Klagetråd

Klager over termin idag, og ingen tegn til at småen har tenkt seg ut. Jeg skulle jo ikke gå på overtid...det er et ukjent fenomen i vår familie :(
Dumme datoen! Jeg har håp om at bebis kommer før termin, mens andre er så opphengt i den lysende datoen. La meg nå leve i håpet :p

Akk og ve. Brystbetennelse og nesten 40 i feber. Svever i en j..... vond kropp :'(

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app

Huff har hatt d en gang. Det er HIMLA vondt. Og utrolig hvor syk en blir av det også! God bedring :)

Akk og ve. Brystbetennelse og nesten 40 i feber. Svever i en j..... vond kropp :'(

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Uff! Stakkars stakkars deg! Husker da jeg hadde det med forrige baby, og tenkte: jeg tar heller en fødsel til i bytte mot dette...

Klager over at disse rolige formiddagene der jeg kunne fårr gjort så masse - både baby- og juleforberedelser - bare går med til å ligge kvalm i senga/på sofaen...

Skulle ønske jeg ikke hadde eksamen på lørdag..blir deprimert av å ikke kunne nyte permisjonstida :-( Baby får bare holde seg inne til over termin...

Idag våknet jeg opp kvalm og skikkelig skjelven i kroppen.. Typisk når jentungen ikke har barnehagedag idag :(

Klager på en kollega av meg som maser noe helt jævlig HELE tiden om ditt og datt!

Klager over at alle i hus skal avsted i dag og kose seg med jule handler og anna gøy. Å her ligger jeg på sofan, kynnere som gjør meg kvalm og bekken som gir meg gang sperre :( har så lyst til så mye!!

Klager over at vi bare har ett bad og at samboeren på liv og død må på do hver gang jeg holder på å ordne meg. Går ikke ann å vente til jeg er ferdig.. og han bruker jo sånn 1 time i dusjen og 1 time på å drite! Ikke snakk om at jeg kan få sminke meg ferdig mens han er i dusjen heller.

Klager over at vi bare har ett bad og at samboeren på liv og død må på do hver gang jeg holder på å ordne meg. Går ikke ann å vente til jeg er ferdig.. og han bruker jo sånn 1 time i dusjen og 1 time på å drite! Ikke snakk om at jeg kan få sminke meg ferdig mens han er i dusjen heller.

Da er vi to! I skrivende stund faktisk.. Tatt tida nå også, 1 time og 7 minutter. Det er på en dusj og en tur på do, gitt. Fortsatt en stund igjen til badet er ledig regner jeg med..

Klager over mannen er lei graviditeten og ikke forstår at det faktisk er 100 ganger værre for meg. Skulle ønske de fikk prøvd litt selv altså!

Back
Topp