Tuttifruttiz
Forelsket i forumet
Dagen startet kl 04.. Gjesp !
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Sendte du mld til han da? Mulig at tlf var tom for batteri? Skjønner at det er kjipt ja :/Sendte sambo på byen med en kompis i dag.. Vet han koser seg og har det gøy. Men før ville han sendt masse søte meldinger til meg når alkoholen begynte å få litt virkning med sånt innhold som man av og til kan ha litt glede av å høre.
Men sist gang og denne ganga har jeg ikke hørt et pip fra han. Det gjør meg litt trist kjenner jegde sier jo fulle folk og små barn snakker sant. Så når jeg ikke får slike meldinger klarer jeg ikke anna enn å ta det som et dårlig tegn.
Sendte du mld til han da? Mulig at tlf var tom for batteri? Skjønner at det er kjipt ja :/
Huff da. Ja alt forandres når man får barnUsj... for første gang i mitt voksne liv har jeg hatt mareritt så gale at jeg ikke klarer å riste det av meg. Måtte vekke mannen, og sitter nå og gjør noe annet for å forvisse meg om at det bare var en drøm.
Så rart at man fremdeles reagerer likt som man gjorde da man var et lite barn...alle panikkreflekser i kroppen slår inn, og det uten at drømmen egentlig var skummel, bare rar. Jaja, får sitte her og høre på pusten til mine to gutter, en stor, en liten, mens hjertet roer seg og hjernen starter igjen.
Nice! Hva har du kjøpt??Æsj, må ha ebay kjøpe stopp nå før jeg blakker meg helt :/ jaja, heldigvis venter jeg enda 16 pakker i posten![]()
Nice! Hva har du kjøpt??
Hjemme mener du?Klarer ikke å finne ut av hva jeg egentlig vil!
Hjemme mener du?
Huff daAlle stygge ord jeg kan !!!!!
Er så lei og sliten og lei...dødssliten og tom for energi.. På det BESTE var vi nede i 3 amminger på natta..det var rundt 3 mnd.. Nå har vi et oppe stort sett hver time hele natta siste 3mmd. I tillegg er babyen syk, og jeg må sitte med han i armene for at han får sove ...... Teller til ti !!! Tusen.... Så sliten.... Om samboeren min bare kunne tatt 1 av oppvåkningene på natta? Nei det var uaktuelt..han jobber jo....,,