Hår, hår, hår overalt
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så irriterende :/ Blir sliten av å gjøre ingenting sikkert, da blir man jo LAT. Men syns du må få avlastning også da, så du bør si i fra til han.
Du er ikke mislykka! Sender en klem! Får du ingen avlastning hjemme?Sove maks 2 timer i natt å guttungen har vært skrikete i flere dag ikl i dag! Han har dårlig Matlyst også. Han har ingen feber eller noe. Utslitt.. På gråten. Føler meg helt mislykka.
Du er ikke mislykka! Sender en klem! Får du ingen avlastning hjemme?
Kanskje ta en alvorsprat med hsn da? Kanskje mini merker du er sliten og derfor er urolig??Nei, får fint lite av det.
Huff.. Håper det snur snart !Sove maks 2 timer i natt å guttungen har vært skrikete i flere dag ikl i dag! Han har dårlig Matlyst også. Han har ingen feber eller noe. Utslitt.. På gråten. Føler meg helt mislykka.
Signerer denne. De små merker sånt fort. Du må be gubben ta i et tak. Sånn kan det ikke være:-o . Det gangner ingen at mamman blir utslitt, verken barn eller mor og far. Krev at han stiller opp, ellers får du sende meg mobilnummeret hans, så skal jeg ta en alvorsprat med han. ( det siste var selvfølgelig en spøk, men det at du må sette krav til han, det mener jeg absolutt) Farsrollen endte ikke da han bidro til at dere ble gravid ;-) . Dessverre er det noen menn som trenger et "spark" for å komme igang med farsrollen.Kanskje ta en alvorsprat med hsn da? Kanskje mini merker du er sliten og derfor er urolig??
Signerer denne. De små merker sånt fort. Du må be gubben ta i et tak. Sånn kan det ikke være:-o . Det gangner ingen at mamman blir utslitt, verken barn eller mor og far. Krev at han stiller opp, ellers får du sende meg mobilnummeret hans, så skal jeg ta en alvorsprat med han. ( det siste var selvfølgelig en spøk, men det at du må sette krav til han, det mener jeg absolutt) Farsrollen endte ikke da han bidro til at dere ble gravid ;-) . Dessverre er det noen menn som trenger et "spark" for å komme igang med farsrollen.
Sender deg en STOR klem
Godt å høre at du har fått et par gode netter, og håper at det fortsetter slik. Ja hvis han mistrives i jobben, skjønner jeg at det går innpå han, men håper han kommer på hvor viktig det er å bidra, både med tanke på bvt og avlastning for din del også. Denne babytiden er jo ei så kort tid, så det i seg selv er jo motivasjon for å bånde og bli kjent meg barnet også for far. Om jobben preger han så negativt skader det vel ikke å se etter noe annet ;-) Håper det ordner seg og at bvt gir dere fred snart. Missunner deg ikke å ha en så bitter X. Makan :-o Ønsker deg og den skjønne lille gutten din alt godt og maaange gode netter fremover ;-) :-DHar prøvd gang på gang. Varer bare et par dager å så er det tilbake i gamle spor. Å ting er så komplisert pga BV er inni bilde pga eks gubben min fant ut det var en god ide å melde meg til dem da han fikk høre jeg var gravid. Siden han ikke kunne få barn selv. Bitter! Så kan liksom ikke si at vis han ikke tar seg sammen å hjelper til så pakker jeg sammen å " flytter hjem til mamma" !! Er frustrerende men vet at han er ekstemt sliten også pga mistrivsel på jobb og lang reisevei ol. Så vi er vel litt i en sånn nedover tur akkruat nå. Men har fått sove godt et par netter nå å hatt en blid gutt på dagen. Så da har jeg fått litt nytt mot og sånthjelper endel det!
Vi hadde det sånn i 3,5 mnd før vi begynte med grøt vi. Nå er det 2-3 dagJeg er så lei av bæsj!!!!!! Vi har seriøst 8-10 bæsjebleier hver dag! Og i det siste har han begynt å bæsje på natta, så må opp og skifte bleie da ogsåkan ikke huske sist jeg skiftet kun tissebleie....
Vi hadde det sånn i 3,5 mnd før vi begynte med grøt vi. Nå er det 2-3 dag
Huff ja, og de natt bleiene skulle man helst vært foruten.7 dager til M er 4 mnd.. Jeg skjønner seriøst ikke at det er mulig å bæsje så ofte. Og det kan gå 30 min mellom to runder, og konsistens/farge er som natt og dag :s tenker å begynne med smått med grøt om en mnd kanskje. Får bare bite tenna sammen til den tid![]()