Å så irriterende. Har du spurt han? Ofte har de jo super kontroll selv på hvor ting erFinner ikke den nye skoen til storebror, han fikk nye joggesko for et par uker siden og nå er den ene plutselig søkk borte!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Å så irriterende. Har du spurt han? Ofte har de jo super kontroll selv på hvor ting erFinner ikke den nye skoen til storebror, han fikk nye joggesko for et par uker siden og nå er den ene plutselig søkk borte!
Nei men huff da. Galt, som i skjuler noe eller galt som i syk??
Oi da. Kanskje spørre han før du får alle de værste antagelsene satt fast i hodet....Som at han var ute i går kveld, hørte ingenting fra han hele kvelden. Noe jeg vanligvis gjør. Å i dag er han flittig til å skrive på mobilen. Noe han ALDRI gjør.
Oi da. Kanskje spørre han før du får alle de værste antagelsene satt fast i hodet....
Huffda, håper ikke det er noe galt :-( hadde sjekket mobilen jeg, sikkert ikke riktig men..Vet jeg bør det. Men blæh.. Han har vært så rar så lenge. Har sånn uggen følelse. Redd for svaret...
Ja, men får ikke noe fornuftig svarÅ så irriterende. Har du spurt han? Ofte har de jo super kontroll selv på hvor ting er![]()
Huff så leit. Skjønner godt hva du mener, men det kan jo tenkes du uroer deg for ingenting.Vet jeg bør det. Men blæh.. Han har vært så rar så lenge. Har sånn uggen følelse. Redd for svaret...
Hahaha vi er DER jaJa, men får ikke noe fornuftig svarer redd han har kastet den, fant nemlig datamusa i søpla her en dag hehe
JeppHahaha vi er DER ja![]()
Og her om dagen satt han og gikk gjennom søpla og tok ut det han Ikke mente var søppelHahaha vi er DER ja![]()
Dere får lært masse historie ihvertfall, hahaFjernkontrollen til canal digital boksen sluttet å fungere. Har skiftet batteri uten at det hjalp. Nå får vi bare sett på en kanal, history HD. Jippi![]()
Dere får lært masse historie ihvertfall, haha
Hva er det som mangler da?Fikk endelig kjøpt ei kjempefin vogn, akkurat den jeg ville ha. Brukt og ser helt fantastisk bra ut. Men mangler noe til den, å det er tydeligvis umulig å få tak på![]()