Klagetråd

Den j**** hukommelsen for tiden!! Jeg kan ikke huske hvor jeg har lagt helsekortet.. Finner det ingen steder, ikke i bilen engang :-( Irritert på meg selv..

Var så innstilt på å ha en koselig søndag med mannen, men neida. Han hadde glemt at han skulle jobbe i dag.

Får halsbrann av julebrus :( Åsså det som er så godt!!! Kriiiise!!

Ett eller annwt er i klem i hofta mi, på høyre side. Får så vondt i foten. Fungerer veldig dårlig. Skulle så gjerne gått tur med hunden. Da mannen har vært på jobb i hele dag og er sliten stakkarst.

Helt enig :-) føler seg som reine elefanten :-)
Hehe, kan absolutt ikke være greit å være elefant å finne ut at man skal begyne å barbere seg. XD

Nei men livmora blokkerer for alt. Bøyer jeg meg, får jeg vobdt eller føles son at jeg ikke får puste. Stein hard!

I dag måtte vi snu madrassen i senga fra "myk" til "hard" side i håp om at det skulle bli enklere for meg å komme meg opp på do om natta...

Nå er ikke senga det samme mer :-(

Kan vist bare slå meg til på do i dag :( buhuu.. Skjønner ikke hva som er galt fortiden. Dårlig mage stadig vekk!

Av og til så er den samboeren min så irriterende når han sover. Nå har han begynt å kile meg på leggen med tåa, prøver jeg å flytte beinet så følger han etter med tåa å fortsetter å kile meg. Også ligger han å roper og banner.

Hehe, kan absolutt ikke være greit å være elefant å finne ut at man skal begyne å barbere seg. XD

Nei men livmora blokkerer for alt. Bøyer jeg meg, får jeg vobdt eller føles son at jeg ikke får puste. Stein hard!

Haha :p

Ja magen blokkerer alt som er den :p og jeg som klaga på at jeg syns deb var så liten i begynnelsen.. Skulle jo aldri klaga!

Av og til så skulle man tro at folk er helt hjernedød. Skulle ta bussen til legen i dag, men det var ganske fult så bussjåføren sa jeg måtte gå inn bak. Jeg så det var værtfall 2 ledige seter der. Men da jeg skulle gå inn var det ingen av de som sto foran døra som gadd å flytte på seg så jeg fikk kommet inn i bussen. Alle bare sto å så på meg. Så da kjørte bare bussen fra meg og jeg måtte vente på neste. Man skulle tro det var normal folkeskikk å flytte på seg så andre fikk kommet inn i bussen, værtfall når det var noen ledige seter der.

Av og til så skulle man tro at folk er helt hjernedød. Skulle ta bussen til legen i dag, men det var ganske fult så bussjåføren sa jeg måtte gå inn bak. Jeg så det var værtfall 2 ledige seter der. Men da jeg skulle gå inn var det ingen av de som sto foran døra som gadd å flytte på seg så jeg fikk kommet inn i bussen. Alle bare sto å så på meg. Så da kjørte bare bussen fra meg og jeg måtte vente på neste. Man skulle tro det var normal folkeskikk å flytte på seg så andre fikk kommet inn i bussen, værtfall når det var noen ledige seter der.
I alle dager, det var jo skikkelig ufint!!! :-o Hva er det med folk!??!

Back
Topp