Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Noe dritt å ikke klare å barbere seg. Ta av og på seg bukse og sokker er et slit og eventyr.
Hehe, kan absolutt ikke være greit å være elefant å finne ut at man skal begyne å barbere seg. XDHelt enigføler seg som reine elefanten
![]()
Samme her. Må be sambo om hjelp til slikt nå.Helt enigføler seg som reine elefanten
![]()
Hehe, kan absolutt ikke være greit å være elefant å finne ut at man skal begyne å barbere seg. XD
Nei men livmora blokkerer for alt. Bøyer jeg meg, får jeg vobdt eller føles son at jeg ikke får puste. Stein hard!
Hehe, eller dem som synes vi er små. Dem skulle bare ha visst... den er svær!!Haha
Ja magen blokkerer alt som er denog jeg som klaga på at jeg syns deb var så liten i begynnelsen.. Skulle jo aldri klaga!
I alle dager, det var jo skikkelig ufint!!! :-o Hva er det med folk!??!Av og til så skulle man tro at folk er helt hjernedød. Skulle ta bussen til legen i dag, men det var ganske fult så bussjåføren sa jeg måtte gå inn bak. Jeg så det var værtfall 2 ledige seter der. Men da jeg skulle gå inn var det ingen av de som sto foran døra som gadd å flytte på seg så jeg fikk kommet inn i bussen. Alle bare sto å så på meg. Så da kjørte bare bussen fra meg og jeg måtte vente på neste. Man skulle tro det var normal folkeskikk å flytte på seg så andre fikk kommet inn i bussen, værtfall når det var noen ledige seter der.
I alle dager, det var jo skikkelig ufint!!! :-o Hva er det med folk!??!
Hehe, eller dem som synes vi er små. Dem skulle bare ha visst... den er svær!!
Helt sikkert.Haha jamen vi kommer vel til å savne det en stund etter vi er ferdig med graviditeten sikkert
![]()