Klagetråd

Nei men huff da. Galt, som i skjuler noe eller galt som i syk??

Som at han var ute i går kveld, hørte ingenting fra han hele kvelden. Noe jeg vanligvis gjør. Å i dag er han flittig til å skrive på mobilen. Noe han ALDRI gjør.

Som at han var ute i går kveld, hørte ingenting fra han hele kvelden. Noe jeg vanligvis gjør. Å i dag er han flittig til å skrive på mobilen. Noe han ALDRI gjør.
Oi da. Kanskje spørre han før du får alle de værste antagelsene satt fast i hodet....

Fjernkontrollen til canal digital boksen sluttet å fungere. Har skiftet batteri uten at det hjalp. Nå får vi bare sett på en kanal, history HD. Jippi :p

Noen folk er rare.

Vogn til salgs på finn, vært til salgs en stund.
Spør hvilken modell det er.
Får svar.
Spør om jeg kan kjøpe den for 200 mindre enn prisen på den.
Det kan jeg ikke å personen har flere intressert skriver h*n, så er førstemann til mølla.
Jeg har ikke mulighet til å hente så skriver det og at jeg gjerne vil ha den om h*n har den enda da jeg skal forbi til uka.
Får ikke mer svar.

Får så ei venninne til å spør om h*n har den enda. Får svar at det har personen.
Venninna mi skriver hun vil ha den men kan ikke hente før samme dagen som jeg kunne. Det var helt greit å hun kunne kjøpe vogna.

Så nå skal venninna mi ordne vogna for meg. Men hva er greia? Blir man så sur for et bud at man ikke vil selge den for orginal pris til meg fordi jeg prøvde å prute 200kr :P Åhoi!

Null søvn i natt... Jeg er trøtt og har vanskelig for å ikke være sur! Å snart kommer svigerfar å skal snekkre å bråke. Så null sjans for søvn i dag :(

Trøtt som fy, sovnet ikke før kl tre i natt som var, og opp kl 7 for å kjøre mannen på jobb, flink som har holdt meg våken hele dagen for å få til å sove i natt, nå 22.30 venter jeg fortsatt på mannen skal komme hjem ifra jobb:/ og får ikke sove fordi jeg venter på ham

Fikk endelig kjøpt ei kjempefin vogn, akkurat den jeg ville ha. Brukt og ser helt fantastisk bra ut. Men mangler noe til den, å det er tydeligvis umulig å få tak på :(

Back
Topp