Klager over 5(!) do-turer i løpet av 6 timers søvn inatt. Er skitlei av å ikke få sove mer enn 1-2 timer sammenhengende på natta. Blir jo liggende våken i 20-30 min etter do-tur og, før jeg får sove igjen. Kjenner at det blir sofasliting idag.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
I hear you...Argh, leggerutiner når lille slår seg vrang går ikke så godt sammen med bekkenet mitt. Får jo ikke til å bære henne inn på badet. Dritt lei denne svære invalide kroppen nå!
I feel you!Klager på at fødsel ikke startet i natt heller
Angrer på at vi ikke begynte med julegavene tidligere. Er så tungt å gå rundt i butikker nå!
..jeg handler på nettet!klarer ikke å gå rundt i mer enn en butikk av gangen, da dør jeg av smerter i bekkenet :/
Jeg kjører bil bare hvis jeg må. Føler meg som en stuffa kalkun xD ikke har jeg god sikt heller. Hverken bak eller sidene. Og glatt er det blitt.Må kaste inn bilnøkklene... Går ikke å kjøre bil mer. Er for vondt å gjøre det og blir forferdelig etterpå. Er så deppa. Sitter fast, ingenting å finne på. Å det er 15 dager igjen til termin.
Håper etter riene gir seg snartBurde ikke klage siden jeg har fått verdens beste premie. Men de her etter riene kunne de ha hatt for seg selv altså.
Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Har i allefall fått det på alle tre. Er vel livmoren som trekker seg tilbake. Har fått smertestillende så det hjelper.Håper etter riene gir seg snartHøres ikke godt ut. Er det noe alle får etter fødselen?
Aaau! Jeg gikk rett i døra (tynne delen) for en del uker siden. Men da var ikke magen så stor enda. Og det var vondt. Det der så veldig vondt ut. Få deg en sjekk hvis du fikk et skikkelig støt mot magen!Auau, gikk rett inn i dørhåndtaket på døra på doen. Gjør SÅ jævlig vondt!Vis vedlegget 92492