Klagetråd

Blæææ. Vondti muskelen på brystet. Shit vondt hver gang jeg nyser :P.

Våknet med kvalme i dag også :( burde vel ikke klage på det :P

❤️Termin 17.januar ❤️

Jeg er stuptrøtt:/

Nummer tre kommer 22.januar 2015 ! ;)

Klager fordi jeg har arbeids helg:( vil heller være hjemme å kose meg med familien

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Spyr som en helt fortsatt :'(
Så fort jeg får noe i magen så blir jeg kvalm å uvell, helt til en lukt eller no trigger det.. å da spyes det så tårene renner :(
Blir ikke bedre form etter på heller.
Leeeeei nå.

---------------------------------------
♡ Vi venter nummer 3 ♡
☆Januar 2015☆

Klager fordi jeg fortsatt føler meg utrolig feit og oppblåst og fordi humøret fortsatt er helt på viddene. Knurr.

Klager over det stygge utslettet som ikke går bort.

Klager fordi jeg fortsatt føler meg utrolig feit og oppblåst og fordi humøret fortsatt er helt på viddene. Knurr.

Ditto!! Føler meg feit jeg også, grrrr!!! :-( Gleder meg til jeg får mage så jeg heller kan føle meg gravid i stedet for lubben og fæl :-P

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Klager for at jeg sover sinnsykt dårlig om natta, og må stå opp for å tisse minst en gang..! Og at jeg er oppblåst..! Klarer ikke gå i noen av buksene mine langre...!

Klage for at jeg er så trøtt, men det er så stress å reise seg, slippe ut hunden, gå på do, pusse tennene og klatre opp trappa til soverommet...

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Arh, har gått med småblødninger i en uke nå. Men har enda ikke vært så mye at det kan være en komplett sa, så fortsetter å leve i håpet. Irriterer meg sykt at ingen "vil" sjekke hvorfor jeg blør, eller om det fortsatt er liv der inne.
Jeg er i min syvende uke nå, så om alt går bra er det her jeg hører hjemme :-) Jeg vil bare avvente å se om alt går bra, før
jeg offisielt flytter inn hit!

Her ligger jeg i senga, med rompa til veggen og beina i været.. Rastløse bein, og så stappmett at det føles ut som om jeg er høygravid og magen omtrent tipper over hue her jeg ligger.. Føler meg smart nå :p

Gutt 2008 <3
Jente 2011 <3

Nr. 3 på vei :D

Klager over at magen min snart sprekker av oppblåsthet føler meg bælfeit.. Selv om det bare er oppblåstheten

Sent from my iPad using BV Forum

Har ikke matlyst, og er kvalm! :(

Nummer tre kommer 22.januar 2015 ! ;)

Nå må jeg klage over meg selv. Trodde jeg hadde UL i dag, men ser ut til at det er neste uke da :(
Blææææ

❤️Termin 17.jan.15❤️

Må bare klage over at alle klærne strammer og har ikke så mye utvalg blant klærne mine. Er bare 6+4 men utrolig oppblåst.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Må klage fordi jeg er sultene hele tia men vil ikke spise hele tia.. Men jeg får vondt i magen eller blir småkvalm viss jeg ikke stapper noe i hodet:/

Jeg har hatt litt blødning siden i går, og har vondere murringer enn jeg har hatt før (i dette svangerskapet). Det er bare litt brunt og rosa på papiret, og i utflod/slim (sorry for detaljer), så jeg håper håper! Hadde små blødninger i de to andre svangerskapene også uten at noe var galt, men med magevondtene (ikke veldig vondt) og ingen gravidfølelse bortsett fra litt ømme pupper, blir jeg bekymret :/ ønsker meg kvalme og metallsmak i munnen akkurat nå!

Og jeg HATER jobben min for tiden:( syns det er pyton å være her! Har noen oppgaver som tynger meg veldig, og en slitsom kollega på samme sak som ringer og mailer meg hele dagen! Blir snart småsprø av hele greia!!

Sent from my iPhone using BV Forum

Back
Topp