Sur for at ting aldri blir som man har planlagt!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
God bedring.Sitter å venter på å få komme inn til legen. Og jeg er såå svimmel, føles som jeg skal gå i bakken når som helst!![]()
Dem blir jo så veldig syke.Klager på at mannen er syk som en liten bebis og ikke klarer noe selv. Må liksom passe på ham da, selv om jeg helst skulle vært på skolen og lest..
Spesielt han her. Han har ligget på sofaen, under dynen og med superundertøy på i hele dag. Men han er i det minste veldig takknemlig for at jeg passer på ham daDem blir jo så veldig syke.
Dem er som regel det. Heldigvis.Spesielt han her. Han har ligget på sofaen, under dynen og med superundertøy på i hele dag. Men han er i det minste veldig takknemlig for at jeg passer på ham da![]()
Tusen takkGod bedring.![]()
Klager på at det er så varmt!! Jeg var ute i singlett nå 06:30 å rota rundt i bilen. Å det var kjempe varmt ute joo! Ble ikke kald! Vil ha skikkelig høst temp nå!
Oi, hvor bor du? Her er det ikke så varmt klokken 06.30 om morgenen.
Jeg klager på bekkenvondt, stram mage - kjennes ut som den kan sprekke når tid som helst, av og til. Halsbrann. Dårlig sovestillinger. Vondt i armen og skuldra da de sovestillingene som er behagelige, etterhvert går ut over arm og skuldre. Luft i magen. Veksling mellom forstoppelse og diare (jerntilskuddet's feil). Ja, osv osv.
Uff ja sånne ben husker jeg fra slutten med forrige mannAu...![]()