Klagetråd

Klager over 5(!) do-turer i løpet av 6 timers søvn inatt. Er skitlei av å ikke få sove mer enn 1-2 timer sammenhengende på natta. Blir jo liggende våken i 20-30 min etter do-tur og, før jeg får sove igjen. Kjenner at det blir sofasliting idag.

Klager på at ikke ungene på 2 og 3 kan sove gjennom én eneste natt!! De sovner jo så fint om kvelden, så leggerutinene er vi veldig fornøyde med. De våkner heller ikke for tidlig. Det er alt imellom som veldig ofte er rot! I natt har de sikkert vært våkne og lei seg 5 ganger hver..og selvfølgelig jevnt fordelt gjennom natta, sånn at det ble minst mulig sammenhengende søvn for alle. Supert. ..

Klager på at fødsel ikke startet i natt heller
I feel you!
Hadde et håp at noe kunne skje i natt før jeg hadde regelmessige kynnere med litt yak i hvert 11 minutt igår kveld på sofaen før jeg la meg. Så stilte mannen opp med sitt bidrag som jordmor anbefalte men alt stoppa opp.
6 dager til overtidskontroll. Blir jo spennende med ul da :D

Angrer på at vi ikke begynte med julegavene tidligere. Er så tungt å gå rundt i butikker nå!

HM....skulle vaske huset, men sovner i stolen, 1,5t!!!!! Men med hode på skulderen, så jeg har jo fått kjink i nakken nå....

Angrer på at vi ikke begynte med julegavene tidligere. Er så tungt å gå rundt i butikker nå!

..jeg handler på nettet! :-) klarer ikke å gå rundt i mer enn en butikk av gangen, da dør jeg av smerter i bekkenet :/

Omg... For en dritt dag. Jeg føler meg som jeg har pms gange 10000!! Er så sinna og sur.
Ingenting er godt nok og alt et bare vondt å jeg føler meg som en dass! Er konstant sulten og ingenting frister.

Nå er jeg ganske irritert. Var å hentet brillene mine i dag, men tror du ikke det at det er noe rart med det ene brilleglasset på den ene brilla . Jeg så selvfølgelig ikke det når jeg var i butikken. Tar to nye uker for at de skal fikse nye glass :mad: Ikke nok med det da jeg skulle hente den ene pakken på posten så var den til søstra mi og ikke meg, skjønner ikke hvordan de har klart det. Vi har jo forskjellig adrs til og med. Den sista pakka har de fortsatt ikke funnet og det er en pakke til over 500 kr :mad:

Pøbel unge som stanger i lysken på høyre side. Hyler au og det påvirker hele høyrefoten. Er vist hysterisk artig xD

Uke 38 og vært syk i over en uke nå, ingen tegn til bedring. Tror immunforsvaret mitt har løpt sin veg

Må kaste inn bilnøkklene... Går ikke å kjøre bil mer. Er for vondt å gjøre det og blir forferdelig etterpå. Er så deppa. Sitter fast, ingenting å finne på. Å det er 15 dager igjen til termin.

Må kaste inn bilnøkklene... Går ikke å kjøre bil mer. Er for vondt å gjøre det og blir forferdelig etterpå. Er så deppa. Sitter fast, ingenting å finne på. Å det er 15 dager igjen til termin.
Jeg kjører bil bare hvis jeg må. Føler meg som en stuffa kalkun xD ikke har jeg god sikt heller. Hverken bak eller sidene. Og glatt er det blitt.

Angrer på at jeg sa ja til at samboeren kunne ta sykkelen inn i gangen i går fordi han skulle bytte en del på den. Den står fortsatt i gangen og det ser ikke ut som han har planer om å skru seg ferdig på den med det første.

Burde ikke klage siden jeg har fått verdens beste premie. Men de her etter riene kunne de ha hatt for seg selv altså. :-p

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Burde ikke klage siden jeg har fått verdens beste premie. Men de her etter riene kunne de ha hatt for seg selv altså. :p

Håper etter riene gir seg snart :-) Høres ikke godt ut. Er det noe alle får etter fødselen?

Håper etter riene gir seg snart :-) Høres ikke godt ut. Er det noe alle får etter fødselen?
Har i allefall fått det på alle tre. Er vel livmoren som trekker seg tilbake. Har fått smertestillende så det hjelper.

Auau, gikk rett inn i dørhåndtaket på døra på doen. Gjør SÅ jævlig vondt!ImageUploadedByBV Forum1417967634.456590.jpg

Last edited:
Back
Topp