til svigermor kom hun løpende til meg og sa at min mor da helt tydelig ikke er ferdig med min far og blablabla. Sånt kjenner jeg at jeg blir forbanna av!
Gleder meg til hun reiser i morgen, og takk for utblåsningen, hehe!

Jeg er drittlei av å ha svigermor på besøk! Heldigvis drar hun i morgen. Det har vært 4 dager med rot og virkelig ta seg til rette! Det første hun gjorde var å gå inn på vårt soverom og ta min nattbordslampe... Hadde glemt å sette inn en på gjesterommet, men hadde hun spurt hadde jeg selvfølgelig satt den inn. Hun setter ikke inn etter seg i oppvaskmaskinen når hun er ferdig å spise (noe hun ser på som en selvfølge når vi er på besøk). Det første hun gjør når hun setter seg i sofaen er å kaste alle sofaputene på gulvet - fordi de visst nok er så irriterende. Det er ikke nok at de ligger i ene enden av sofaen... Jeg må ha det nogenlunde ryddig rundt meg :p
Hun hadde en stygg skilsmisse med svigerfar for 6-7 år siden og er enda veldig bitter og det er mye baksnakking, noe jeg ikke er spesielt begeistret for. Mine foreldre skilte seg for ca 2 år siden, de har et greit forhold til hverandre der de ikke snakker stygt om den andre og begge mine foreldre har funnet seg ny kjæreste. Da min mor sa noe hyggelig om min far til svigermor kom hun løpende til meg og sa at min mor da helt tydelig ikke er ferdig med min far og blablabla. Sånt kjenner jeg at jeg blir forbanna av!
Gleder meg til hun reiser i morgen, og takk for utblåsningen, hehe!
Blir provosert her fra sengen jeg....! Huff... Hadde blitt skikkelig irritert på at noen hadde gått inn på soverommet mutt, det rommet tilhører kun min samboer og meg. Til og med ungene vet at inn dit får de ikke gå! Og jeg har irritert meg grønn over en person som ikke gadd å i det minste sette inn i oppvaskmaskinen etter seg... Og puter på gulvet?? Hadde eksplodert! Hva er galt med dama?!?
Har svigermor, eller svigermonster som jeg kaller henne, fra helvete selv. Det er nå en annen lang historie, men sender masse sympati din vei ihvertfall...!
Når det gjelder å snakke stygt om andre i familien så forekommer det desverre noe på min side av familien, men jeg har sagt tydelig ifra om at det er helt uakseptabelt! Uansett hvilke feil eller mangler min mor, far eller besteforeldre har, så er det en veldig viktig person i mitt (snart mine) barns liv, og deg skal ikke snakkes stygt foran dem! Vi er alle rollemodeller, ferdig snakket...!

Klager over at ligger å kjenner på at tannverken er på veg tilbake selv om jeg var til tannlegen forrige uke...:(

Back
Topp