Klagetråd

Har i allefall fått det på alle tre. Er vel livmoren som trekker seg tilbake. Har fått smertestillende så det hjelper.

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app
Åja. Ja det er vell kanskje det, men bra smertestillende hjelper på da :-)

At d ikke skal gå an å ta en liten butikkrunde uten å bli liggende etterpå:/

Klage fra baby. Liker ikke disse kynnerne. Jeg skal banke dem...
(Klage fra mamman; kynnere er ikke godt i seg selv. Spess når baby stritter i mot og slår/holder igjen.) Såååå kvalm nå! Når to ting jobber mot hverandre...

Lei av å rope au, stønna og akke meg for alt jeg skal gjøre. Aldri trodd det gikk ann å bli så lei av å gå gravid! Har drømt om dette i så mange år av livet mitt. Men jeg er ikke så super dame som jeg hadde håpet jeg skulle være. For nå er alt så vondt og tungt at jeg sliter meg å holde motet og humøret oppe.

Føler meg som verdens verste mamma, men hadde jeg fått tilbud om KS eller igangsetting nå. Hadde jeg takka ja på flekken :(

Modningsrier i mange timer i strekk, just saying. Sliten.. Tør ikke håpe heller, kan jo ha modningsrier i flere uker enda :(

Modningsrier i mange timer i strekk, just saying. Sliten.. Tør ikke håpe heller, kan jo ha modningsrier i flere uker enda :(

Kanskje greit å ta en tur på føden og få en registrering å sjekke at det faktisk er modnings rier. De bruker nødvendigvis ikke å holde på over så lang tid om gangen så vidt jeg har forstått :)

Dakar voffsen :( forferdelig når de er syke. Det vet jeg desverre formye om. God bedring til vovva di ❤️
Har sikkert hatt det en stund uten at jeg har merket det ordentlig. Så dumt med hunder at dem kan gå lenge med vondt uten å vise det. Nå er det ørerens, øremedisin (tror det var antibiotika) og smertestillende. Og leverpostei ; D for å få ned dette. Bare mammsen som får gjøre dette. Så får "kurse" hundevakta i morgen i tilfelle jeg føder innen 10 dager.

Sikker på at det bare er modningsrier da?
Kanskje greit å ta en tur på føden og få en registrering å sjekke at det faktisk er modnings rier. De bruker nødvendigvis ikke å holde på over så lang tid om gangen så vidt jeg har forstått :)
Snakket med føden på lørdag på grunn av at det sto på hele natta, men magen ble ikke hard for hvert tak. Vært av og på etter det, i går kveld startet det på igjen og merkelig nok fikk jeg sovet denne natta. Nå blir magen hard for hvert tak. I morges sto jeg opp i halv 7 tiden for det var ikke holdbart å sove mer, sto på hele tiden og bygde seg opp. Så ble de mer varierte i styrke før det dabbet av igjen i 12 tiden. Nå har jeg hatt ett og annet taket, men vil kalle det stille. Veldig slitsomt for kroppen og ikke minst hodet. Må kontakte føden hvis det blir slik igjen, for da må jeg inn å få sovet litt. :/

Snakket med føden på lørdag på grunn av at det sto på hele natta, men magen ble ikke hard for hvert tak. Vært av og på etter det, i går kveld startet det på igjen og merkelig nok fikk jeg sovet denne natta. Nå blir magen hard for hvert tak. I morges sto jeg opp i halv 7 tiden for det var ikke holdbart å sove mer, sto på hele tiden og bygde seg opp. Så ble de mer varierte i styrke før det dabbet av igjen i 12 tiden. Nå har jeg hatt ett og annet taket, men vil kalle det stille. Veldig slitsomt for kroppen og ikke minst hodet. Må kontakte føden hvis det blir slik igjen, for da må jeg inn å få sovet litt. :/

Uff :( stakkars. Høres kjempe slitsomt ut. Håper virkelig det endten tar seg opp å blir no eller gir deg en pause en stund nå :)

Uff :( stakkars. Høres kjempe slitsomt ut. Håper virkelig det endten tar seg opp å blir no eller gir deg en pause en stund nå :)
Takk, det er veldig slitsomt. Værst er det for psyken egentlig, kroppen blir jo med uansett egentlig. Så fælt når det er så vondt og så stopper det opp :p

Klager over termin idag, og ingen tegn til at småen har tenkt seg ut. Jeg skulle jo ikke gå på overtid...det er et ukjent fenomen i vår familie :(

Back
Topp