Klagetråd

Har skikkelig sur baby i dag som ikke vil noen verdens ting. I tillegg er jeg trøtt etter ei natt med lite søvn..

Klager på vond rygg. Prolaps i korsryggen og låsing i midtryggen og brystryggen, og dette gir igjen hærlig (not ) spenning i nakke og tidvis spenningshodepine. Blir så lei! Kjennes at snuppa nærmer seg 8 kg :-P

Klager på at gutta ikke samkjøre seg. I går våkna lille 6 og ville ikke sove mer, da sov eldste til 7.30.
Nå våkna lille 6 men sovnet etter mat og da skriker eldste at hsn er våken:(

Klager på at jeg må støvsuge for sambo har ikke gjort det, det er liksom hans oppgave pga mitt bekken blir helt fuck av det. Å vi får besøk i dag, å ser jo ikke ut :(

Klager på at de gode leggerutinene våre med legging kl 19 plutselig ble borte. Nå har han funnet ut at 15 min dupp i 19-tiden er fint, også er han våken til 21:30/22 :-( kvelden min ble borte......

Klager på at de gode leggerutinene våre med legging kl 19 plutselig ble borte. Nå har han funnet ut at 15 min dupp i 19-tiden er fint, også er han våken til 21:30/22 :-( kvelden min ble borte......
Satser på det går tilbake fort:)

Satser på det går tilbake fort:)

Ja, det gjør jeg og!

Men i går når han var leggeklar i rundt 21:50, så la jeg han i senga mens jeg gikk på badet å pussa tenner. Hadde forventa hulskriking, men han bare lå og kjefta i 1 minutt. Og når jeg kom for å legge meg hadde han sovna :o uten byssing, synging, amming og styr. Det var deilig!

Ja, det gjør jeg og!

Men i går når han var leggeklar i rundt 21:50, så la jeg han i senga mens jeg gikk på badet å pussa tenner. Hadde forventa hulskriking, men han bare lå og kjefta i 1 minutt. Og når jeg kom for å legge meg hadde han sovna :o uten byssing, synging, amming og styr. Det var deilig!
Oi så flott da:)

trøtt å sliten, ikke gøy å være "aleinemor" mens far er på jobb på sjøen i tre mnd, og bare vært vekke 2 dager og merker på lillegutt at han savner pappaen siden han er ekstremt sutrete i dag :p

Hva skjer? Brodern?

Ja, han har okkupert gjesterommet hos mamma å de.
Nekter å flytte for seg selv, han hadde noe på gang med ei. Men ho hadde så mye bagasje og følte ho måtte rydde opp i det før ho gikk inni noe forhold. Så nå er han helt i grøfta, mamma er sjuk å orker ikke dette. Broren min har ADHD å kan være ganske intens å brutal når han ikke har det bra. Bare veldig vanskelig alt!

Lurer på når denne forkjølelsen skal gå over..

Finner ikke den nye skoen til storebror, han fikk nye joggesko for et par uker siden og nå er den ene plutselig søkk borte!

Back
Topp