Har skikkelig sur baby i dag som ikke vil noen verdens ting. I tillegg er jeg trøtt etter ei natt med lite søvn..
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Satser på det går tilbake fortKlager på at de gode leggerutinene våre med legging kl 19 plutselig ble borte. Nå har han funnet ut at 15 min dupp i 19-tiden er fint, også er han våken til 21:30/22 :-( kvelden min ble borte......
Satser på det går tilbake fort![]()
Oi så flott daJa, det gjør jeg og!
Men i går når han var leggeklar i rundt 21:50, så la jeg han i senga mens jeg gikk på badet å pussa tenner. Hadde forventa hulskriking, men han bare lå og kjefta i 1 minutt. Og når jeg kom for å legge meg hadde han sovnauten byssing, synging, amming og styr. Det var deilig!
Hva skjer? Brodern?Oppgitt... Så mye kaos..
Hva skjer? Brodern?
Oi. Tre måneder. Det var lenge :-(trøtt å sliten, ikke gøy å være "aleinemor" mens far er på jobb på sjøen i tre mnd, og bare vært vekke 2 dager og merker på lillegutt at han savner pappaen siden han er ekstremt sutrete i dag![]()
Oi. Tre måneder. Det var lenge :-(
Nei men huff da. Galt, som i skjuler noe eller galt som i syk??Føler noe er galt me sambo men orker ikke ta det opp...